بازدید 2008
۲

آشتياني: برخي مديران خودشان را پشت مربيان اخراجي پنهان مي‌كنند!

ما مرفاوي را حمايت مي‌كنيم چرا كه معتقديم مرفاوي دانش فني خوبي دارد. البته اين طور نيست كه انسان بدون نقصي باشد. هر كسي داراي نقاط ضعف و قوتي است، او هم مانند همه نقاط قوت و ضعفي دارد اما به باور من و هيات مديره مرفاوي دانش فني لازم براي هدايت استقلال را دارد اشتباهات فردي در سرنوشت استقلال تاثيرگذار است و ما تدابيري را هم در پايان فصل براي آن دسته از بازيكناني كه اشتباهات‌شان در سرنوشت استقلال تاثير گذاشته‌اند در نظر خواهيم گرفت.
کد خبر: ۷۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۱ 29 December 2009
مديرعامل باشگاه استقلال گفت: در فوتبال حرفه‌اي اين گونه نيست كه تمام مسائل و مشكلات يك تيم را بر گردن سرمربي بياندازند و بر اين اساس مجموعه باشگاه استقلال تا پايان ليگ از صمد مرفاوي حمايت مي‌كند و خللي هم در اين حمايت به وجود نخواهد آمد.

اميررضا واعظي آشتياني در گفت‌وگو با ايسنا، در پاسخ به اين سوال كه پس از توقف استقلال برابر ملوان شما باز هم از صمد مرفاوي حمايت كرديد و آيا همچنان مي‌خواهيد از او حمايت كنيد، گفت: حمايت هيات مديره و شخص بنده از مرفاوي تا پايان ليگ تداوم خواهد داشت و هيچ خللي در آن به وجود نخواهد آمد. در واقع در فوتبال حرفه‌اي اين گونه نيست كه مسائل و مشكلات يك تيم را بر گردن سرمربي بياندازند و كساني كه به اين سمت حركت مي‌كنند و مي‌خواهند تمام اشتباهات را متوجه سرمربي تيم كنند اشتباه مي‌كنند.

وي افزود: اين نهايت بي‌انضباطي است كه وقتي اشتباه‌هاي فردي باعث شكست يك تيم مي‌شود، بخواهيم سرمربي را مقصر قرار دهيم. حمايت ما از سرمربي‌مان درسي است براي آن دسته از مديران كه خودشان را پشت مربيان اخراجي پنهان مي‌كنند و مسائل متعددي را براي اخراج سرمربي‌شان بهانه مي‌كنند. البته ناگفته نماند كه در يك مقطعي ممكن است ديگر هيچ توجيهي براي ماندن يك سرمربي وجود نداشته باشد و هيات مديره و مديرعامل مي‌تواند تغييراتي را در كادر فني به وجود بياورد.

آشتياني با بيان اينكه در حال آسيب شناسي نتايج استقلال هستيم، گفت: در سه بازي اخير شكستي نداشته‌ايم. ضمن اينكه بسياري از تيم‌هاي شهرستاني هستند كه در تهران از استقلال و پرسپوليس امتياز گرفته‌اند و حتي اين هر تيم را شكست داده‌اند. اين گونه نيست كه آنها مقابل ما دست و پا بسته باشند. آنها هم تلاش خودشان را مي‌كنند.

وي در پاسخ به اين سوال كه تا كجا اين حمايت شما ادامه خواهد داشت، گفت: ما مرفاوي را حمايت مي‌كنيم چرا كه معتقديم مرفاوي دانش فني خوبي دارد. البته اين طور نيست كه انسان بدون نقصي باشد. هر كسي داراي نقاط ضعف و قوتي است، او هم مانند همه نقاط قوت و ضعفي دارد اما به باور من و هيات مديره مرفاوي دانش فني لازم براي هدايت استقلال را دارد اشتباهات فردي در سرنوشت استقلال تاثيرگذار است و ما تدابيري را هم در پايان فصل براي آن دسته از بازيكناني كه اشتباهات‌شان در سرنوشت استقلال تاثير گذاشته‌اند در نظر خواهيم گرفت.

مديرعامل استقلال در پاسخ به اين سوال كه يعني با اين كارتان مي‌خواهيد نشان دهيد برخي از بازيكنان استقلال به عمد اشتباه مي‌كنند، گفت: ما اين اشتباه‌ها را سهوي مي‌دانيم چرا كه هيچ بازيكني در استقلال وجود ندارد كه شرافت‌اش را زير پا بگذارد اما همان طور كه الان نوك پيكان انتقادات به سوي مرفاوي است، ما هم در پايان فصل با برخي بازيكنان كه اشتباهات‌شان در سرنوشت استقلال تاثيرگذار بوده تدابيري خواهيم انديشيد و سعي مي‌كنيم در فاكتورها و پارامترهايي كه در نظر مي‌گيريم اين مسائل را ببينيم. بازيكنان هم نبايد اين طور فكر كنند كه اگر هرچه قدر اشتباهي مرتكب شدند، باشگاه تنها نظاره‌گر آنها خواهد بود.

آشتياني در ادامه گفت‌وگو با ايسنا درباره اظهار ندامت سه بازيكن محروم استقلال هم گفت: سايت باشگاه زمان برگزاري جلسه كميته استيناف را اعلام مي‌كند و قطعا صحبت‌هاي آنها نمي‌تواند بي‌تاثير باشد.

وي درباره سفر دوباره روته مولر به آلمان هم گفت: مولر اعلام كرد كه به بيماري خاصي مبتلا شده و در زير بند انگشتان‌اش خون مردگي به وجود آمده و براي درمان بيماري‌اش به آلمان سفر كرده است.

آشتياني در ادامه در پاسخ به اين سوال كه آيا فكر نمي‌كنيد قهرمان نشدن استقلال در ليگ برتر باعث بشود كه كارنامه مديريتي شما در استقلال زير سوال برود، گفت: بايد به شما بگويم دليلي ندارد كه وقتي تيمي قهرمان شده سال بعد هم حتما قهرمان شود. شايد در دنيا به اندازه تعداد انگشتان دست چنين اتفاقي افتاده باشد اما در فوتبال ما كه فضايي آلوده است تكرار قهرماني سخت است. در فوتبال موارد متعددي در قهرماني مجدد يك تيم تاثيرگذار است و اين واقعيتي است كه نمي‌توان منكر شد. ضمن اين كه تيم‌هاي ديگر براي رقابت تنگاتنگ خودشان را آماده مي‌كنند.

آشتياني افزود: پيش از شروع فصل مبناي صحبت‌مان اين بود كه بتوانيم سنت شكني كنيم و هم‌اكنون نيز تا پايان فصل مسابقات زيادي مانده است. سال قبل استقلال 10 امتياز از تيم دوم جدول پيش بود اما در هفته پاياني ما سه امتياز كمتر از حريف‌مان داشتيم و اگر آن برد و باخت هفته آخر رقم نمي‌خورد قهرماني هم حاصل نمي‌شد. با اين حال تمام تلاش مجموعه استقلال اين است كه با حمايت از مرفاوي سنت ‌شكني كند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
20
20
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر