بازدید 6757

نیمار به پدرش: دیگر به پاریس بر نمی گردم!

کد خبر: ۷۸۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ 10 March 2018

نیمار، فوق ستاره برزیلی پی اس جی قصد ندارد پس از بهبودی مصدومیتش به پاریس برگردد.

به گزارش تابناک ورزشی، نیمار تابستان پس از کش و قوس های فراوان از بارسا و با رقم 222 میلیون یورو به گران ترین بازیکن دنیا تبدیل شد.

همان مقطع بسیاری اعتقاد داشتند که نیمار برای اینکه انتقالش به رئال مادرید را تسهیل کند، به نوعی میان بر زده و سال 2019 برای نزدیک تر شدن به توپ طلا، پیراهن رئال را به تن خواهد کرد. فوق ستاره برزیلی هفته گذشته دچار مصدومیت شد و از تلویزیون شاهد حذف پی اس جی برابر رئال بود. او این روزها در زادگاهش در برزیل مشغول پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود است و به نظر می رسد که در ماه انتهایی فصل بتواند توانایی بازی را پیدا کند. 

در این میان نشریه ABC مادرید ادعای جالبی را مطرح کرده است. اینکه نیمار به پدرش گفته است که دیگر قصد بازگشت به پاریس را ندارد و از وی خواسته است که در سه ماه پیش رو، در جستجوی راهی برای متقاعد کردن الخلیفی باشد. مدیر قطری پی اس جی هیچ تمایلی برای از دست دادن نیمار ندارد ولی او که در همین 6 ماه اخیر، با کاوانی و برخی ستاره های تیمش به مشکل برخورد کرده و محبوبیت مورد انتظار را هم در میان هوادارن پی اس جی ندارد، می خواهد هر طور که شده در انتهای فصل مجوز جدایی خود را گرفته و راهی رئال شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار