بازدید 4883

لیگ یک/اولین تجربه سرمربیگری رحمان و بازی حیاتی فجر

کد خبر: ۷۷۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 12 February 2018

هفته بیست‌وسوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14 امروز (دوشنبه) با چهار دیدار همزمان آغاز می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در مهمترین دیدار امروز ، برق جدید که با سه شکست و دو تساوی در نیم‌فصل دوم، از جمع مدعیان صعود خارج شده و اسماعیل اسماعیلی را هم برکنار کرد، با سومین مربی این فصلش به مصاف مس می رود. رحمان رضایى که پیشتر دستیار امیرقلعه‌نویی در تراکتورسازی بود، سرمربی نارنجی‌پوشان شیرازی شد. مس هم که پس از شکست 5 بر یک دو هفته پیش، فعلاً سرمربی ندارد، هفته قبل با مربیگری دارکو، مقابل ملوان به تساوی رسید. باید ببینیم اولین تجربه سرمربیگری رحمان رضایى مقابل مس بحران‌زده چه نتیجه‌ای در پی خواهد داشت.

شاگردان سیروس دین‌محمدی در 5 هفته گذشته به 3 پیروزی، یک تساوی و یک شکست دست یافته‌اند، اما هنوز در رتبه پانزدهم جدول حضور دارند و خطر سقوط به دسته دوم را حس می‌کنند. سرخپوشان تبریزی هفته پیش هم دست به کار بزرگی زدند و بادران رده دومی را در تهرون متوقف کردند. مس رفسنجان هم شرایطی مشابه شهرداری دارد. این تیم در نیم‌فصل دوم در همه دیدارهای خانگی خود به پیروزی، و در همه بازی‌های خارج از خانه خود به تساوی دست یافته است. جدال این دو تیم که روند رو به رشدی در هغته‌های اخیر می‌پیمایند، دیدنی خواهد بود.

در 4 هفته گذشته، آلومینیوم تنها 3 امتیاز کسب کرده است. این تیم در 3 بازی اخیر مقابل 3 تیم بالای جدولی به میدان رفته که مقابل نفت و بادران به تساوی رسیده و مقابل نساجی، متحمل شکست شده است. ماشین‌سازان هم هر 6 امتیاز در دیدار گذشته خود مقابل تیم‌های فانوس به دست را کسب کرده و اکنون به مصاف یک تیم پایین جدولی دیگر خواهد رفت. ماشین‌سازی با 26 امتیاز در رتبه سیزدهم و آلومینیوم با 24 امتیاز، در جایگاه چهاردهم جدول لیگ یک قرار دارند.

پس از 5 شکست متوالی، غلامرضا دلگرم تصمیم به کناره‌گیری از سرمربیگری ایرانجوان گرفت. هر چند این استعفا با موافقت مسئولان باشگاه مواجه نشد، اما شوک خوبی به تیم وارد کرد و ایرانجوان هفته قبل در خانه صبای قم به پیروزی دست یافت. در آنسوی میدان فجری قرار دارد که روند سینوسی در هفته‌های قبل طی کرده است. فجر سپاسی در نیم‌فصل دوم، 2 برد، 2 تساوی و یک شکست کسب کرده و اکنون در رتبه ششم جدول قرار دارد. پیروزی در خانه ایرانجوان می‌تواند زردپوشان برای عقب نماندن از کورس مدعیان صعود به لیگ برتر، باید در خانه ایرانجوان پیروز شود.

برنامه سایر دیدارهای هفته بیست‌وسوم لیگ دسته اول 

سه‌شنبه - 24 بهمن 96‏

راه‌آهن تهران - بادران تهران، ساعت ‏14‏، ورزشگاه راه‌آهن (اکباتان)‏ تهران ‏
داور: وحید صالحی، کمک‌ها: بابک عباسقلی‌زاده، حمیدرضا آذرنیاد و میثم حیدری

خونه‌به‌خونه بابل - نفت مسجدسلیمان، ساعت ‏14، ورزشگاه هفتم تیر بابل
داور: رضا کرمانشاهی، کمک‌ها: محمدرضا مدیرروستا، جواد قنبریان و کیوان علی محمدی

گل‌گهر سیرجان - صبای قم، ساعت ‏‏14‏، ورزشگاه اختصاصی ‏ سیرجان
داور: رضا تارخ، کمک‌ها: محمد هاشمی نسب، عدنان پیروی و ایمان کهیش

ملوان انزلی - نساجی قائمشهر، ساعت ‏ ‏14‏، ورزشگاه تختی ‏ بندرانزلی
داور: پیام حیدری، کمک‌ها: ایوب غلامزاده، امیر مبشر و رضوان سرشار

شهرداری ماهشهر- اکسین البرز، ساعت ‏ ‏14:15‏، ورزشگاه شهدای ماهشهر
داور: امیر عرب براقی، کمک‌ها: بابک خسروی، محمد نوری و داریوش احمدی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار