بازدید 2463

احمدزاده پس از اخراج: بركناري‌ام يكي ديگر از تصميمات اشتباه آقايان بود!

اگر تيم نتيجه‌ي ناخوشايندي بگيرد، مطمئنا آقايان به صورت مستقيم به بازيكنان برچسب مي‌زنند و عده‌اي را عليه بازيكنان مي‌شورانند. از بازيكنان ملوان مي‌خواهم به دست مسوولان ضعيف باشگاه بهانه‌اي ندهند و قوي‌تر از قبل كار كنند چرا كه موفقيت‌شان موفقيت من هم است. من اين تيم را بسته‌ام و اين بازيكنان را من به ملوان آورده‌ام و هر موفقيتي كه كسب شود، مسوولان نمي‌توانندنقش من را كمرنگ كنند. به همين خاطر از بازيكنان مي‌خواهم تمام تلاش‌شان را انجام دهند.
کد خبر: ۷۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۸۸ - ۲۳:۱۳ 23 December 2009
محمد احمدزاده پس از اخراج از سمت سرمربيگري تيم فوتبال ملوان گفت: ضعف اداره‌ي باشگاه آقايان مشخص بود و هميشه تصميمات اشتباه‌شان آنها را به چالش مي‌كشيد و اين تصميم هم يكي ديگر از اشتباهاتي بود كه آنها مرتكب شدند.

سرمربي سابق تيم ملوان كه روز چهارشنبه از سوي هيات مديره‌ي باشگاه ملوان بركنار شد، در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: قبلا هم گفته بودم ضعف اداره‌ي باشگاه آقايان هميشه مشخص بود و تصميمات اشتباه‌شان آنها را به چالش مي‌كشيد و اين تصميمي كه گرفتند، يكي ديگر از اشتباهاتي بود كه مرتكب شدند. آنها منتظر بودند كه ملوان با يك نتيجه‌ي بد به استقلال ببازد و براي تصميم‌شان توجيه داشته باشند اما، با وجود اينكه ملوان برابر استقلال به يك امتياز رسيد، آنها سرانجام تصميم‌شان را گرفتند.

وي افزود: مي‌توانم تنها آرزو كنم كه مديران باشگاه كه همواره در زمان حضور من حرف مي‌زدند و عمل نمي‌كردند، اين بار پس از رسيدن به خواست‌شان ديگر عمل كنند. ديگر احمدزاده‌اي نيست كه به قول خودشان مانعي باشد براي تصميمات. احمدزاده‌اي نيست كه ديگر نخواهد براي تيم خرج كند.

احمدزاده افزود: براي تيم ملوان بازيكنان و هواداران كه عاشقانه تيم‌شان را دوست دارند، آرزوي موفقيت مي‌كنم و اين آرزوي موفقيت من براي آقايان مدير نيست. آنها از ابتداي فصل به دنبال اين بودند كه آدم‌هاي خودشان را بياورند و هم اكنون به آن چيزي كه مي‌خواستند، رسيدند. آنها در تصميمات‌شان مقداري عجول بودند كه اين به دليل عدم توانايي‌شان در مديريت نشات مي‌گيرد.

وي در پاسخ به اين سوال كه پورنعمت چقدر در اين تصميم نقش داشت، گفت: مدير باشگاه در ملوان كاره‌اي نيست و او هيچ وقت رقمي نبوده است. هم اكنون هم در تصميمي كه گرفته شده، نقشي نداشته است و اين هيات مديره است كه تصميمات كلان را مي‌گيرد.

احمدزاده ادامه داد: اميدوارم تيم ملوان موفق باشد تا هم بازيكنان بتوانند اداي دين كنند و هم اينكه مردم شهر خوشحال باشند. اميدوارم در صورت عدم نتيجه‌گيري احمدزاده را مقصر جلوه ندهند. ديگر بايد آنها مسووليت برد و باخت را برعهده بگيرند.

وي در پاسخ به اين سوال كه با توجه به رابطه‌ي نزديكي كه بازيكنان ملوان با شما دارند، آيا فكر نمي‌كنيد اين مساله براي تيم ملوان مشكل‌ساز باشد، گفت: بازيكنان ملوان نبايد به اين كار داشته باشند كه چه كسي مسوول فني تيم است. بازيكنان ملوان به پيراهن‌شان تعصب دارند و آنها بايد تمام تلاش‌شان را انجام دهند كه هيچ برچسبي به آنها زده نشود. اگر تيم نتيجه‌ي ناخوشايندي بگيرد، مطمئنا آقايان به صورت مستقيم به بازيكنان برچسب مي‌زنند و عده‌اي را عليه بازيكنان مي‌شورانند. از بازيكنان ملوان مي‌خواهم به دست مسوولان ضعيف باشگاه بهانه‌اي ندهند و قوي‌تر از قبل كار كنند چرا كه موفقيت‌شان موفقيت من هم است. من اين تيم را بسته‌ام و اين بازيكنان را من به ملوان آورده‌ام و هر موفقيتي كه كسب شود، مسوولان نمي‌توانندنقش من را كمرنگ كنند. به همين خاطر از بازيكنان مي‌خواهم تمام تلاش‌شان را انجام دهند.

سرمربي سابق ملوان در پايان در پاسخ به اين سوال كه با توجه به صحبت‌هاي شما كه گفته بوديد مسوولان ملوان از ابتداي فصل مي‌خواستند دوستان خود را بياورند، فكر مي‌كنيد نصرت ايراندوست سرمربي ملوان شود، گفت: كاري ندارم كه چه كسي سرمربي تيم مي‌شود. هر كسي را كه بخواهند، مي‌آورند. آنها تنها از اين خوشحال هستند كه ديگر احمدزاده سرمربي تيم‌شان نيست. اما، بايد به سرمربي بعدي بگويم كه ديگر آن سرمربي نمي‌تواند بهانه‌جويي كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
ممی تو که همیشه استعفا می دادی ومی دانستی بر میگردی.بنابر این آن زمان زبانت را حریفی نبود.اما حالا که به زمین سفت خوردی داری گرا میدی:(اگر تيم نتيجه‌ي ناخوشايندي بگيرد)یعنی چه؟
این یعنی تعصب؟شادی دل مردم؟بابا جمع کن کاسه کوزه ات رو وبرو دنبال دانش نوین فوتبال
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها