بازدید 4997
در مهدیه تهران و مصلای بزرگ امام خمینی؛

همایش شیر خوارگان حسینی برگزار شد

در این مراسم مادران علاقمند به خاندان عصمت و طهارت با کودکان شیر خواره خود حضور پیدا کردند و مداحان به مرثیه ثرایی درباره مظلومیت حضرت امام حسین (ع) و خاندان مطهرش پرداختند.
کد خبر: ۷۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۱ 26 December 2009
ایلنا: همایش شیر خوارگان حسینی با یاد و بزرگداشت حضرت علی اصغر (ع) هم‌زمان در مهدیه تهران و مصلای بزرگ امام خمینی با حضور دوستداران خاندن عصمت و طهارت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در همایش بزرگ شیر خوارگان حسینی که با حضور چشمگیر مادران و نوزادان شیرخواره از ساعت 8 صبح دیروز آغاز شد.

حجت الاسلام سید حمید میر باقری طی سخنانی به تبیین واقعه عاشورا و قیام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و تاثیر آن بر گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی پرداخت.

همچنین مداحان عصمت و طهارت در بخش دیگری از این مراسم به مرثیه ثرایی و مقتل خوانی پرداختند و حاضران به ياد طفل شيرخوار کربلا حضرت علي اصغر «عليه السلام» به سوگواري و عزاداري پرداختند.

بر اساس این گزارش در مراسم دیگری در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) هفتمين همايش شيرخوارگان حسيني همزمان با 500 شهر ايران اسلامي و 70 شهر از 30 كشور جهان روز جمعه در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري ايلنا، در پي استقبال مردم از مراسم شيرخوارگان حسيني در سال گذشته، امسال هم اين مراسم از ساعت 8.30 صبح امروز در محل شبستان مصلي برگزار شد.

در همين راستا با هماهنگي‌هاي انجام شده، تمام خدمات جانبي مجموعه مصلاي امام خميني (ره) از جمله پاركينگ‌ها آماده خدمت‌رساني به است.

بر اساس اين گزارش، طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده شركت‌هاي مترو و اتوبوس‌سراني تهران هم براي ارائه خدمات ويژه در اين روز در مسيرهاي منتهي به مصلي برنامه‌ريزي‌هاي لازم را انجام داده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی