بازدید 59111

ناجا: امروز، 5 نفر به‌طرز مشكوكي جان باختند

در تداوم فتنه گري فتنه گران و تخريب اموال عمومي و شخصي مردم ، نيروي انتظامي با قاطعيت و بهره گيري از ابزار و تجهيزات ضد اغتشاش و با تاکيد بر عدم حمل و به کارگيري سلاح گرم به متفرق نمودن اغتشاشگران اقدام کرد.
کد خبر: ۷۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۸۸ - ۲۱:۴۳ 27 December 2009
فرماندهي انتظامي تهران بزرگ طي اطلاعيه اي با اشاره به برگزاري با شکوه مراسم عاشوراي حسيني و تشکر از حمايت مردم شريف و عزادار از کارکنان خدوم نيروي انتظامي به تشريح فتنه فتنه گران در اين روز پرداخت . متن اطلاعيه به شرح زير است:

"بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليک يا ابا اعبدالله الحسين عليه السلام

حماسه عاشوراي حسيني امسال با شکوهتر از سال گذشته در سراسر ميهن اسلامي مان برگزار شد و فرزندان ملت بزرگوار ايران در نيروي انتظامي نيز به همراه عزاداران حسيني در برگزاري هرچه باشکوهتر اين مراسم نهايت تلاش خود را نمودند.

متاسفانه معدودي از فتنه گران با برنامه ريزي قبلي و بر اساس هدايت و فرخوان رسانه هاي بيگانه و با حضور در برخي خيابانها و مسير هاي عزاداران حسيني با طرح شعار هاي انحرافي اقدام به اخلال در نظم عمومي نموده که بلافاصله فرماندهي نيروي انتظامي تهران بزرگ با حضور در صحنه واز طريق گفتگو، تلاش به برقراري نظم و آرامش و حفظ حرمت اين روز عزيز و تسهيل عزاداري مردم نموود که با هجوم و پرتاب اشياء از سوي فتنه گران وي و تعدادي از ماموران نيروي انتظامي مجروح ومصدوم گرديدند .
در تداوم فتنه گري فتنه گران و تخريب اموال عمومي و شخصي مردم ، نيروي انتظامي با قاطعيت و بهره گيري از ابزار و تجهيزات ضد اغتشاش و با تاکيد بر عدم حمل و به کارگيري سلاح گرم به متفرق نمودن اغتشاشگران اقدام کرد.

با کمال تاسف، در اين اغتشاشات 5 نفر به طرز مشکوکي جان باختند و تعدادي نيز مجروح شدندکه کارشناسان در صدد شناسايي عوامل مشکوک در اين حادثه مي باشند.

در پايان از حمايت و پشتيباني عزاداران حسيني از فرزندانشان در نيروي انتظامي که با حضور خود باعث خنثي نمودن اين فتنه گرديدند، کمال سپاسگزاري را داشته و از خداوند متعال براي آنان اجر و پاداش اخروي خواستاريم.

اطلاع رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ"
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
بله، آدم فضائی ها تشریف آوردند زمین و این ها رو کشتند!
من نمیدونم چرا هرکس در تجمعات کشته میشه مشکوکه!
حتی اگر ادعای ناجا در مورد عدم حمل سلاح توسط ناجا درست باشد او مسئول امنیت جان مردم است. او باید پاسخگوی بقول خودش مشکوک بودن کشته شدن مردم باشد
درعجبم بااین همه ادعا که نیروهایاطلاعاتی ما از همه چیز باخبرند ولی در هر تجمعی عده ای با سلاح گرم کشته میشوند و قاتل و آمرین به او معرفی نمی شوند.باز خدا راشکر که الفاظ به کمک آنها می آید و ازکلمه ی نیروهای خودسر مدد میجویند ولی نمی گویند که اسلحه را چه کسی در اختیار آنها می گذارد!!!!!!
5 نفر به طرز مشکوکي....
دیشب که می گفتین یه نفر مشکوک !؟
چقد همه چیز مشکوکه ؟؟؟!!!!
کار بیگانه بود.. اما در عجبم این همه نیروی پلیس و بسیج و اطلاعات و لباس مخفی.. نتونستند آنها رو شناسایی کنند
بعد میگن چرا میرین سراغ ماهواره و خبرگزاری های خارجی.
كي بود كي بود من نبودم!!!!!
تیر غیب که میگویند همین است
میشه بگین کشتن تو ماه محرم چه حکمی داره ؟؟؟؟!!!!!
- پس ناجا چه وظیفه ای دارد.مگر امنیت کشور را نباید ناجا تامین کند این یک نمونه بارز است نمونه های دیگر نظیر ناامنی در شهرها و روستاها , اراذل و اوباش و... را هم که منکرش هستند.راستی اگر میخواهید این را هم گردن بیگانگان بیندازید . چون با همه این حرفا به راحتی وارد میشوند در روز روشن و با وجود این همه نیروی امنیتی ! در همه جا با ماشین و اسلحه در وسط پایتخت مردم رامیکشند.
برای خدا احکم الحاکمین مشکوک نیست او دارد همه چیز را نظاره می کند.
راست ميگه مشكوكه! فكر كنم باتيركمون كشته شدند!!!!!!
خوب این آمریکاییهای پدر سوخته اومدن از پل انداختنش پایین
چرا نیروی انتظامی با این همه امکانات و نیرو یکبار اسلحه بدستها رو دستگیر نمی کنه ؟ یک جای کار ایراد داره . هنوز هم شما نمی خواهید قبول کنید ؟
اگر جزو فتنه گران بودند که از سپاه یزیدیان هستند و به درک واصل شده اند اگر هم از مردم عادی بوده اند خدا رحمتشان کند و با اباعبدالله محشور شوند.
5 نفر (در روز روشن) به طور مشکوکی کشته شدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
طرز مشکوکی یعنی چی ؟!! یعنی اینجا هم شد تگزاز وهرکس می تونه راحت اسلحه بخر وبره تو خیابون و آدم بکش!!؟؟!!
یا این که تو شلیک هوایی شون به طرز مشکوکی تیر هوایی خورد به مردم بیچاره وبی دفاع !!!؟؟؟
به نظر شما 70 میلیون آدم احمقن ؟؟!!
ترا به خدا كمتر اين مردم را اراذل و اوباش و فتنه گر خطاب كنيد. اينها بخشي از مردم اين جامعه هستند .
به طرز مشکوک؟؟؟
چقدر همه چیز مشکوکه...
ولی وقتی عده ای با گلوله کشته میشوند مشکوکه؟ رادان میگه پلیس سلاح نداشته و در نتیجه خیلی مشکوکه که کسی با تیر کشته شده !!!!؟؟؟؟؟ یعنی نمیدونه سلاح دارن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی