بازدید 2137
ارسال دوباره دعوت‌نامه‎ها با تعیین زمان اعلام آمادگی؛

بازی‎های کشورهای اسلامی از صفر

البته زمان اصلی تعیین شده برای اعلام آمادگی رسمی کشورها پایان ماه ژانویه است. اما با لحاظ کردن بسیاری از موارد و احیانا مشکلات غیرقابل پیش‎بینی، دامنه تغییر این زمان را تا پایان هفته اول فوریه قرار داده‎ایم تا دیگر نیازی به تمدید زمان نداشته باشیم. ضمن اینکه تاکید شده است کشورهای متقاضی تا پیش از پایان این زمان آمادگی رسمی خود را به ستاد ایران اعلام کنند.
کد خبر: ۷۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۲ 28 December 2009
ستاد برگزاری دومین دوره بازی‏های همبستگی کشورهای اسلامی با ارسال دوباره دعوت نامه‎ به تمام کشورهای اسلامی، از مسئولان ورزش این کشورها خواست حداکثر تا پایان هفته اول ماه فوریه آمادگی خود را برای حضور در این رقابت‎ها اعلام کنند.

به گزارش مهر، به دنبال تصویب تغییر زمان برگزاری دومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی و همچنین انتخاب شاهرخ شهنازی به عنوان دبیرکل کمیته اجرایی، ستاد برگزارکننده این رقابت‏ها دعوت‏نامه‏های جدیدی را مطابق با برگزاری بازی‏ها در سال آینده به کشورهای اسلامی ارسال کرد.

براساس آخرین دعوت‎نامه‎هایی که مهرماه گذشته در اختیار مسئولان ورزش کشورهای اسلامی جهان قرار گرفت، تاکنون تنها کشورهای الجزایر، اردن، قطر، موزامبیک، فلسطین، کامرون و پاکستان آمادگی خود را برای سفر به ایران اعلام کرده‎اند. به همین دلیل و به منظور تسریع روند کارها، مسئولان ایرانی برگزاری کننده دومین دوره بازی‎های کشورهای اسلامی از هفته پیش مجددا نسبت به ارسال دعوت‏نامه‎ها اقدام کردند اما این بار با قید زمان!

شاهرخ شهنازی در این زمینه گفت: در دعوت‏‎نامه‏های جدید که برای کشورهای اسلامی ارسال شده است، هفته اول ماه فوریه سال 2010 میلادی به عنوان آخرین فرصت برای اعلام آمادگی تعیین شده است.

وی که اطلاع از تعداد نهایی کشورها و ورزشکاران آنها برای شرکت در بازی‏های ایران را دلیل اصلی تعیین زمان اعلام آمادگی عنوان کرد، اظهار داشت: البته زمان اصلی تعیین شده برای اعلام آمادگی رسمی کشورها پایان ماه ژانویه است. اما با لحاظ کردن بسیاری از موارد و احیانا مشکلات غیرقابل پیش‎بینی، دامنه تغییر این زمان را تا پایان هفته اول فوریه قرار داده‎ایم تا دیگر نیازی به تمدید زمان نداشته باشیم. ضمن اینکه تاکید شده است کشورهای متقاضی تا پیش از پایان این زمان آمادگی رسمی خود را به ستاد ایران اعلام کنند.

دبیرکل کمیته اجرایی دومین دوره بازی‎های همبستگی کشورهای اسلامی در ادامه به بازنگری کمیته‎های تشکیل دهنده این ستاد اشاره کرد و یادآور شد: در عین حال که رایزنی با کشورهای اسلامی برای اعزام ورزشکاران‌شان به ایران را دنبال می‎کنیم عملکرد کمیته‎های ستاد را نیز بررسی می‎کنیم تا تغییرات لازم در مورد آنها لحاظ شود.

شهنازی ادامه داد: براین اساس کمیته تشریفات، اسکان، آموزش و داوطلبین تهران باید فعال شوند. ضمن اینکه به احتمال زیاد در آینده‎ای خیلی نزدیک در مورد کمیته‎های تشریفات، فرهنگی و گردشگری تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد.

وی تصریح کرد: ستاد برگزاری دومین دوره بازی‎های همبستگی کشورهای برای برگزاری این رقابت‏ها در موعد مقرر هیچ مشکلی ندارد. همه چیز مرتب و منظم و به موقع انجام می‏شود. خصوصا اینکه وظایف برای همه تعریف شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار