بازدید 28842
۳

اوباش معروف محله یافت‌آباد دستگیر شد

کد خبر: ۷۸۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 06 March 2018

رئیس پلیس امنیت تهران از دستگیری اراذل و اوباش محله یافت آباد معروف به عیدی خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس امنیت تهران با اشاره به دستگیری اراذل معروف محله یافت آباد، گفت:عباس معروف به عیدی یکی از اراذل و اوباش محله یافت آباد که از چندی قبل تحت تعقیب پلیس امنیت تهران بود، از سوی ماموران اداره عملیات این پلیس دستگیر شد.

وی ادامه داد: این مجرم سابقه دار به اتهام تخریب عمدی خودرو‌های شهروندان، اخلال در نظم عمومی از طریق ایجاد هیاهو و حرکات نامتعارف در جنوب شهر، هتک حیثیت از طریق فضای مجازی، مباشرت در نزاع‌های دسته جمعی، توهین و تهدید تحت تعقیب بود.
 
متهم از نوچه هایش کلیپ غیر اخلاقی تهیه می کرد


به گفته لطفی، در بررسی‌های تخصصی پلیس مشخص شد متهم با  تهدید و اجبار از  نوچه‌های خود کلیپ‌های غیر اخلاقی تهیه کرده و با انتشار آنها در فضای مجازی باعث هتک حیثیت آنان و جریحه دار شدن عفت عمومی شده است.
 
وی افزود: با دستور ویژه رئیس پلیس پایتخت مبنی بر دستگیری وی و هماهنگی‌های قضایی، با شگرد‌های خاص پلیسی در یکی از شهر‌های حوالی تهران دستگیر و با قرار ۴ میلیارد تومانی در بازداشت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۳
اراذل و اوباش هردوش جمع هست و نمی شه برای یک نفر به کار برد . برای یک نفر میشه گفت : رذل محله یافت آباد دستگیر شد . اگه بگی اراذل اونوقت باید بگی دستگیر شدند .
تابناک جان، اوباش کلمه جمع است. مفردش وبش است. مثلا میشد بگی، یکی از اوباش تهران دستگیر شد، نه که اوباش دستگیر شد.
امروز در 24 مهر 1400 این شرور آزادانه به جنایاتش داره ادامه میده.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل