بازدید 12980
سوژه

گاف عجیب و فنی فردوسی پور در برنامه دورهمی

کد خبر: ۷۸۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 07 April 2018

عادل فردوسی پور نزد افکار عمومی و مردم اغلب فوتبالدوست ایران، یک منبع معتبر در زمینه اخبار ورزشی بخصوص فوتبال به حساب می آید اما حالا این چهره با اشتباهب عجیب که از ناآگاهی سررشته می گیرد، مخدوش شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، بسیاری از مردم و حتی اهالی فوتبال عادت کرده اند و یا حداقل تصورشان این است که عادل همه اتفاقات فوتبالی را بداند. اما مجری برنامه تخصصی نود در برنامه دورهمی وقتی مهران مدیری گفت از بین فوتبالیست ها فقط شوچنکو را می شناسد ، وارد شوخی کلامی با مدیری بر سر خوشگلی این بازیکن شد و در نهایت هم گفت «الان کار سیاسی می کند. دوره ای مربی بوده و دیده موفق نیست ، ول کرده رفته سراغ سیاست!»

عجیب و بحث برانگیز است که عادل به یاد نداشت آندره شوچنکو در حال حاضر سرمربی تیم ملی فوتبال اوکراین است! برای عادلی که به غلو گفته می شود تقریبا همه طرفداران روی سکوهای ورزشگاه ها را هم می شناسد، این یک اشتباه فاحش در سطح بالای فوتبال جهان بعید به نظر می رسید اما خیلی از اهالی فوتبال این قدر به عادل اعتقاد دارند که شاید اصلا با خودشان شک نکردند شوچنکو این روزها مربیگری می کند و دوباره از سیاست فاصله گرفته است.

Image result for ‫فردوسی پور + مدیری‬‎

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان