بازدید 49056

هشدار یک فیلسوف درباره وقوع جنگ جهانی سوم

کد خبر: ۷۸۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ 11 April 2018

بشریت هیچ گاه به اندازه امروز به جنگ جهانی سوم نزدیک نشده بود، چراکه غرب، مقدمات آن را با توطئه ترور «سرگئی اسکریپال» و حملات شیمیایی به سوریه فراهم آورده است.

به گزارش تسنیم، الکساندر دوگین نظریه‌پرداز، فیلسوف و استراتژیست روس در جدیدترین اظهارات خود در مورد تحولات منطقه و جهان گفت: در حال حاضر مشخص شده است که اسرائیل و غرب به سرکردگی آمریکا و انگلیس تصمیم خود برای آغاز جنگ جهانی را گرفته است. توطئه ترور «سرگئی اسکریپال» و حملات شیمیایی در شهر دوما در غوطه شرقی سوریه دستاویز غرب برای آغاز این جنگ است. حملات شیمیایی در دوما عکس‌العمل غرب در برابر پیروزی‌های بزرگ روسیه در سوریه است. به همین خاطر روسیه و چین هرگونه قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه سوریه را وتو خواهند کرد.

وی افزود: در آستانه جنگ جهانی سوم قرار داریم و کشورهای غربی در حال آماده شدن برای تشکیل جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد هستند. بشریت در هیچ زمانی به اندازه امروز به جنگ جهانی سوم نزدیک نشده بود. حتی در حال حاضر آغاز این جنگ نسبت به زمان بحران کریمه، آبخازیا و اوستیا علیه روسیه نزدیک‌تر شده است. البته این نظر به معنای شروع قطعی جنگ نیست بلکه به این معناست که هر آن ممکن است جنگ جهانی سوم شروع شود چرا که مقدمات آن با توطئه ترور «سرگئی اسکریپال» و حملات شیمیایی به سوریه انجام گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۹
شرارت از روسیه به همه جا سرازیر شده است حرف مفت زده است
همش فیلمه ابر قدرت هاست که ملت ها را بچاپند و نابود کنند
فیلسوف !!! اسمشم کسی نشنیده . جدیدا هر شوتی تو روسیه حرف می زنه میشه فیلسوف!!
چرته
با اینکه اتفاق ناگواری است ولی بنده با برپایی جنگ جهانی سوم موافقم. چون معمولاً جنگ های جهانی معادلات جدیدی درسیاست جهانی به وجود آورده ، درحال حاضر بن بست های سیاسی در دنیا زیاد شده بنابراین بهترین راه برهم زدن سیستم حکومت ها و قدرت های بزرگ دنیاست و حتماً تئوریسین ها فکری برای بعدش کردن.
جنگ جهانی به چی میگن ؟ الان کجای دنیا جنگ نیست ؟ همه دارن با هم می جنگن . به نظر فیلسوف محترم این جنگ جهانیه دو و نیم هستش؟
پاسخ ها
رزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
باو ما هنور ارزو داریم جوونیم بهشون بگین دس نگه دارین
اين هم نادر طالب زاده يا استاد!!!!!! رائفي پور روسهاست.
بدبخت ازما دهه چهلی ها پیدانمیشه اززمانیکه به سن نوجوانی رسیدیم فقط جنگ دیدیم
احتمالا این غرب بوده که کریمه را آشغال کرده و انداخته گردن روسیه!
مثل موضوع ترور سرگئی و حمله شیمیایی سوریه!
واقعا بعضی اظهار نظرها مشمئز کننده نیست؟
خدا نکنه
به روباهه گفتن شاهدت کیه گفت دمم... حالا حکایت فیلسوف!! روسی ماست....
پس چرا نمیشه من که خیلی منتظرم ازاین مملکتو ازاین همه تبعیض وازاین دنیای بدردنخورخسته شدم بزنیدماروبکشید لااقل مرگ نجاتمون بده.
خب دیگه موشک بدید بره بعد تفنگ بدید بره بعد خودمون تا اخم نکه یه غربی
هیچ جنگی نیست چون آمریکا عقب نطشینی میکنه وبعد میگه اینجوری ضایع آقا پوتین بزار دو سه تا موشک بزنم بعد تو بخواه سازمان فشل تشکیل جلسه بده بعد منم میگم ما به اهدافمون رسیدیم آمریکا 1 هفته هم دوام نمی آره
آره بخدا الان هر کشوری داخلی ک خودشون جنگ دارن .حدود چند کشورم ک دارن با هم میجنگن .چند تا کشورم ک تحت سلطه ان.دیگه ب این چی میگن.تو هیچ کشوری دیگه آرامش نیست.
اگر ملت های جهان بخواهند به خواسته های غیر معقول واستعمارگرانه آمریکا سر تسلیم فرود آورند.همیشه ذ لیل وخوار وعقب مانده خواهند بود همانند عربستان سعودی.بنابراین به آنها بگوییم نه. وجهان را از حالت تک قطبی نجات دهیم.
روسیه نامرد ترین کشور جهان است.چه خوب است سزای نامرد يهايش مخصوصا در غبال ایران را هر چه زودتر ببیند.
همه درجنگ جهانی شریک هستیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار