بازدید 9557

آمریکا ده فرد و یک موسسه ایرانی را تحریم کرد

وزارتخانه خزانه داری آمریکا روز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۱۰ فرد در ایران و همچنین یک نهاد مستقر در این کشور را به بهانه جرائم سایبری تحریم کرده است.پایگاه اینترنتی وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد واشنگتن موسسه مبنا(MABNA Institute) که در حوزه تلکام فعالیت می کند و مقر آن در شهر شیراز قرار دارد را تحریم کرده است.
کد خبر: ۷۸۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ 23 March 2018

وزارت خزانه‌داری آمریکا ده فرد ایرانی و یک شرکت مستقر در ایران را به بهانه‌های واهی تحریم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد ده فرد از ایران و یک شرکت مستقر در این کشور را تحریم کرده است.

این وزارتخانه روز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۱۰ فرد در ایران و همچنین یک نهاد مستقر در این کشور را به بهانه جرائم سایبری تحریم کرده است.پایگاه اینترنتی وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد واشنگتن موسسه مبنا(MABNA Institute) که در حوزه تلکام فعالیت می کند و مقر آن در شهر شیراز قرار دارد را تحریم کرده است.

در این بیانیه اعلام شده است که آن‌ها بر اساس فرمان اجرایی ۱۲۶۹۴ جهت «ضبط دارایی افراد خاصی که در فعالیت‌های خصمانه عمده سایبری دست دارند» در فهرست تحریم قرار گرفته‌اند.

به ادعای این وزارت‌خانه، این یازده فرد و شرکت در نقض حقوق مالکیت معنوی و سرقت اطلاعات یک شرکت رسانه‌ای و صد‌ها دانشگاه در آمریکا و دیگر کشورها، با انگیزه‌های مالی شخصی، دست داشته‌اند.


پیش از این دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از اعمال تحریم‌های جدیدی علیه ایران خبر داده بود.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر