بازدید 4907
۱

پاسخ عجیب کفاشیان به پرونده ایران وعربستان:برویدسال بعد

کد خبر: ۷۷۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱ 13 February 2018

عضو هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به این مسئله که چرا مدیران فوتبال ایران ناکارآمد هستند و برخلاف قطری‌ها موضوع بازی با تیم‌های عربستانی را نتوانستند حل کنند تا حق میزبانی باشگاه‌ها بازهم ضایع شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه اطلاعات شما هم کامل نیست. بحثی که در خصوص عربستان، امارات و قطر عنوان شده بود بحث سیاسی بود و دو کشور گفته بودند نمی‌توانند برای مسابقات در قطر حضور یابند. این موضوع در هیات رئیسه عنوان شد که گفتند دخالت سیاست در ورزش خلاف مقررات فیفا و AFC است.

به گزارش تابناک ورزشی، کفاشیان ادامه داد: بحث ایران و عربستان بحث امنیتی بود که آنها با توجه به موضوع سفارت‌شان در ایران مدعی شدند که ایران امنیت ندارد. پس از این ادعا قرار شد یک گروه امنیتی بیاید و امنیت کشور ما را بررسی کند که آمدند و بررسی هم کردند. پس از آن ما به AFC نامه نوشته‌ایم که زودتر پاسخ بدهند. باید جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شود و ما خواستیم به سرعت موضوع گزارش ناظران امنیتی را مطرح کنند و بخواهیم عربستان هم به ایران بیاید. اگر آنها نخواهند ما به کشورشان برویم مشکلی نیست و ما جای دیگری با آنها بازی می‌کنیم، اما عربستانی‌ها باید به ایران بیایند.

وی در واکنش به این مسئله که پس چه زمانی قرار است این اتفاق صورت بگیرد و لیگ قهرمانان آغاز شد و تراکتورسازی هم از امتیاز میزبانی محروم بود، اظهار داشت: بالاخره دوره بعدی شروع می‌شود! 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که ناکارآمدی مدیران فوتبال ایران آنقدر بالاست که ما حتی نتوانستیم قطر را به‌عنوان میزبان انتخاب کنیم و چرا باید در عمان به میدان برویم، گفت: ما تلاش‌مان را می‌کنیم. در AFC و هیئت رئیسه 16 عضو حضور دارند که بر اساس مدارک و مستندات رأی می‌دهند. ما هم نامه‌های مختلف دادیم و صحبت‌های مختلفی کرده‌ایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مدیرامون فاجعن..
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل