بازدید 2406

ارسال 419 مقاله به دبیرخانه همایش ملی مدیریت دانش

کد خبر: ۷۷۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 15 February 2018

دبیر علمی همایش ملی مدیریت دانش گفت: برای این همایش 419 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که 271 مقاله پذیرش شد‌.

به گزارش فارس، ناخدا دوم ابوطالب مطلبی ظهر امروز در کنفرانس مدیریت ملی دانش با اشاره اینکه دانشگاه علوم دریایی نوشهر سالانه همایش‌ها و کنفرانس‌های ملی را برگزار می‌کند، اظهار کرد: دانشگاه امام خمینی (ره) هر ساله همایش متعددی را برگزار می‌کند و سال قبل سه همایش برگزار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دومین همایش نوین فناوری‌های نوین دریایی با حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی، اولین رویداد ملی استارتاپ دریایی از جمله همایش‌های برگزار شده در دانشگاه دریایی امام خمینی(ره) است.

دبیر علمی همایش ملی مدیریت دانش افزود: قرن 19 و 20 میلادی تحولات زیادی در حوزه دانش ایجاد کرده و تخصصی شدن علوم از جمله تحولات است و در هزاره سوم از مدیریت دانش به عنوان کلید واژه موفقیت بسیاری از سازمان‌ها یاد می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: مدیریت دانش در تصمیم‌گیری، حل مشکلات موثر است و اطلاع‌رسانی به موسسات آموزشی و پژوهشی کشور از طریق معاونت طرح و برنامه ارتش، نیروی دریایی و دانشگاه امام خمینی(ره) انجام شد.

مطلبی بیان کرد: ظهور رشته‌های جدید میل به سمت گرایش‌ها و تخصصی شدن علوم تحولی است که اخیرا تشدید شده است با همکاری معاون پژوهش دانشگاه از 13 سال قبل آغاز شد و پس از ثبت همایش، اطلاع‌رسانی به دانشگاه‌های مختلف کشور صورت گرفت.

وی تصریح کرد: برای این همایش 419 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که 271 مقاله پذیرش شد‌.

دبیر علمی همایش مدیریت دانش ادامه داد: 30 مقاله برای ارائه شفاهی، 169 مقاله در قالب پوستر و 79 مقاله برای چاپ انتخاب و مجموع مقالات نیز در قالب یک جلد کتاب به چاپ رسید.

مطلبی مطرح کرد: همگام با برگزاری این همایش، طرح ابتکاری جشنواره برتر مطرح شد و 200 تجربه به دبیرخانه ارسال شد که 13 تجربه جهت ارائه انتخاب شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار