بازدید 6622
۱

خشم برانكو از اتهام ناآمادگي كي روش به بازيكنانش

کد خبر: ۷۸۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱ 28 March 2018

برانكو سرمربي پرسپوليس درباره اظهارنظر کی‌روش مبنی بر در اختیار گرفتن ۴۰ روزه ملی‌پوشان پیش از جام جهانی به دلیل آماده نبودن بازیکنانی که در لیگ داخلی بازی می‌کنند، واكنش تندي نشان داد. 

به گزارش تابناك ورزشي، ايوانكوويچ گفت: می خواهم بپرسم آقای کی‌روش از کجا می‌داند که بازیکنان آماده نیستند؟ او در چند بازی داخلی حضور داشته که بازیکنان را آماده نمی‌داند؟اگر درست متوجه شده باشم بعد از بازی فردا باید به مرخصی سالانه برویم. قراردادم طوری است که تنها ۳۰ روز می‌توانم به مرخصی بروم. ظاهرا بازیکنان لژیونر خیلی آماده‌اند و مثل این که پرواز می‌کردند. آزمون، طارمی و انصاری‌فرد در بازی دیروز پرواز می‌کردند و بعد از نیم ساعت آن‌ها را در بازی نمی‌دیدم. آیا بازیکنان لژیونر هم در آن ۴۰ روز به اردوی تیم ملی می‌آیند؟ این را کی‌روش از کجا می‌داند که بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ داخلی نمی‌توانند جلوی رونالدو ۱۰ بار به آسمان بپرند؟‌ تیم ملی دو جلسه تمرین داشته است. در دو جلسه چطور می‌توان این‌ها را تشخیص داد. من پاسخ این‌ها را نمی‌دانم و تنها سوال می‌پرسم. حتما می‌خواهد تمرین پرش بکنند تا بتوانند سر بزنند. نمی‌دانم شاید شما (خبرنگاران) پاسخ این سوال‌ها را بدانید.

از وضعیت لژیونرها بی خبرم

من چطور می‌توانم بازیکنان لیگ داخلی و لژیونرها را مقایسه کنم؟ من بازیکنان لژیونر را تمرین نداده‌ام که وضعیتشان را بدانم. اگر درست تشخیص داده باشم یعنی علی دایی مربی بدی است؟ اگر خوب متوجه شده باشم مربیان ایرانی، مربیان خوبی نیستند. پس چطور تیم‌های استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن در آستانه صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان هستند؟

نمی توانم ملی پوشان استفاده کنم

چطور می‌توانم از ملی پووشانم استفاده کنم وقتی امروز به ایران می‌رسند؟ نمی‌دانم آن‌ها در چه وضعیتی هستند و آیا مصدومیتی دارند یا نه؟ نمی‌دانیم در اردوی تیم ملی خوب پریده‌اند یا نه؟ اگر جمعه آن‌ها را ببینم در جریان وضعیت‌شان قرار خواهم گرفت. ما تیم بسیار خوبی داریم و به طور اتفاقی ۱۵ امتیاز از تیم دوم جدول بالاتر نیستیم. بازیکنان با تمرین و عملکردشان لیاقت این اختلاف را پیدا کرده‌اند. مطمئن هستم فردا نیز تمام تلاششان را خواهند کرد. البته نتیجه می‌تواند متفاوت باشد چون شما هیچ وقت نمی‌دانید دروازه‌بان چطور واکنش نشان خواهد داد اما تمام تلاش‌شان را خواهند کرد و خوب بازی می‌کنند. من حداکثر اعتماد را به بازیکنانم دارم.

به مدیریت فدراسیون تبریک می گویم

این طور که من مشاهده می‌کنم به مدیریت فدراسیون باید تبریک گفت چون فدراسیون هیچ گاه چنین امکاناتی را برای اردوهای تیم ملی نداشته است. هرگز تیم ملی ایران مثل امروز آن چیزی که نیاز داشته را در اختیار نداشته است. هرگز تیم ملی ایران استانداردی که امروز دارد را نداشته است. بنابراین از همین جا به آقای تاج و همکارانشان تبریک می‌گویم که حداکثر شرایط را برای آماده‌سازی تیم ملی فراهم کرده‌اند. هیچ سرمربی تا به حال چنین امکانات و شرایطی را در اختیار نداشته است. این خوب است و باید همین طور نیز باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دوباره شروع کرد پرفوسور!!
جناب پرفوسورازهمین سه بازی تدارکاتی تشخیص داده و حتما برای این حرفش دلیل درست و قابل قبولی دارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی