بازدید 4807

ام‌باپه: رئال یاد داد که بازیکن بزرگ داشتن یعنی چه

کد خبر: ۷۸۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 11 March 2018

ستاره جوان پاری ‌سن‌ ژرمن از تفاوت تیمش با رئال مادرید بعد از حذف از لیگ قهرمانان گفت. او تاکید کرد که از نظر روحی در شرایط خوبی به سر نمی برد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از اکیپ، پاری ‌سن‌ ژرمن در هر دو بازی رفت و برگشت برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها حذف شد. هواداران تیم پاریسی اصلا از وضعیت تیم خود راضی نیستند. با وجود این که تیم اونای امری توانست در هفته بیست و نهم با پنج گل متز را از پیش رو بردارد اما هواداران به جای تشویق کردن بازیکنان، آنها را هو کردند.

کیلیان ام‌باپه گفت‌: هواداران انتظار زیادی از ما داشتند. نتوانستیم انتظارات را بر آورده کنیم و طبیعی است که چنین برخوردی داشته باشند. ما هواداران تیم خود را ناامید کردیم اما حداقل آنها به ورزشگاه آمدند. بعد از شعارهایی که سر دادند باید سکوت می‌کردیم و کار خود را ادامه‌ می‌دادیم چرا که ما بازیکنان حرفه‌ای هستیم.

او درباره شکست برابر رئال مادرید، بیان‌ کرد: در ناکامی ما عوامل زیادی نقش داشتند. به‌ هر حال این بازی فراموش شده است و باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا در ادامه‌ فصل به شرایط عادی و خوب خود برگردیم. می‌خواستیم در دیدار برابر رئال مادرید بهترین بازی خود را به نمایش گذاریم. ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم اما رئال مادرید نشان داد که بازیکن خوب و قهرمان یعنی چه. این بازیکن جوان در ارزیابی خود از فصلی که با تیم پاری ‌سن‌ ژرمن پشت سرگذاشت، اظهار کرد: در شرایط خوبی قرار ندارم و حذف از لیگ قهرمانان اروپا من را بسیار ناراحت کرد. می‌خواهم فصل را با خاطره خوب به پایان رسانم و در وضعیت بدنی خوبی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بروم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل