بازدید 57811

آهنگران: پسرم به خط ولايت برگشت

کد خبر: ۷۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۶ 29 December 2009
روزنامه اعتماد نوشت:

«صادق آهنگران» خبر داد پسرش که در انتخابات به «کانديدايي خاص» گرايش پيدا کرده بود، هم اکنون پايبندي اش به ولايت را ثابت کرد.اين مداح معروف در مصاحبه يي با روزنامه جوان به تحليل شرايط کشور پرداخت و به شدت بر کانديداهاي معترض به انتخابات تاخت.

به گزارش خبر به نقل از جوان حاج صادق آهنگران به خبري که در ايام پس از انتخابات توسط پسرش در وبلاگ شخصي اش مبني بر ناراحتي بي اندازه اين مداح از نحوه برخورد با معترضان منتشر شد، پاسخ داد و گفت؛ لطف خدا بود که شايعه يي از زبان محمدعلي ما پخش و خودش متوجه شد.وي افزود؛ «آقا محمدعلي ما تشخيص داده بود که به کانديدايي راي بدهد، اصلاً در خانواده ما بيشتر گرايش به يک کانديداي خاص بود. من خيلي فکر کردم که ببينم ضعف و کم کاري ام کجا بوده که او به اين نتيجه رسيده که به فلان کانديدا رسيده. خب البته من وقتم مال خودم نيست، هميشه در سفر هستم و احتمالاً کوتاهي کرده ام. با اين همه وقتي حضرت آقا فصل الخطاب را فرمودند آقا محمدعلي ما هم مثل بسياري ديگر کنار کشيد. به لطف خدا پايه ذهني محمدعلي ما نسبت به ولايت بسيار محکم است. البته من در همان روزها به محمدعلي گفتم تو پسر مني، اگر به شدت بروي جلو، تبعاتي براي من ايجاد خواهد شد.

برايش گفتم که دشمن مرا که سرباز ولايت هستم هدف گرفته. گفتم از تو عليه من سوءاستفاده مي کنند.»وي همچنين با انتقاد تند از معترضان گفت؛ «به نظر من حالا در کشور ما مي توانيم بگوييم بعضي ها غير از شکم، انديشه شان هم از حرام پر شده است. انگار تاريخ دوباره تکرار شده. همان ها که در برابر اباعبدالله(ع) ايستادند پيکر مطهرش را با الله اکبر بر سر نيزه کردند.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار