بازدید 2660

افزایش دما در روزهای پایانی سال

کد خبر: ۷۸۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 19 March 2018

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه ضمن پیش‌بینی شرایط جوی کشور طی روز جاری، اظهار کرد: تا بعد از ظهر امروز (دوشنبه 28 اسفند ماه) با فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی کشور، همچنان رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد به ویژه‌ در استان‌های خراسان رضوی، جنوبی، سیستان‌وبلوچستان ، شرق یزد برخی از نقاط کرمان و شمال هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه‌ داد: امروز در برخی از نقاط شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و گردوخاک خواهیم داشت.همچنین امروز در ارتفاعات شمال شرق و شرق بارش برف دور از انتظار نیست.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هوا شناسی با اشاره به این که خلیج فارس قبل از ظهر امروز مواج خواهد بود، گفت‌: از لحاظ دمایی تا روز چهارشنبه (اول فروردین 97) در غالب مناطق کشور روند افزایش نسبی دما رخ خواهد داد.

وی تاکید کرد: با گذر امواج کم دامنه تراز میانی، در روز چهارشنبه در ارتفاعات شمال غرب و غرب خزر و همچنین در روز پنجشنبه در برخی از نقاط شمال شرق بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی در پایان با اشاره به شرایط جوی پایتخت طی دو روز آینده، گفت‌: آسمان تهران فردا (سه‌شنبه 29 اسفند ماه) صاف همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز 23 و 9 درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین تهران در روز چهارشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری خواهد داشت که در برخی از ساعات افزایش ابر همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در اولین روز فروردین ماه سال 97 ، 25 و 10 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر