بازدید 18773

عیدی بازنشستگان افزایش می‌یابد

کد خبر: ۷۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۸۸ - ۰۸:۴۲ 29 December 2009
رئیس سازمان بازنشستگى کشورى گفت: نمایندگان مجلس یک فوریت طرح اصلاح قانون بودجه سال 88 را تصویب کردند که به موجب آن مبلغ 3 هزار و 500 میلیارد تومان برای تامین کسری بودجه تا پایان سال در نظر گرفته شده است که تصمیم درباره افزایش نهایی عیدی امسال بازنشستگان فقط به عهده دولت است.

به گزارش اکونیوز، "محمد ابراهیم طوبایی"رقم کسری بودجه پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری تا پایان سال جاری را یک هزار میلیارد تومان بیان کرد و افزود: با رایزنی های صورت گرفته، قرار است این میزان کسری در قالب طرح اصلاحیه قانون بودجه سال 1388 تامین شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیست و دوم آذر ماه یک فوریت طرح اصلاح قانون بودجه سال 88 را تصویب کردند که به موجب آن مبلغ سه هزار و 500 میلیارد تومان برای تامین کسری بودجه تا پایان سال در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به رایزنی هایی که در زمینه تامین کسری بودجه پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری با وزارت رفاه و تامین اجتماعی و معاونت راهبردی ریاست جمهوری صورت گرفته است، اظهار امیدواری کرد: ظرف چند روز آینده طرح اصلاحیه بودجه سال 88 به تصویب نهایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برسد.

رییس سازمان بازنشستگی کشوری تصریح کرد: در صورت تصویب نهایی این طرح از سوی مجلس، مشکلی از نظر پرداخت حقوق بازنشستگان تا پایان سال جاری، نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه سازمان بازنشستگی کشوری، اکنون حدود یک میلیون بازنشسته را تحت پوشش دارد، گفت: تصمیم درباره افزایش نهایی عیدی امسال بازنشستگان فقط به عهده دولت است که در صورت تصمیم گیری در این زمینه، اطلاع رسانی خواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
دمتون گرم.ببينم چي كار مي كنيد
آقا میشه بگیند که ما هم بدونیم کجاش گفته عیدی زیاد میشه؟! اونموقعی که صراحتا می گفتند نمیشد وای یه حال الان!
نويسندگان اين سايت ظاهرا نان حلال از گلويشان پايين نميرود چون حتي در مورد مسايل اين چنيني نيز حرمت قلم را نگه نميدارند.، متني كه نوشته‌ايد كجايش در تاييد اين جمله خبري "عيدي افزايش خواهد يافت" ميباشد؟
مگه شما هم روزنامه اید که تیترهای غیر واقعی و مشتری جمع کن میزنید
ای بابا ما را گرفتی ها! تیتر میزنی عیدی زیاد میشه خبر میدی که برا حقوق هم دستشون تنگه! واقعا که "اند" خبر رسانی هستین
در این خبر حتی یک کلمه در باره افزایش حقوق بازنشستگان صحبت به میان نیامده!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار