بازدید 2295

ابلاغ تغییرات آیین‌نامه دانشجویان بورسیه غیرایرانی

کد خبر: ۷۷۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 19 February 2018

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از تایید ۲۰ هزار مدارک دانشگاهی برای پذیرش دانشگاه‌های خارجی در طول سال خبر داد.

به گزارش دانشجو، مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم آخرین تغییرات آیین نامه دانشجویان بورسیه غیر ایرانی گفت: بعد از تجربیاتی که در بحث پذیرش دانشجوی بورسیه غیرایرانی هم به جهت سازوکار یعنی شورای پذیرش و اختیارات بیشتر به دانشگاه‌ها داده شده در حال تجدید نظر و تغییراتی در این زمینه هستیم.

وی افزود:نکته اصلی در تغییر آیین نامه داشتن کیفیت‌های لازم دانشجویان پذیرش شده از کشور‌های مختلف هستند که باید در این خصوص کیفیت لازم را داشته باشند.

صدیقی اضافه کرد: در این خصوص هماهنگی‌هایی نیز با وزارت بهداشت انجام شده جمع بندی‌ها صورت گرفته و پس از امضای دو وزیر تغییرات آئین نامه‌ای ابلاغ خواهد شد.

وی در خصوص تایید مدارک تحصیلی دانشجویان برای پذیرش در دانشگاههای خارجی گفت: روند تایید مدارک تحصیلی برای ادامه تحصیل در خارج از کشور است که معمولا برای پذیرش گرفتن دانشگاه خارجی نیاز به تایید مدارک داریم، روند در سه سال گذشته ثابت بوده و حدود ۲۰ هزار مدرک تایید شده است که از دانشگاه‌های تراز یک کشور است.

رئیس سازمان امور دانشجویان خاطرنشان کرد: تایید مدارک در در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری است که بیشترین متقاضی دانشگاههای سطح یک هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی