بازدید 21395

ابداع فرمولي جديد براي زيبايي انسان

کد خبر: ۷۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۳ 22 December 2009
محققان دانشگاه تورنتو با انجام آزمايشي به منظور شناسايي صورت‌هاي زيبا توانستند نسبت‌هايي را براي ويژگي‌هايي که مي‌توانند زيبايي را به صورت فرد ببخشند، ارائه کنند.

به گزارش مهر، دانشمندان دانشگاه تورنتو نسبت‌هاي يک صورت زيبا و متناسب را محاسبه کرده و اعلام کردند زيبايي صورت ارتباط زيادي با فاصله ميان چشم‌ها، بيني و گوش‌ها با يکديگر دارد. در حالي که حد وسط خواندن زيبايي يک صورت معمولاً يک تعارف به شمار مي‌رود، دانشمندان اعلام کردند اکثر صورت‌هايي که مردم آنها را حد وسط مي‌دانند، از نسبت‌هاي طلايي برخوردارند.

به گفته آنها برخي از خصوصيات در صورت هستند که با زيبا يا نازيبا خوانده شدن آن در ارتباط مستقيم قرار دارند. براي مثال چشم‌هاي بزرگ از نشانه‌هاي زيبايي شناخته مي‌شوند. با اين حال محاسبات جديد نشان مي‌دهد ساختار صورت با قوه درک انسان از آن ساختار نيز در ارتباط نزديکي است.

دانشمندان در ابتدا از تعدادي از دانشجويان خواستند از ميان تصاوير افرادي که خصوصيات صورت آنها تغيير پيدا کرده بود و تصاويري که صورت‌هاي طبيعي را نشان مي‌دادند، زيباترين‌ها را انتخاب کنند. نتايج نشان داد تمامي دانشجويان تصاويري را انتخاب کردند که با نسبت‌هاي محاسبه شده جديد همخواني دارند.

محاسبات جديد نشان مي‌دهد زماني که فاصله مردمک چشم‌هاي فرد در حدود 46 درصد از پهناي صورت در ميان دو گوش باشد، فرد از صورتي جذاب برخوردار است. نسبت ديگر زيبايي فاصله ميان چشم‌ها تا لب است که بايد يک سوم فاصله طولي صورت از خط رويش مو تا چانه باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
صورت زيباي ظاهر هيچ نيست

اي برادر سيرت زيبا بيار.
وقتی شکم آدم سیر باشد باید به فکر زیبایی باشد
صورت زيباي ظاهر هيچ نيست

اي برادر سيرت زيبا بيار.

امضاء: زشت منظر
جالب بود.
احست بر قدرتي كه صورت خوب آفريد و سيرت زيبا
اي برادر - منظورش خواهر هاست شما به دل نگير
آیا سیرت زیبا هم فرمول خاصی دارد؟
رنگ رخساره نشان میدهد از سر ضمیر
50% شخصیت هر انسانی را میشود در صورتش دید.صورت زیبا مخصوص انساهایست که درون و باطن خوبی دارند بطوریکه آدمهای خلاف را هم با دیدن صورتشان به راحتی میتوان تشخیص داد.
yeki be in aghaaye aziz ke ghable man cmnt gozashte bege ke baba bikhial inghad hame chizo ba ham ghaaty nakonid,bebiniiid haasele in shoar dadan haa va kalame baaziaa be koja reside,baba ki mige sirate ziba bade CHERA BIKHODI AZ IN NAZARAA MIDID BARAADARE MAN
خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد.فکر میکنم صورت زیبا نشان دهنده سیرت زیبا باشد.
تا به کی نازی به حسن عاریت ما و من آینه داری بیش نیست
پس من خيلي زيبا بودم نمي دونستم!!!!!
شاهد آن نيست كه مويي و مياني دارد
بنده طلعت آن باش كه آني دارد(حافظ)
تن آدمی شریف است بجان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت اگر آدمی به چشم است و دهان و گوش و بینی چه میان نقش دیوار و میان آدمیت به حقیقت آدمی باش وگرنه مرغ باشد که همین سخن بگوید به زبان آدمیت اگر این درنده خویی ز طبیعتت بمیرد همه عمر زنده باشی به روان آدمیت
اگر شما از این محاسبات چیزی فهمیدید ما هم فهمیدیم !!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار