بازدید 4629

آخرین وضعیت اسکان دانشجویان خوابگاه چمران

کد خبر: ۷۷۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 17 February 2018

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: دانشجویانی که معترض به قوانین رفت و آمد در خوابگاه شهیدچمران بودند با توضیحات ارائه شده دوباره ثبت نام کردند.

به گزارش دانشجو، به نژاد، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در خصوص مشکلات اسکان چند دانشجوی دختر در خوابگاه شهید چمران گفت: این دانشجویان به دلیل اعتراضاتی که داشتند مشکلاتی برای ثبت نام آن‌ها در خوابگاه ایجاد شده بود.

وی افزود: با این دانشجویان جلساتی داشتیم و به آن‌ها تاکید شده است که باید به قوانین رفت و آمد در دانشگاه و خوابگاه احترام بگذارند که با توضیحات داده شده این دانشجویان قانع شدند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران اضافه کرد: پس از این جلسات اجازه داده شد که این دانشجویان ثبت نام برای اسکان در خوابگاه انجام دهند و بتوانند در کوی دانشگاه اسکان داده شوند.

وی در خصوص وضعیت بودجه دانشگاه نیز گفت: تاخیر در پرداخت‌ها در ماه‌های اخیر زیاد بوده و بدهی‌های زیادی در معاونت دانشجویی داریم.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: قرار است از دیگر منابع دانشگاه تهران به معاونت دانشجویی کمک‌هایی شود تا بتوانیم بدهی ۹ میلیارد تومانی را با شرکت‌های بیرون تسویه کنیم، اما در مجموع اوضاع خوبی نداریم و تاکنون نیز ۵۰ درصد بودجه دانشگاه محقق شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی