بازدید 4390

درگيري مرگبار به خاطر پيامك‌هاي غير اخلاقي

کد خبر: ۷۷۴۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 15 February 2018

پسر افغان وقتي فهميد يكي از هموطنانش براي خواهرش در افغانستان پيامك‌هاي غير‌اخلاقي مي‌فرستد تصميم گرفت او را گوشمالي دهد، اما خودش به قتل رسيد.

به گزارش جوان، ساعت 2‌بامداد ديروز قاضي مرادي، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري‌146 حكيميه از قتل پسر جوان افغاني با خبر و همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي راهي محل شد.

تيم جنايي در بيمارستاني در شرق تهران با جسد پسر 18‌ساله‌اي به نام لطيف روبه‌رو شدند كه با ضربه جسم نوك تيزي به قلبش به كام مرگ رفته بود.

بررسي‌ها حكايت از اين داشت ساعت‌12 نيمه‌شب درگيري خونين بين‌12‌پسر جوان افغان در ساختمان در حال ساختي حوالي خيابان استخر رخ داده‌است كه در جريان آن يك‌نفر به قتل رسيده است و پنج‌نفر هم به شدت زخمي شده‌اند.

همچنين مشخص شد قاتل كه پسر جواني به نام رحيم است در اين حادثه به شدت زخمي و تحت درمان قرار دارد.

همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه صبح ديروز پنج‌نفر از اعضاي درگيري خونين براي تحقيقات به دادسراي امور جنايي تهران منتقل شدند.

يكي از متهمان در شرح حادثه گفت: من و مقتول با هم دوست صميمي بوديم. مدتي قبل لطيف به من گفت كه رحيم براي خواهرش كه در افغانستان زندگي مي‌كند پيامك‌هاي غير‌اخلاقي مي‌فرستد.

لطيف گفت: كه چند بار به رحيم هشدار داده بودم كه مزاحم خواهرم نشود، اما فايده‌اي نداشت و او هر روز براي خواهرم پيامك مي‌فرستاد. شب حادثه لطيف تصميم گرفت از رحيم زهر چشم بگيرد كه من و چند نفر از دوستانم تصميم گرفتيم در اين درگيري كمك لطيف كنیم. ما همگي به محل زندگي رحيم كه نگهبان ساختمان در حال ساختي بود، رفتيم‌.

در ساختمان بسته بود به همين دليل از روي ديوار وارد ساختمان شديم. لطيف در همان ابتدا شروع به شكستن شيشه‌هاي اتاقك نگهباني كرد كه رحيم همراه چند نفر از دوستانش از اتاقك نگهباني‌اش بيرون آمد. همه با هم درگير شديم و در حال زد و خورد بوديم كه ناگهان رحيم تكه‌اي شيشه شكسته برداشت و ضربه‌اي به قلب لطيف زد‌.

درگيري ما ادامه پيدا كرد تا جايي كه رحيم و تعدادي از دو طرف درگيري به شدت زخمي شدند. وي ادامه داد: پس از اين ما لطيف را به بيمارستان رسانديم، اما ساعتي بعد به خاطر خونريزي شديد فوت كرد و طرف مقابل هم رحيم را كه به شدت زخمي شده بود به بيمارستان منتقل كردند.

همزمان با ادامه تحقيقات متهمان براي بازجويي‌هاي فني در اختيار كارآگاهان جنايي قرار گرفتند.

قاضي مرادي همچنين دستور داد قاتل و افراد زخمي در بيمارستان تحت نظر باشند تا پس از بهبودي در تحقيقات تخصصي زواياي پنهان اين حادثه برملا شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل