بازدید 2950

علی دایی به تمرین پرسپولیس رفت

وی در ادامه خود را یکی از طرفداران کرانچار خواند و گفت: کرانچار مربی بزرگی است که شما (بازیکنان) در این مدت با او کار کرده‌اید، کسی که در جام جهانی مربیگری کرده و کارهای بزرگی برای تیم کرواسی انجام داده است. امیدوارم بتوانم جانشین خوبی برای این مربی باشم.
کد خبر: ۷۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۴ 28 December 2009
سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس لحظاتی پیش در محل تمرین این حضور پیدا کرد.

به گزارش مهر، علی دایی که پیش از ظهر امروز رسما به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی شد، لحظاتی پیش در محل تمرینات این تیم حضور پیدا کرد. او به همراه حبیب کاشانی در زمین شرکت واحد حضور یافت و رسما به بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس معرفی شد.

در زمان ورود دایی به محل تمرین تیم فوتبال پرسپولیس، زلاتکو کرانچار، حسین عبدی و احمدرضا عابدزاده در رختکن ورزشگاه شرکت واحد حضور داشتند. آنها پس از گفتگوی کوتاه دایی با بازیکنان به همراه عباس علیپور، مدیر روابط عمومی باشگاه وارد زمین شدند.

علی دایی پس از حضور در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در جمع بازیکنان این گفت: صحبت خاصی ندارم و فقط در زمین مسابقه حرف‌هایم را می زنم، ضمن اینکه باید از حبیب کاشانی به خاطر اعتمادش تشکر کنم.

وی در ادامه خود را یکی از طرفداران کرانچار خواند و گفت: کرانچار مربی بزرگی است که شما (بازیکنان) در این مدت با او کار کرده‌اید، کسی که در جام جهانی مربیگری کرده و کارهای بزرگی برای تیم کرواسی انجام داده است. امیدوارم بتوانم جانشین خوبی برای این مربی باشم.

سرمربی جدید پرسپولیس اضافه کرد: کسانی که با من کار کرده‌اند از لحاظ اخلاقی و رفتاری من را می شناسند. من با همه رفیقم اما در بیرون زمین، زیرا در زمین همه باید برای موفقیت تیم کار و تلاش کنند.

دایی ادامه داد: آمده‌ام تا با کمک شما پرسپولیس را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

وی در پایان گفت: شما در چند هفته گذشته تلاش خود را کرده‌اید اما باید آن را بیشتر کنید تا فاصله خود را با تیم‌های بالانشین جدول کاهش دهید.

بر اساس گزارش فارس، كرانچار هم در تمرين امروز و در جمع بازيكنان خطاب به خبرنگاران گفت: من در سطح بالايي با شما همكاري كردم و از اينكه در كنار بازيكنان بزرگي مثل بازيكنان پرسپوليس فعاليت كرده‌ام بسيار خوشحالم. اكنون كه ايران را ترك مي‌كنم بسيار راضي‌ام و هيچ دلخوري يا مشكلي وجود ندارد. اطمينان دارم دايي در كنار بازيكنان به موفقيت خواهد رسيد.

وي ادامه داد:‌ از كاشاني، هواداران، بازيكنان و ساير مسئولان پرسپوليس متشكرم و از اينكه در اين مدت با آنها بودم خاطرات خوشي را با خود به كشور خواهم برد. من يك آرزوي بزرگ دارم و اين را از صميم قلبم مي‌گويم؛ اميدوارم پرسپوليس با مربي جديد خود به قهرماني برسد و همه هواداران را شاد كند.

اين مربي عنوان كرد: در 20 ماه اخير سازماندهي خوبي توسط من و ساير همكارانم صورت گرفت و تيم پرسپوليس به اوضاع خوبي رسيده است. اميدوارم ميراث رسيده به مربي جديد به هدف برسد.

كرانچار افزود: عليرغم مسائل پيش آمده از همه چيز راضي هستم و دوست ندارم به اين زودي و به اين راحتي بگويم خداحافظ اما فوتبال بسيار بي‌رحم است و غيرقابل پيش بيني. همه مي‌دانند من به خاطر پول كار نمي‌كنم چه در ورزش و چه در زندگي مسائلي غير از پول را در نظر مي‌گيرم. اميدوارم پرسپوليس قهرمان شود و دوباره شادي به جمع هوادارانش بازگردد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
چرا آقای دایی اجازه می دهند دوباره مدیران بی لیاقت پرسپولیس خودشان را پشت سر ایشان قایم کنند؟ چرا مشاوران علی دایی به او هشدار نمی دهند که تیم های بی ثباتی که دائم مدیر عوض می کنند و در یک نگاه ، دولتی هستند ، جای مناسبی برای ایشان نیستند؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار