بازدید 14098

آخرین آمار تلفات سعودی‌ها در جنگ با گروه حوثی

«المحیط» در این باره نوشت: عربستان بر این باور است که جنگ در منطقه شیعه‌نشین الصعده رو به پایان بوده و ارتش عربستان به الحوثی‌ها پیام داده که اگر تا 24 ساعت آینده از منطقه «الجابریه» عقب‌نشینی نکنند با بمباران این شهرک روبه‌رو خواهند شد.
کد خبر: ۷۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۷ 23 December 2009

خالد بن سلطان، معاون وزیر دفاع عربستان، با انتشار بیانیه‌ای تلفات نظامیان عربستان در جنگ با مبارزان الحوثی را اعلام کرد.

به گزارش «تابناک»، بنا بر این بیانیه، 73 نفر از نظامیان عربستان در این جنگ کشته و 26 نفر نیز ناپدید شده‌اند.

شمار مجروحان 470 نفر اعلام شده که شصت تن از مجروحان همچنان بستری هستند و دوران درمان خود را  می‌‌گذرانند.

پایگاه خبری «المحیط» در این باره نوشت: عربستان بر این باور است که جنگ در منطقه شیعه نشین الصعده رو به پایان بوده و ارتش عربستان به الحوثی‌ها پیام داده که اگر تا 24 ساعت آینده از منطقه «الجابریه» عقب‌نشینی نکنند با بمباران این شهرک روبه‌رو خواهند شد.

از حدود 45 روز پیش، ارتش عربستان رسما وارد جنگ با شیعیان معترض یمنی شده و از پیشرفته‌ترین ادوات جنگی برای سرکوب این گروه بهره گرفته است.

در همین حال، منابع غیر رسمی می‌گویند که تلفات سعودی‌ها و البته ارتش یمن، رقمی بالاتر از این بوده و آنها برای حفظ روحیه مردم و ارتش خود از بیان آمار واقعی خودداری می‌کنند.

همچنین توجه به این نکته که رقم رسمی اعلام شده نیز با در نظر داشتن توانمندی‌ها و امکانات ارتش عربستان رقم بالایی است، ضروری است، زیرا این موضوع، نشانگر ضعف ارتش سعودی بیش از گذشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
به این میگن وهابیت ، بی هیبت !!!!!!!!
مرگ بروهابيون ضد بشر يك گروه از شيعيان براي گرفتن حق و حقوق بيشتر به دولت خود معترض بودند به وهابين كثافت عربستان چه مربوط انشاالله تلفات آنها آنقدر بشود كه اين استان شيعه نشين يمن را رها كنند بحق نامي حق
آي من خوشم ميشه اين سعوديا رو مي‌كشن
رفتار مخالفين تشيع اعم از وهابي‌ها و صهيونيستها با شيعيان اينچنين است.
اگر اينان به مرزهاي ايران برسند، معلوم نيست چه نقشه‌اي براي ايران داشته باشند
پس آدم عاقل به صورت فعالانه جنگ را به بيرون مرزها هدايت کرده و از عقايد خود دفاع مي‌نمايد و در اين راه از تمامي همراهان خود حمايت مي‌کند.
رفتار ايران در قبال ساير همفکران تشيع مثل لبنان و فلسطين و ... بايد حمايت در راستاي تضعيف جريان ضد شيعي باشد.
اگر انها گفتند 76 نفر کشته شده حتما 760 نفر به هلاکت رسیدند. ما شاااله حوثی. ترا خدا به این مبارزان چیزی برسانید
مرگ بر وهابیت
قصد توهین ندارم ، فقط میخوام بگم که جای خرج و هزینه توی کشورهای دوری مثل ونزولا (کفار) ، بهتر نبود به شیعیان اطراف کمک میکردیم ؟؟؟
به نظر من کمک به شیعیان مهمتر از کمک به دوستانه اهل تسنن فلسطینیه .
با سلام
لطفا درج نمایید
اونقدر که آمریکا و غرب و دشمنان اسلام به نزدیک شدن زمان ظهور اعتقاد دارند ما شیعیان نداریم.آمریکا هم فهمیده که نزدیک ظهور آقا انقلابی از یمن شروع میشه و الان میخوان به خیال خودشون از اون جلوگیری کنند !
درود بر مبارزان راه حق
خوش به حاله شیعه های یمن که دلشان به ما گرمه!!!!و میدونن، درسته که کمکی بهشون نمیکنیم ولی در خاطر ما جاویدان هستند!!!!!!
دوستان شیعه شما بجنگید ما از دور براتون دست تکون میدیم و تشویقتون میکنیم!!! براتون ارزوی موفقیت هم میکنیم.باور کنید به عنوان برادر شیعه بیش از این برنمیاد از دستمون!!
نمي دونم تابناك چه مرگشه كه وقتي با فايرفاكس بازش مي كنم صداهاي عجيب غريب از اسپيكر شنيده ميشه؟!
آفرین بر اون برادران مسلمانی که این برادرهای یمنی را اموزش دادند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی