بازدید 2797

زمان رونمایی از سایت ثبت‌نام نخبگان

کد خبر: ۷۷۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ 17 February 2018

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از عضویت بیش از 14 هزار نخبه در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: از این ظرفیت در برنامه های تحقیقاتی، مراکز نوآوری و راه اندازی شرکت های نوپا استفاده خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر رنجبر از رونمایی سایت ثبت نام نخبگان دانشگاهی و جوان در اوایل اسفند ماه سال 96 خبر داد و افزود: این سایت اوایل اسفند ماه توسط دکتر ولایتی و دکتر رهبر رونمایی خواهد شد، سایتی که قرار است نخبگان در آن ثبت نام کرده و در فرآیند جذب باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار بگیرند.

وی در خصوص روند ثبت نام و جذب نخبگان گفت: نخبگان دانشجو و جوان از تمام موسسات آموزش عالی به باشگاه ها پس از ثبت نام، اطلاعات آنها بررسی شده و پس از تایید این اطلاعات به سازمان مرکزی ارسال می شود و سپس به عضویت باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در می آیند.

رنجبر افزود: ثبت نام نخبگان بر اساس شاخصه هایی است که در آیین نامه استعدادهای درخشان وجود دارد که در حال بازنگری است. همچنین نخبگانی که در دیگر دانشگاه ها غیر از دانشگاه آزاد تحصیل می کنند، بر اساس آیین نامه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جذب می شوند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از 14 هزار نخبه عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی شده اند، گفت: روند ثبت نام ادامه خواهد داشت و از ظرفیت نخبگان در برنامه های تحقیقاتی، مراکز نوآوری و راه اندازی شرکت های نوپا استفاده خواهد شد.

وی افزود: به زودی برنامه های حمایتی از نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام خواهیم کرد.

رنجبر در خصوص عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی و تحقق اهداف اعلام شده پس از تحولات مدیریتی در این دانشگاه گفت: آنچه دانشگاه آزاد اسلامی وعده کرده شعار نبوده و آن وعده ها بر اساس واقعیات موجود داده شده است.

وی افزود: آقای دکتر ولایتی و آقای دکتر رهبر قاطعانه از ما می خواهند در تحقق وعده ها تلاش کنیم و تذکر داده اند وعده هایی که جنبه شعاری دارند داده نشود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به رتبه علمی دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه (Essential Science Indicators (ESI که 126 جهان اعلام شد، اشاره کرد و گفت: حدود 90 درصد برنامه هایی که برای سال 96 در حوزه پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی تعریف شده بود محقق شده است و امیدواریم به توفیقات بیشتری در این حوزه دست پیدا کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی شناسایی و ساماندهی نخبگان جوان و دانشجوی کشور را در دستور کار خود قرار داده تا با برنامه ریزی هدفمند از ظرفیت نخبگانی کشور برای تحقق اقتصاد مقاومتی، پیشرفت علمی کشور و تبدیل علم به ثروت استفاده کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل