بازدید 1506

مورینیو در اینتر می‎ماند

من تا سال 2012 با اینتر قرارداد دارم و می خواهم به آن پایبند باشم. بله، در این قرارداد بندهایی وجود دارد که می توانیم زودتر از موعد به همکاری خود پایان دهیم. در صورتی که آنها مرا نخواهند، باید مابقی مبلغ قراردادم را بپردازند و در صورتی که من قصد جدایی داشته باشم باید باقیمانده قراردادم را ببخشم ... که همه اینها بسیار ساده و عملی است.
کد خبر: ۷۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۸۸ - ۲۱:۲۷ 27 December 2009
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال اینتر از قصد خود برای ادامه حضور در این تیم ایتالیایی تا پایان قراردادش خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از ساکرنت، "خوزه مورینیو" تا دو و نیم سال دیگر با اینتر قرارداد دارد و این در حالی است که گاه به گاه عنوان می شود او به لیگ برتر انگلستان بازخواهد گشت. اما این مربی 46 ساله تاکید کرده که به قرارداد خود با اینتر متعهد باقی خواهد ماند.

مورینیو گفت: من تا سال 2012 با اینتر قرارداد دارم و می خواهم به آن پایبند باشم. بله، در این قرارداد بندهایی وجود دارد که می توانیم زودتر از موعد به همکاری خود پایان دهیم. در صورتی که آنها مرا نخواهند، باید مابقی مبلغ قراردادم را بپردازند و در صورتی که من قصد جدایی داشته باشم باید باقیمانده قراردادم را ببخشم ... که همه اینها بسیار ساده و عملی است.

وی افزود: موقعیت من در اینتر همیشه در مخاطره است چراکه بسیاری از مربیان علاقمندند تا جایم را در این تیم بگیرند. من همیشه تیم‌های خوب و سازمان یافته‌ای را از خودم به میراث می گذارم. اما تصور کنید صدرنشینی در رقابت‌های سری آ و حضور در مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، چه وضعیتی را برای کسانی که دنبال اهداف خود برای مربیگری در این تیم هستند، رقم می زند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی