بازدید 3991

درخواست کمک برای یافتن زن ميانسال‌

کد خبر: ۷۷۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 14 February 2018

زن ميانسال 40‌روز پس از فوت ناگهاني پسر جوانش به طرز مرموزي ناپديد شد.

به گزارش جوان، نهم آذر‌ماه امسال بود كه مردي سالخورده به اداره پليس رفت و گفت: دخترش از ديروز به طرز مرموزي از ناپديد شده است.


شاكي در توضيح ماجرا گفت: دخترم اعظم 49‌ساله است. همسرش 22‌سال قبل فوت كرد و او و پسرش را تنها گذاشت. دخترم پس از فوت شوهرش همراه پسرش زندگي مي‌كرد تا اينكه 40‌روز قبل پسرش هم بر اثر بيماري فوت كرد. پس از اين حادثه او تنها و به شدت افسرده شد.


من هميشه از دور مراقب او بودم و به خانه‌اش مي‌رفتم. هشتم‌آذرماه با تلفن خانه دخترم تماس گرفتم، اما او جواب نداد. نگرانش شدم و به خانه‌اش كه زير‌زمين آپارتماني در حوالي خيابان پيروزي است، رفتم. در خانه‌اش باز بود اما خبري از خودش نبود. سپس به خانه دوستان و بستگان سر زدم، اما از دخترم خبري نداشتند. براي پيدا كردن سرنخي از دخترم به كلانتري‌ها، بيمارستان‌ها و حتي پزشكي قانوني هم سر زدم، اما اثري از دخترم نيافتم.


پس از طرح اين شكايت پرونده به دستور قاضي سهرابي، بازپرس شعبه‌نهم دادسراي امور جنايي تهران براي بررسي در اختيار تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

در حالي كه بيش از دو ماه از حادثه گم شدن ناگهاني زن ميانسال گذشته است قاضي سهرابي دستور چاپ عكس وي را در روزنامه صادر كرد و از شهروندان درخواست كرد چنانچه از سرنوشت زن گم شده خبري دارند به مأموران پليس اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار