بازدید 33861

سهمیه سوخت سال آینده خودروها

کد خبر: ۷۹۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۹ 28 December 2009
رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و مصرف سوخت گفت : سهمیه سوخت در سال آینده تغییر نمی کند ولی تغییر قیمت آن ممکن است .


به گزارش واحد مرکزی خبر ، سردار رویانیان با تاکید بر اینکه از این پس سهمیه سوخت ، فقط بر اساس طرح هدفمند کردن یارانه ها و تصویب مجلس شورای اسلامی تغییر خواهد کرد، افزود : البته در صورت نیاز برای تعطیلات نوروز میزان سهمیه سوخت اضافه می شود.

وی همچنین از عملیاتی شدن پرداخت الکترونیکی قیمت سوخت در 400 جایگاه سوخت کشور خبر داد و گفت : تعداد این جایگاهها تا پایان سال به 800 جایگاه می رسد .

رویانیان افزود : دولت در مصوبه ارتقای ایمنی خودروها مبنی بر مدیریت حوادث و کاهش مرگ و میر رانندگی ، وزارت صنایع را موظف کرده درخصوص افزایش ایمنی خودروها از جمله ترمز ای بی اس اقدام کند.

وی با اشاره به ضعف مدیریت جایگاه داری سوخت کشور و وجود تخلف درجایگاههای عرضه سوخت گفت : برای مدیریت بهینه سوخت ، راهی جز تغییر مدیریت و توسعه جایگاهها به صورت مکانیزه نداریم .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
ولا این دستگاه ها از سهمیه بنزین همینجوری الکی خودش کم می کنه بعضی وقت ها همین مونده که کارت های عابربانک ما رو هم یک صفایی بهش بده !!!! ما سیستم شهرالکترونیکی و اینچیزا نخوایم کی رو باید ببینیم ؟!
مشكل تحريم ابر قدرت ها هم با كم كردن سهميه نا چيز و فشار به مردم بر طرف ميشه
ازالان بگو بنزين صددرصد گران خواهد شد اين حرف شما باعث 2چيز ميشود
1-هم الان كالاها گران ميشود
2-هم آنموقع
تا دیروز می گفتی که برای عید نوروز سهمیه مازاد نداریم چی شده حالا عقب نشینی کردید باباجان چرا اینقدر مردم را مسخره وتحقیر می کنید
آ! هم اينه! دارم بوي نفت رو يواش يواش تو سفره استشمام ميكنم!
خوب است نظارتي هم بر اين 400 جايگاه كه پرداخت الكترونيكي در آن ها راه اندازي شده ، داشته باشيم. متاسفانه كارگران جايگاه ها به بهانه هاي مختلف ، اجازه استفاده از اين سيستم را نمي دهند. مثلا مي گويند خراب است يا هنوز راه نيافتاده يا با مسئوليت خودت استفاده كن . ديشب هم يك جايگاه در شمال تهران مي گفت فقط در ساعت اداري قابل استفاده است ! . ظاهرا اين سيستم جلوي خيلي از درآمدهاي كاذبشان را مي گيرد. در هر صورت پرداخت الكترونيكي ، كار بسيار خوبي است . بخش عمده اي از آلودگي و فرسودگي اسكناس ها در همين جايگاه ها اتفاق مي افتد. از جابجايي و حمل بي دليل پول هايي كه مي تواند در سيستم بانكي باشد ، جلوگيري مي كند . و اسراف در ميزان بنزين زدن را هم به حداقل كاهش مي دهد.
خودشان سهميه ندارند هرچه دلشان خواست مصرف مي كنند دغه دغه هم ندارند گناه دل مردم كنند با اين بخشنامه ها مردم را جان به لب مي كنند كشورنفت خيز = با بنزين نداشتن اگر نفت نداشتيم الان الاغ رسم بود سوار شويم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل