بازدید 2008
حمله شديد دل‌نيدو به افكار سياسي لاپورتا:

يا بايد سياسي باشيم يا ورزشي

بارسلونا هر چه دارد از حضور در لاليگا است و اگر اعتبار فوتبال تاريخي و ناب اسپانيا نبود و نباشد اين تيم هيچ رسميت يا هويتي ندارد. خود من از سياسيون منطقه آندولوس و مدتي ماتالان بودم اما وقتي براي مديريت در باشگاه سويا نامزد شدم سياست را رها و حتي يك دوره حرفه‌اي مديريت در ورزش را نيز تجربه كردم. يا بايد سياسي بود يا ورزشي و نمي‌شود با سياست، فوتبال را اداره كرد.
کد خبر: ۷۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۸۸ - ۲۲:۲۶ 25 December 2009
مديرعامل باشگاه سويا اسپانيا در سخنراني روز گذشته افكار سياسي همتاي كاتالونيايي خود را مورد نقد قرار داد.

به گزارش فارس و به نقل از آس اسپانيا، خوسپ ماريا دل‌نيدو عضو پيشين حزب سلطنت طلبان جنوب اسپانيا گفت: هربار كه نام باشگاه مرا سوياي آندلوس مي‌نويسند آن را خط مي‌زنم و به سويا اسپانيا تبديلش مي‌كنم، چرا كه اگر قرار باشد هر ايالتي دم از جدايي و استقلال بزند پس براي چه اينهمه به اسپانيا وابسته هستيم؟

وي افزود: بارسلونا هر چه دارد از حضور در لاليگا است و اگر اعتبار فوتبال تاريخي و ناب اسپانيا نبود و نباشد اين تيم هيچ رسميت يا هويتي ندارد. خود من از سياسيون منطقه آندولوس و مدتي ماتالان بودم اما وقتي براي مديريت در باشگاه سويا نامزد شدم سياست را رها و حتي يك دوره حرفه‌اي مديريت در ورزش را نيز تجربه كردم. يا بايد سياسي بود يا ورزشي و نمي‌شود با سياست، فوتبال را اداره كرد.

پيش از اين خوان لاپورتا در اظهار نظري نسبتا تكراري بر استقلال و جدايي كاتالونيا تاكيد كرده بود و برگزاري ديدار بين دو تيم ملي كاتالونيا و آرژانتين گامي مهم در عملي كردن وعده‌هاي اين مديرعامل سياسي بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل