بازدید 4600
بازتاب

واکنش قلعه‌نویی به مذاکره باسپاهان:همه دوست دارند سرمربی‌اش شوند

کد خبر: ۷۹۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ 15 April 2018

قلعه‌نویی در واکنش به خبر مذاکره او با باشگاه سپاهان گفت: من همیشه در زندگی‌ام سعی کردم واقعیت را بگویم. وجداناً تا الان هیچ تیمی با من صحبت نکرده است و من هم با کسی صحبتی نکرده‌ام. تمام فکر و ذکرم این است که این چند بازی را به سلامت به اتمام برسانیم، اما این را هم بگویم که آرزوی هر مربی است که در سپاهان باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی امروز ذوب آهن گفت: من که مربی کوچکی هستم، اما مربیان بزرگ ایرانی هم دوست دارند سرمربی سپاهان باشند. مربیان شهرستانی مظلوم هستند یعنی سه امتیازی که تیم شهرستانی کسب می‌کند ارزش شش امتیاز را دارد. شما از علی کریمی بپرسید با چه زحمتی از رشت به اصفهان سفر کردند. باید بهای بیشتری به تیم‌های شهرستانی داده شود، من تجربه سرمربیگری تیم استقلال، تیم ملی و تیم شهرستانی را داشتم. کسانی که ادعای مربیگری می‌کنند یک سال بیایند و در تیم‌های شهرستانی مربیگری کنند تا ببینند این تیم‌ها چه زحمتی می‌کشند، امیدوارم نگرش ما نسبت به این موضوع تغییر کند.

وی درباره لیست ورودی و خروجی تیمش در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی عنوان کرد: فعلاً نه لیست ورودی دادیم و نه لیست خروجی. مدیرعامل باشگاه از من برنامه خواسته است و من هم به او گفتم اجازه دهد تا بازی‌ها تمام شود و یک برنامه خوب بنویسیم تا براساس آن افکار و برنامه‌های‌مان، بازیکنان جدید را جذب کنیم. تنظیم این برنامه نیاز به زمان دو هفته‌ای دارد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار