بازدید 2784

قانون شفافیت مالی کاندیداها در انتخابات قابلیت اجرا داشته باشد

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت:مورد ایجاد شفافیت مالی در انتخابات باید روان سازی و فهم دقیقی وجود داشته باشد و اجرای قانون آن سهل باشد.
کد خبر: ۷۸۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸ 23 March 2018

محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در خصوص لزوم ارائه لایحه جامع نظام انتخابات، اظهار داشت: شفافیت و روان سازی در همه جنبه ها مورد نظر جامعه است و عدم وجود آن چالش های بزرگی را برای مسئولان هر کشوری ایجاد می کند.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتخابات در ایران نشانه‌ای از مردم سالاری و حضور مردم در تصمیم گیری ها است و مسائل مالی در انتخابات‌ها و عدم شفافیت در هزینه های کاندیداها مشکلاتی را می تواند به وجود آورد.

وی افزود: اعتقاد داریم که اگر این موضوع درست تدوین شود و مشخص باشد که منابع مالی در انتخابات ها به چه شکلی و تا چه حدی مصرف می‌شود، موجبات این را فراهم می‌کند که مردم و رای آن ها ارزش بیشتری داشته باشد و باید به آن توجه کرد.

حسینی ادامه داد: البته در مورد ایجاد شفافیت مالی در انتخابات باید روان سازی و فهم دقیقی وجود داشته باشد و اجرای قانون آن سهل باشد، متاسفانه قوانین زیادی داریم که قابلیت اجرای آن وجود ندارد.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان اکنون در حال تفسیر رجل سیاسی است و از مجلس می خواهد جزئیات بیشتر را توضیح دهد تا مشخص باشد که چه افرادی می توانند به صحنه بیایند و شرایط آن مشخص شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل