بازدید 4609

تماشای بسکتبال در ایران خانوادگی شد

کد خبر: ۷۷۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴ 11 February 2018

رییس فدراسیون بسکتبال از حضور خانواده ها در سالن آزادی در جریان بازی های ملی این رشته ورزشی خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، طی 2 روز اخیر با تدابیر فدراسیون بسکتبال تعدادی از زنان توانستند به سالن آزادی رفته و فینال لیگ برتر را از نزدیک شاهد باشند. این اتفاق بعد از اینکه چند سال از حضور زنان علاقه مند به بسکتبال به سالن جلوگیری می شد، رخ داد. حالا رییس فدراسیون بسکتبال از حضور تماشاگران زن و خانواده در سالن برای بازی های تیم ملی خبر داده تا به مرور این مساله بین بسکتبالی ها جا بیفتد.

 رامین طباطبایی در گفت و گو با وزارت ورزش در خصوص بازی چهارم فینال لیگ برتر بسکتبال که با حضور خانواده ها و بانوان علاقه مند این رشته در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، اظهار داشت: بازی چهارم فینال بین مهرام و شهرداری تبریز بازی بسیار خوب و پر هیجانی بود و دو تیم تلاش خیلی خوبی داشتند که در نهایت با تساوی دو بر دو در چها بازی، کار به بازی پنجم کشیده شد تا قهرمان این دوره از لیگ برتر در تبریز مشخص شود. وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش‌هایی که فدراسیون بسکتبال، معاونت توسعه ورزش بانوان و معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با همکاری نیروهای حراست داشتیم، توانستیم خانواده‌ های ورزشکاران، مربیان و علاقمندان به این ورزش را در سالن برگزاری این مسابقه داشته باشیم و خوشبختانه بازی در یک محیط بسیار سالم و فرهنگی به نحوه خوبی برگزار شد و هواداران از آن لذت بردند.

 طباطبایی اظهار داشت: با توجه به این که تمامی اعضای خانواده ورزشکاران در این مسابقه به عنوان تماشاگر شرکت داشتند و بازی در کمال امنیت و آرامش برای بانوان برگزار شد، میتوانیم آن را نقطه عطفی بدانیم تا ان شاءالله در مسابقات آینده جمعیت بیشتری در ورزشگاه ها داشته باشیم. رییس فدراسیون بسکتبال همچنین از علاقه مندان بسکتبال برای حضور در بازی پنجم فینال در تبریز دعوت کرد و افزود: امیدوارم هم در بازی فینال لیگ برتر در تبریز و هم در بازی ایران و عراق که 6 اسفند ماه برگزار می‌شود بتوانیم شاهد حضور پرشور خانواده‌ها و تماشاگران باشیم تا ان شاءالله بازی خوبی را تماشا کنند و حمایت قاطعی از تیم ملی ایران داشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر