بازدید 6268

منع سخنرانی یک روحانی ایرانی در بحرین

کد خبر: ۷۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۸۸ - ۰۹:۰۱ 30 December 2009
منع سخنرانی این روحانی ایرانی، تنها اقدام ضدشیعی امسال دولت بحرین نبوده بلکه آنان همچنین مانع نصب پارچه‌های مشکی بر دیوارهای شهرهای مختلف این کشور شدند. این اقدام دولت بحرین خشم شدید شیعیان این کشور را برانگیخته است.

به گزارش شیعه آنلاین، نیروهای امنیتی کشور بحرین روز یکشنبه گذشته مانع سخنرانی حجةالإسلام و المسلمین عبدالرضا معاش در حسینیه قصاب شدند. این نیروهای امنیتی علت این اقدام را سخنرانی سابق حجةالإسلام معاش علیه خلفای اهل سنت اعلام کردند.

قابل ذکر است حجةالإسلام و المسلمین عبدالرضا معاش یک روحانی ایرانی عراق تبار است که همواره در کشورهای مختلف عربی به ویژه کویت به سخنرانی می پردازد.

گفتنی است منع سخنرانی این روحانی ایرانی، تنها اقدام ضدشیعی امسال دولت بحرین نبوده بلکه آنان همچنین مانع نصب پارچه‌های مشکی بر دیوارهای شهرهای مختلف این کشور شدند. این اقدام دولت بحرین خشم شدید شیعیان این کشور را برانگیخته است.

شایان ذکر است دو روز پیش نیز برخی سایت‌های خبری اعلام کردند که دولت امارات متحده عربی حجةالاسلام و المسلمین عالي، سخنران دعوت شده براي مراسم عزاداري تاسوعا و عاشورا در مسجد امام حسين(ع) این کشور را شنبه شب گذشته اخراج كرد‏. مقامات اماراتي به حجةالاسلام عالي چند ساعت فرصت دادند كه دبي را ترك كند و وي مجبور شد بلافاصله پس از برگزاري سخنراني عصر تاسوعا در مسجد امام حسين(ع)، امارات را ترك كند‏.‏ دولت امارات در اعطاي ويزا به این روحانی نيز مشكلاتي را ايجاد كرده بود‏.‏ امارات دليل خاصي براي اخراج وی اعلام نكرده، ولي بر اساس شواهد دعاي مدعو مسجد امام حسين(ع) براي مسلمانان يمني عامل واكنش دولت امارات به حضور وي در اين كشور بوده است‏.‏
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
چرا سخنرانی خاتمی در جماران را نمیگید ؟! بعد از لغو سخنرانی در بحرین میگید ؟!!!
متأسفانه برخی مبلغین ما گاهاً با این گونه معضلات مواجه هستند . خدا کند باعث یأس ایشان نگردد .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس