بازدید 5050

صنیعی‌فر:نساجی‌وخونه‌بخونه‌باخونریزی‌لیگ‌برتری‌شوند،همان‌بهترکه‌تعطیل‌شوند

کد خبر: ۷۷۳۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰ 11 February 2018

مالک باشگاه نساجی مازندران گفت که نمی‌داند فدراسیون فوتبال چه مشکلی با این باشگاه دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، فرهاد صنیعی‌فر درباره شکست 2 بر یک نساجی مازندران مقابل خونه‌به‌خونه اظهار داشت: در زمین ورزشگاه شهداى هفتم تیر بابل، نمی‌شد بهتر از این بازی کرد و با تصمیمات داور، مسابقه بیشتر تحت تأثیر داوری بود. نتیجه این بازی به نفع داور و دوستان او بود تا فوتبال. ما از دو تیم فوتبالی ندیدیم و نساجی هم بازی خوبی ارائه نکرد. وقتی زمین استاندارد برگزاری بازی را ندارد، چرا در این ورزشگاه مسابقه برگزار می‌شود؟

وی با گلایه از قضاوت محمد حسین زاهدی‌فر در این بازی گفت: کارشناسان داوری هم گفتند که گل محمد عباس‌زاده سالم بوده است. ما تاکنون حدود 13 تا 15 امتیاز را به خاطر اشتباهات داوری از دست داده‌ایم. نمی‌دانم مشکل فدراسیون فوتبال با نساجی چیست، چون این مشکل به خاطر من نیست و قبل از من هم این مشکل وجود داشته است. هیات فوتبال مازندران باید در این زمینه عملکرد مناسبی داشته باشد. چون فوتبال یک استان زمانی پیشرفت می‌کند که هیئت فوتبال استان، مقتدرانه عمل کند. به خاطر عملکرد ضعیف هیئت فوتبال مازندران، تیم 24 سال که هیچ، بلکه 224 سال هم به لیگ برتر صعود نمی‌کند.

صنیعی‌فر:نساجی‌وخونه‌بخونه‌باخونریزی‌لیگ‌برتری‌شوند،همان‌بهترکه‌تعطیل‌شوند

مالک باشگاه نساجی درباره اتفاقات رخ داده پس از این بازی و درگیری خونین تماشاگران دو تیم تصریح کرد: من هم این اتفاقات را شنیدم و خیلی ناراحت شدم. این اتفاقات به دلیل مدیریت نکردن است. وقتی مدیر یک استان حاضر نباشد و ایرادات را برطرف نکند، این مشکلات به وجود می‌آید. این اتفاقات در دربی‌های استقلال و پرسپولیس هم رخ نداده است. پیشتر وقتی یکی از این دو تیم در دربی تهران شکست می‌خورد، برخی تماشاگران شیشه‌های اتوبوس‌ها را می‌شکستند، اما کسی مجروح نمی‌شد. من وقتی تصاویر مربوط به درگیری‌های بازی خونه‌به‌خونه و نساجی را می‌بینم از مردم واقعاً خجالت می‌کشم.

صنیعی‌فر خاطرنشان کرد: مگر این فوتبال چقدر ارزش دارد که از قبل مردم را تهدید کنیم و بعد از بازی آنها را اینگونه آزار دهیم؟ چنین فوتبالی را باید دور بریزیم. اگر قرار است با ریختن خون جوان مردم یک بازی برگزار شود و یکی از دو تیم بالا برود، اصلاً این دو باشگاه را تعطیل کنید! 90 دقیقه بین دو تیم جنگ است، اما پس از پایان بازی، مربیان و بازیکنان دو تیم و همچنین داوران با هم دست می‌دهند. این اتفاقات مفهوم دارند. ورزش عامل انتقال پیام دوستی است و نمی‌دانم چرا چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. وقتی جوانان مردم عکس‌های خود را به من می‌فرستند، اذیت می‌شوم.

وی در مورد صحبت‌های محمودی سرپرست تیم خونه‌به‌خونه که عکس‌های منتشر شده در درگیری هواداران دو تیم را ساختگی دانست و همچنین صحبت‌های قاسم حسن‌زاده اظهار داشت: محمودی در فضایی نیست که بخواهد در این خصوص صحبتی کند و می‌تواند هر چه می‌خواهد بگوید. حسن‌زاده اما فرد محترمی است و یک تیم باشگاهی اداره می‌کند. او بازیکنان جوانی را پرورش می‌دهد. حسن‌زاده برای تیم خود و بازیکنان دارد هزینه می‌کند و استان مازندران و فدراسیون فوتبال باید از او تقدیر کند. باید بدانیم گذشت زمانی که عکس درست می‌کردیم و کسی نمی‌فهمید. مالک باشگاه نساجی در ادامه افزود: اصلاً چرا باید فضایی برای تقلب ایجاد شود؟ باید جلوی این اتفاقات و درگیری‌ها گرفته شود. فوتبال یعنی اینکه دو تیم با همدیگر بجنگند و بعد از بازی با هم دست بدهند. فوتبال همان 90 دقیقه و وقت اضافه است. همانطور که ما در دقیقه 4+90 گل خوردیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر