بازدید 16460

شخصیت «سگ ها» از حرمت انسان ها بالاتر رفته است؟/پلیس با همین سرعت به سایر تخلفات هم ورود کند

اگر جان و مال مردم بیشتر از کتک خوردن یک حیوان ارزش نداشته باشد، کمتر از آن نیست و باید حداقل اندازه وقتی که برای دستگیری این فرد همت کرده اند، برای مبارزه با فساد هم وقت بگذارند. جالب است بدانید، یک سال است که خودرو من را با پلاک و آرم تردد مجلس دزدیده اند اما هنوز نه اثری از دزد است نه ماشین، برایم سؤال است چگونه این فرد حیوان آزار را دستگیر کرده اند.
کد خبر: ۷۸۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷ 07 April 2018

پرونده‌های سیاسی با سرعت رسیدگی می‌شود؛ اما اقتصادی‌ها مشمول مرور زمان می‌شوند/ واقعیت این است که فساد بی داد می‌کندپس از انتشار فیلم فردی که اقدام به آزار یک سگ در خودروی شخصی اش کرده بود، فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست اعلام کرد: مشخصات فرد سگ آزار به فرمانده یگان های محیط زیست استان ها داده شده است.

به گزارش «تابناک»؛ به گفته وی، خوشبختانه در تماس تلفنى با رئیس پلیس فتاى خوزستان اعلام کردند که فرد سگ آزار شناسایى و دستگیر و تحویل دستگاه قضایى شده است، با این حال موضوع دستگیری این فرد ـ که در کمتر از یک هفته از سوی پلیس اعلام شد ـ با واکنش برخی از نمایندگان مجلس مواجه شد، به گونه ای که یکی از نمایندگان، خواستار رسیدگی به سایر تخلفات رایج در کشور از سوی پلیس شده است.

محمد حسن نژاد، نماینده مردم در گفت وگو با تابناک در خصوص این موضوع اظهار داشت: در روزهای اخیر، ویدیویی از حیوان آزاری یک فرد در خوزستان منتشر شد که با ورود پلیس به سرعت و در ظرف دو روز دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شد.

این نماینده مجلس گفت: من به عنوان یک نماینده، واقعا از این دقت و سرعت در دستگیری این فرد از تمام سیستم های دخیل تشکر می کنم، واقعا دست مریزاد و جل الخالق از این همه سرعت و دقت. جای تعجب بسیاری داشت که این فرد در این سیستم ما به این راحتی شناسایی و دستگیر شد!
تعجب من زمانی بیشتر می شود که نگاهی گذرا به حوادث اتفاق افتاده و روزمره پیرامون خود می اندازم. امروزه دیدن صحنه کتک زدن مأمور شهرداری در کنار خیابان، یا کتک خوردن یک زن از همسر خود، درگیری های لفظی و فحاشی های مجازی به مسئولان رده بالای کشور، چیزی نیست که کسی بتواند آن را کتمان کند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین یادآور شد: در جایی که فحش دادن به رئیس جمهور در فضای مجازی و یا فحاشی و اتهام زدن به برخی قوای کشور بدون اثر و تعقیب قضایی صورت می گیرد، دستگیری یک فرد حیوان آزار آن هم با این سرعت و شدت بسیار تعجب برانگیز است.

وی گفت: وقتی می شود کسی که سگی را کتک زده است، دستگیر کرد، چرا این همه مجرم در کشور راحت و با خیال آسوده به زندگی خود ادامه می دهند؟ شاید اصلا ما نمی خواهیم با این افراد برخوردی بکنیم، و شاید آن کودک که در کنار خیابان کتک می خورد و یا زنی که توسط همسرش مورد ضرب و شتم قرار می گیرد، اندازه یک سگ ارزش ندارد!
شاید ما سوراخ دعا را گم کرده‌ایم، این وضعیت واقعا قابل تحمل نیست. از یک طرف فیلم شکار یک فرد خارجی در فضای مجازی خبرساز می شود و طرف عکس شکار خود را به راحتی منتشر می کند و کسی با آن کاری ندارد، از طرف دیگر یک نفر را که سگ خود را زده و دستگیر شده، این گونه خبرساز می شود!

وی ادامه داد: اختلاف سطح تا چه حد باید باشد؟ در همین چند روز گذشته به معاون اول رئیس جمهور به خود رئیس جمهور و حتی به رئیس قوه قضاییه در فضای مجازی توهین شد، اما فحاشان همه آزاد هستند و هیچ کس چیزی نمی گوید، دزدی هم که گویا در کشور آزاد شده و هر کس هر کاری دلش خواست را می کند. اگر ما در برخورد با مجرم ها قوی هستیم، چرا قاچاقچی، دزد و توهین کننده ها به مقامات دستگیر نمی شوند؟ اما اگر ضعیف هستیم چرا می توانیم فردی مجهول الهویه‌ای که حیوانی را آزار می دهد، دستگیر کنیم، چگونه است که شخصیت سگ ها از انسانها بالا تر رفته است؟!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: اواخر سال گذشته بود که عده ای کشور را بر هم زدند. چرا هنوز مشخص نیست چه کسی پشت پرده این قضایا بوده است؟ الان مدتهاست اوضاع بازار ارز توسط دلال ها و برخی افراد سودجو در تلاطم است؛ چرا به این موضوع ها ورود نمی شود؟
این بازار توسط چه کسی به هم ریخته و چرا کسی با مؤسسات مالی که اقتصاد کشور را تحت الشعاع قرار داده و باعث نارضایتی های عمیق در بین مردم شده اند، برخورد نمی کند؟ صاحبان این مؤسسات کجا هستند، پول های مردم در کجا سرمایه گذاری شده و چه زمانی قرار است با این ها برخورد شود؟

وی گفت: این همه بدهکار بانکی در کشور وجود دارد، همه دانه درشت و وابسته هستند. همه هم مشخص است کجا هستند، کارشان چیست و الان مشغول چه کاری هستند؛ با این ها برخورد می شود؟ من به عنوان یک نماینده، وقتی این خبر را می خوانم، احساس می کنم با این کارها با اعصاب و روان مردم بازی می کنند.
اگر جان و مال مردم بیشتر از کتک خوردن یک حیوان ارزش نداشته باشد، کمتر از آن ارزش ندارد و باید حداقل اندازه وقتی که برای دستگیری این فرد همت کرده اند، برای مبارزه با فساد هم وقت بگذارند. جالب است بدانید، یک سال است خودرو من را با پلاک و آرم تردد مجلس دزدیده اند اما هنوز نه اثری از دزد است نه ماشین. برایم سؤال است چگونه این فرد حیوان آزار را دستگیر کرده اند؟!
واقعا اوضاع خنده داری شده است. عده ای مردم را به سخره گرفته اند و بعد هم عده ای دیگر می گویند که مردم ناراضی هستند، معلوم است با این وضعیت مردم ناراضی شوند، هر کشور دیگری هم این وضعیت بود، مردم آن ناراضی می شدند.
البته ما از سازمان حمایت از محیط زیست و پلیس و هر که باعث دستگیری این فرد شده، تشکر می کنیم؛ اما واقعیت این است که تناقض‌ها زیاد است و باید شکاف بین این تناقض ها برداشته شود. مردم این ها را می بینند و می دانند؛ پس بهتر است، هر چه زودتر درباره سایر تخلفات هم با این جدیت و همیت اقدام شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۵۸
نماینده مججلسی که این حرفها را میزنی, نیروی انتظامی گناه نکرده, سازمان محیط زیست ازیک شخصی شکایت کرده ونیروی انتظامی هم دستگیرش کرده. وقتی افرادی که شما نام بردید که رانت خوار ورشوه گیر و... هستن اما هیچ گونه شاکی ندارند, نیروی انتظامی چطوری دستگیر کنه تابناک محترم لطفا منعکس کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
دقیقا و آفرین. . ایشان دادن یارانه را هم می گفتن حق مردم است و باید داده شود و توجیهات عامه پسند و بدون منطق داشتند. اقتصاد نیز خواندند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
من که متقاعد شدم..... واقعا تا وقتی مات از این نظرات بدن، توقعی نباید داشته باشیم که مملکت اصلاح بشه. یعنی باید این همه دزد و قاچاقچی راست راست بگردن. تا وقتی که هیچ شاکی خصوصی نداشته باشن.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
جالبه حالا یه کار خوبی هم که توی کشور صورت گرفته و جای تحسین داره بهش اعتراض میکنن و اون رو به باد تمسخر میگیرن تا اگه اتفاق افتاد دیگه مسئولین مربوطه کاری نکنن
کسی که سگ را کتک زده به احتمال قوی ، دزدی هم می کند ، آدم هم می کشد و خیلی کار های دیگر چون با اصول اولیه اخلاق آشنایی ندارد . بنابراین به پیگیری چنین اتفاقی اشکالی وارد نیست .
یک دلیلش می تونه این باشه که پیدا و مجازات حیوان آزاران مطالبه مردمی شده ولی پیدا کردن ماشین شما نه !
نیرو انتظامی بسیار دقیق عمل میکند.ایشون ماشینشو دزدیدن باید دقت بیشتری درحفظ خودروی خود میکرده.اصن چه ربطی داره.تحلیل ایشون بسیار غلط میباشد..افرین برنیروی انتظامی وفتا ومحیط زیست.زن وشوهری هم کتک کاری میکنند دادگاه و نیروی مربوطه موجودمیباشدنیرو انتظامی بهترین سازمان ونهاد ایران میباشد.با پلیس همکاری کنید...ازطرف یک شهروند
خوبه با اين سخنراني متوجه شديم اوضاع خراب اقتصادي دليلش چيه! شما كه عضو كميسيون اقتصادي مجلس هستين بفرمايين چكار كردين تا حالا؟
سگ هم جاندار و مخلوقی از خداوند است حیوانات نمی توانند از حق و حقوق خود دفاع کنند و به مراتب از انسان ها مظلومتر هستند حالا پلیس در این مورد به وظیفه خود و خواست مردم توجه کرده است جای اعتراض دارد؟؟؟؟؟؟
پلیس فتا بارها وبارها ثابت کرده بسیار توانمند و سریع و قاطع مجرمین را دستگیر می کند بی جهت به پلیس فتا این مسائل را نسبت ندهید دم همشون گرم دست همه شون درد نکند واقعا قهرمان های خوب و عزیز ما مردم هستند دوستتون داریم
خوب حالا اگر این نماینده از دسگیری حیوان آزار ناراحت شده بنده از طرف پلیس زحمت کش و بی ادعا از ایشان عذر خواهی می کنم . ایشالله ماشین ایشان هم پیدا بشه.
جوابش مشخصه! اینجا مردم اون شخص حیوان آزار رو پیدا کردن و اونجا پلیس ماشین دزدی رو پیدا نکرده!
چرا عادت کردند همه چیز را با همه چیز مقایسه می کنند. ان هم وقتی جای منافع شخصی در میان است. ایشان توجه داشتند این نوع رفتار با حیوانات و پخش ان در فضای مجازی ترویج روح خشونت و بی باکی از سر حماقت است. و قطعا با ان موضوع اقای نماینده تفاوت دارد هر چند که بهر حال قطعا پلیس نیز به دنبال ماجرا هستند. و لذا جا دارد از پلیس فتا و نیروی انتظامی کمال تشکر را بجا اورم. بیایید کار صحیح را همیشه حمایت کنیم .
میزان جریحه دار شدن احساسات عمومی مهم است سرقت ماشین جریحه دار نمیکند . قتل و تجاوز و زور گیری با آزار حیوان قابل مقایسه است
حرف دل میلیونها ایرانی را گفته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
میلیونها نفر میگن حیوان آزاری الویت بعدیه
یعنی نباید این داعشی رو میگرفتن؟؟ کسی ک با سگ مظلوم اینجوری رفتار میکنه فردا به بچه های مردم تجاوز میکنه
این همه صغری و کبری چیده که ماشینش پیدا بشه
این حیوان آزار ، آدم آزار بلفعل است
مشکل مملکت دقیقا امثال همین نوع تحلیل بین عوام و خواص هست.
یک کار خوبی صورت گرفته سریع پای مقایسه میاد وسط
عزیز برادر یک ویدءو در سطح وسیع منتشر شده، جرم کاملا مشهود و قیافه حیوان آزار هم تابلویه در ویدءو. کاری زشتی که اونجا صورت گرفته جنبه ضد سگیش مهم نباشه جنبه غیر انسانیش مهتره و عواطف جامعه مطرحه. خب اگه رباینده اون ماشین مجلس هم چهرش در دسترس بود اونم سه سوت دستگیر میشد. واقعا بسیار زنندست که تا یک کار خوب صورت میگیره یکی میاد مقایسه بیربط میکنه. اگه منظورت اینه فساد بده و برخورد نمیشه جداگانه تحلیل بده براش. اگه منظورت اینه توان برخورد هست و مقابله نمیشه باید بگم واقعا قیاس مسخره ای بود چون برخورد با فساد اراده ای میخواد که متفاوت از دستگیری یک سگ آزار رسوای جریحه دار کننده احساسات جامعست. اگر درست تحلیل نکنیم به مبارزه با شبکه مافیای فساد کمک نمیکنیم که هیچ، کارهای خوب کوچک را هم بیمقدار میکنیم.
درود فراوان بر دکتر حسن نژاد نماینده مرند و جلفا . واقعا فردی چنین که در برابر ناملایمتی ها قد علم کنه کمه . درود
احسنت. دیگه داریم خیلی خارجی میشیم. مسایل با ارزش 1000 رو ول کردیم به ارزش 10 چسبیدیم.
رونالدو رو ول کردیم به غضنفر چسبیدیم از بس روشنفکریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
طرز فکرت کشت مارو افلاطون
اولاً فضاي مجازي باعث شناسايي سريع شد و ثانياً شما كه به عنوان عضو كمسيون اقتصادي در مملكت توان كنترل حتي قيمت ارز را نداريد لطفاً با امورات ديگر كاري نداشته باشيد
این دلیل نمی شود که یک حیوان بی گناه به بد ترین صورت ممکن مورد آزار و اذیت فردی روانی قرار گیرد و جامعه هم تماشا گر باشد. پلیس بسیار کار شایسته ای انجام داده و من به سهم خودم از آنها تشکر می کنم.
از كرامات سگ واقعا بايد تاسف خورد براي مملكتي كه روزانه پدران و افراد زيادي زير فشار گراني و نداري كمرشان زير بار فشار ميشكند وهيچ كس هم به فكرشان نيست خدا يا كمك كن كه يك سگ ارزشش از ادمها بيشتر شده
ماتقلیدازآنهائی میکنیم که سگهایشانراازانسانها بخصوص انسانهای کشورهای نه چندان پیشرفته برترمیدانند،ماباتقلیدازدیگران برای خودمان کسب اعتبارمیکنیم محبت به حیوانات خوب است ولی نه افراطی همه کارهای ماافراط وتفریط است،....خلق راتقلیدشان بربادداد ای دوصدلعنت براین تقلیدباد......خدایاهرکه راعقل دادی چه ندادی وهرکه راعقل ندادی چه دادی.........................
شریف ترین و وقادارترین و مخلص ترین موجود زنده ای که دیدم سگ بوده. نه به سواد نه به مال و منال نه به مقام و مرتبه نه به هوش و ذکاوت نه به لباس تو اهمیت میده و فقط تو را به خاطر خودت دوست داره و بس.
قیاس درستی نیست فیلم برداری از جنایت و پخش آن در فضای مجازی در دنیا هم جرم محسوب میشه از دستگاه قضایی و پلیس تشکر میکنم و این مفسدین فی الارض رو به اشد مجازات برسونن
آقای حسن نژاد بیاد وبه درد مردمی که از آزار منطقه آزاد یا درستش منطقه آزار ارس به تنگ آمده اند برسد. سازمانی که با هربارتغییرمدیریت دجاررکود وبحران بیشترمیشود
زنده باد زبانی که حقیقت محض برملا شود ملیارد ملیار مبرن میفروشن میخورن حرفی نمیزنند اما با ادم نادون که دوتا ترکه به حیوان زد ببین سر بزنگاه میگیرن وباهاش برخورد میکنن من از سال هشتا وپنج از یه شرکتی طلبکارم نمیتونم حق مو بگیرم کسی نمیپرسه دردت چیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
چه ربطي داشت ؟
من هم ديشب غذاي فاسد خوردم مسموم شدم اونوقت شما ميري حيوان آزار رواني را دستگير مي كني؟
من بجاي شما باشم ميرم همه ي درختها رو قطع
مي كنم همه ي حيوانات را هم با زجر ميكشم اينطوري حقمو از عالم و آدم ميگيرم .
وقتی نمي توني حقتو بگيري چه ربطي به شكنجه حيوان زبان بسته داره .
اون هم حيواني كه انقدر مظلومانه آزار ديده .من كه بعد از اين فيلم تا دور روز سردرد داشتم . همش صحنه اش جلوي چشمم بود .
خدا ازش نگذره
حیوان آزاری کار کثیف و پستی است که با هیچ کدام از اصول اعتقادی و انسانی سازگاری ندارد. یادمان نرود که زمانی در همین کشور ترجمه کتابی در مورد صدام ملعون کتابی منتشر شد که به حیوان آزاری صدام در دوران کودکی اش اشاره داشت. چقدر این موضوع زشت و قبیح تلقی می شد که این مطالب به صورت پاورقی هم در مطبوعات بازنشر شد. اگر ما همان ملت هستیم باید از پلیس بابت برخورد با این عمل غیر انسانی تشکر کنیم
حیوان آزاری مقدمه انسان ازاریه .تخم مرغ دزد شتر دزد میشه .
حالا چون خودروی تو پیدا نشده نباید اون حیوان ازار را هم دستگیر می کردند ؟
شناسایی شخص حیوان آزار به کمک همین تلگرام و شبکه های اجتماعی به سرعت انجام شد اگر رسانه ها آزاد باشند پیدا کردن مجرمین کاری نداره
هر ان کس که جان دارد و جان شیرین خوش است.سنگ اتفاقا جزئ نجیب ترین موجودات روی زمین هست.
افرین به نیروهای پلیس که این فرد جنایت کار را دستگیر کردن امیدوارم تا قضات شجاع شدیدا این فرد را مجازات کنند در خصوص افاضات این نماینده باید گفت وقت پلیس باید صرف محرومان ومظلومان گردد ونه نمایند های که با پول خورد جیبشان ده ها از این ماشینها میتوانند بخرند اقای نماینده فعلا افراد واجد شرایط تر از شما نیز وجود دارند
اسم ماشین جدیدتم بگو
مسخره ها....اگه نگیرن میگن چرا نمیگیری...اگه بگیرن میگن چرامیگیری...حرف نزدن هم بعضی وقتا بد نیست
حیوان آزار روذگرفته اند چون دستش به جایی بند نبوده اما دزد و اختلاسگر و بدهکار بانکی رو نمیگیرند
یکم به مساله سوسک آزاری بپرداز
وظیفه اشرف مخلوقات جهانداریست. گویا شما بی خبرید از خداوند جلیلی که مخلوقات را سپرد به اشرف مخلوقات تا به مهر انسانیت بنوازد نه به ظلم و توحش بیازارد.
آقای نماینده و آقایان نمایندگان کاش شما هم رسیدگی به امور مردم (چه از نظر قانونگذاری و چه نظارت) را با همین سرعت رسیدگی می کردید و جالب اینکه چقدر کامنت هایی مبنب بر خوشحالی از ضرر وزیان به شما منعکس شده ، جای تفکر داره
بطورخلاصه سگ هم حیوانیست مثل بقیه حیوانات ،چیزی که بداست سگ نیست بلکه سگ پرستی است که درجامعه ایکه افراط وتفریط هست قطعاامکان پیدایشش هست وعلائم ظهور آن محتمل هست.
تا آنجا كه يادمه در اسلام شديدا تاكيد شده به حيوانات آزار نرسانيم حتي اگر قراره ذبح شوند آنها را نبايد شكنجه كرد و گوشتش حرام مي شود .
در بلاد كفر حتي گوشت نبايد خورد چون اعتقاد داريم در هنگام ذبح حيوان اين اصل رعايت نمي شود پس در اسلام خيلي بيشتر از بلاد كفر به اين اصل احترام گذاشته مي شود هر چند كه ظاهرا ماشين جنابعالي خيلي مهم تر از اين اصل اسلام است .
آقاي نماينده مجلس برو يك كم درباره اسلام مطالعه كن .
با سلام , حیوان آزاری هم کار زشت و ناپسندی است , اینکه واقعا مسئولین محیط زیست در این خصوص احساس مسئولیت کرده اند جای تشکر دارد , امیدواریم با تما کسانی که محیط زیست , منابع طبیعی , مراتع و جنگلها را هم مورد تجاوز و تخریب قرار می دهند برخورد شود
نزدیک یک سال است خودرو مرا در شهرستان بابلسر در پارکینگ عمومی و با سویچ ی که به امانداری داده بودم برده اند.بازپرس پرونده علی رغم تحویل چهار نفر از افرادی که در این دزدی نقش داشته اند هیچ اقدامی نمی کند.دزد معلوم است و تحویل مقامات انتظامی و قضایی شده است و لا اقل بعنوان خانین به امانت در اختیار مقامات انتظامی و قضایی هستند ولی با قرار بی مقدار وثیقه آزاد هستند . و همه نیروی انتظامی و بازپرسی با متهمین با کمال مهربانی برخورد می کنند و همه اموال من مسافر که از مشهد بر می گشتم با تمامی اسناد و مدارک خانواده و خودرو به تاراج رفته است و هیچ کس نیز فریاد ررسی نمی کند و بعنوان ابن سبیل با هزاران مشکل که از مشهد برمی گشتم از بابلسر به تبریز مراجعه نمودم .به همه مسئولین شهر از فرمانداری تا اعضای شورای تامین موضوع را منعکس کردم در بابلسر ولی هیچ کمکی دریافت نکردم امید است نماینده محترم مجلس به این قبیل موضوع ها نیز توجه کنند.
مقایسه ها بسیار نابجا بود. هر چیزی را نمیشه با هم مقایسه کرد.
مثل اینکه بگوییم:
به جای صرف بودجه برای تولید فیل و سریال بروید در روستا ها مدرسه بسازید.
به جای هزینه برای توان نظامی بروید به کودکان خیابانی رسیدگی کنید.
به جای هزینه برای اعزام تیم های ملی به خارج بروید زندانی های دیه را آزاد نمایید.
به جای هزینه برای کمک به حقوق حیوانات بروید تمام دزد ها را بگیرید.

همه اینها به ظاهر جملات خوبی هستند و در حقیقت نشان از نگرش سطحی و یک وجهی به موضوعات است.
اگر به فضای مجا زی ورسانه آزاد انگ نزنن همچی اصلاح میشود ما ملتی دورو ودو شخصیتی شده ایم وچاره همین دوربین های ملت با گوشی موبایل ها راهکا ر وچاره ساز هست و لاغیر
خلق را تقلیدشان بر باد داد - ای دوصد لعنت بر این تقلید باد . در رژیم گذشته تلاشهای زیادی صورت میگرفت تا ملت شریف ایران را از هویت و پیشینه ی پرافتخار خود جدا و هرچه دورتر و دورتر سازند . بار دیگر و به طرزی کاملا مشهود همان دستها به کار افتاده اند و با برنامه ریزی و بسیار هم پرشتاب ملت را روز به روز و هرچه سریعتر به سمت "ازخود بیگانگی" هل میدهند . شاهدهای مثال هم فراوان است . نگه داری سگ و پزدادن باسگ هم یک مثال از دهها مثال اسف انگیزی است که دال بر موفقیتشان است ! متاسفانه تا انجا هم پیش رفته اند که کسی جرات اعتراض یا تذکر و یاداوری هم ندارد !
این نماینده محترم بجایه تحلیل اینجور مباحث - به مباحث شرکت های بورسی و وضعشون - وضعیت کسب کار در منطقه ازاد ارس - مباحث ارزی به مباحث مربوط به موسسات مالی که چپاول اموال کردن بپردازن و در اخر هم که ایشون میدوند کیا موسسات مالی زدن و جاشون براشون مشخص هست چرا الان نزدیک 6 سال و اندی نماینده هستند چرا یکبار افشا سازی نکردن - چرا اسمی از اون افراد وابسته به زبان نیاوردن ؟؟
با حقوق یکماهت دوباره میتونی همون ماشین را بخری اما جان ستانده شده از مخلوقات دیگر برنمیگردد
عزيزم مشكل اينه كه اون انساني كه بهش ظلم ميشه حداقل يه شكايت مي تونه بكنه اون حيوان زبان بسته كجا بره ؟!
از همين حيوان آزاري ها همين روانيا بوجود ميان
ما مردم چقدر راحت از اصل ماجرا دور میشیم این نماینده حرف حق را گفته در برابر قیمت دلار و واکنش مسئولین به ان در مقایسه با واکنش خیلی فوری به سگ آزاری باید گفت وا اسفا
اون سگ بد بخت زبون نداره تریبون هم نداره یه تیکه نون میخوره شب سرشو میزاره زمین میخوابه اما شما هم دوربین زوم روت هم پولت از پارو بالا میره
شما به بزرگی خودتان ببخشید، مردم مقصرند.
مجیدجان دلبندم اون پلیسی که دزد ماشینها را می گیره پلیس فتا نیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر