بازدید 2629

برنامه دانشگاه علوم پزشکی برای نوسازی خوابگاه‌ها

کد خبر: ۷۷۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 11 February 2018

معاون دانشجوی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از برنامه‌ریزی این دانشگاه برای اختصاص بودجه و طرح‌هایی برای نوسازی و ایجاد خوابگاه‌های جدید خبرداد.

به گزارش ایسنا، دکتر کدخدازاده ضمن بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دارای 14 خوابگاه دانشجویی است،گفت: از این تعداد دو خوابگاه به صورت استیجاری و بقیه به صورت مجتمع هستند.

وی ادامه داد: البته جدای از 14 خوابگاهی که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی وجود دو خوابگاه مستقل دیگر نیز به دانشجویان بین الملل اختصاص داده شده‌ است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه اظهار کرد: یکی از خوابگاه‌های دانشگاه با نام "الزهرا(س)" به دختران اختصاص داده شده و خوابگاه "امام علی(ع)" نیز متعلق به پسران است که هر کدام از این خوابگاه ها 900 نفر را در خود جای داده‌اند.

وی با اشاره به پراکنده بودن بقیه خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در تهران افزود: خوابگاه‌های این دانشگاه نیز مانند برخی دانشکده‌ها به صورت پراکنده در شهر تهران قرار گرفته‌اند.

کدخدازاده گفت: دو خوابگاه "الزهرا(س)" و "امام علی(ع)" که خوابگاه‌های اصلی دانشگاه هستند 20 سال قدمت دارند ولی بقیه خوابگاه‌ها قدیمی‌تر هستند و سن ساخت آنها بیشتر است.

معاون دانشجوی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه در وزارت بهداشت طرح کلی وجود دارد که پردیس‌های خوابگاهی در دانشگاه‌ها ساخته شده و خوابگاه‌ها مقاوم‌سازی شوند گفت: در حال حاضر و در شرایط اقتصادی فعلی کشور ممکن است انجام فوری این کار مقدور نباشد ولی این برنامه‌ریزی وجود دارد که عمدتا خوابگاه‌ها در پردیس‌های دانشگاهی قرار بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل