بازدید 15880
22 بهمن تماشایی؛

انقلاب رسما وارد چهل سالگی شد/ نمایش موشک بالستیک و پهپاد در راهپیمایی 22 بهمن/ رؤسای قوا در راهپیمایی 22 بهمن چه گفتند؟

راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب، از ساعات ۹ صبح امروز (لحظاتی پیش) در تهران همزمان در سراسر کشور آغاز شد و مردم با حضور گسترده شان در مسیرهای راهپیمایی، علاوه بر اینکه ورود انقلاب اسلامی را به چهلمین سالگرد پیروزی اش جشن گرفته اند، درصدد هستند بار دیگر 22 بهمن تماشایی را به فرموده رهبر انقلاب خلق کرده و حماسه دیگری بیافرینند.
کد خبر: ۷۷۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ 11 February 2018

راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب، از ساعات ۹ صبح امروز (لحظاتی پیش) در تهران همزمان در سراسر کشور آغاز شد و مردم با حضور گسترده شان در مسیرهای راهپیمایی، علاوه بر اینکه ورود انقلاب اسلامی را به چهلمین سالگرد پیروزی اش جشن گرفته اند، درصدد هستند که بار دیگر 22 بهمن تماشایی را به فرموده رهبر انقلاب خلق کرده و حماسه دیگری بیافرینند.

به گزارش «تابناک»؛ با وجود اینکه مراسم اصلی راهپیمایی در تهران از ساعت 10 آغاز خواهد شد، جمعیت بسیاری از مردم، ساعاتی قبل از شروع رسمی مراسم، به خیابان ها آمده اند و در حالی که مراسم اصلی و سخنرانی در میدان آزادی تهران برگزار می‌شود، جمعیت زیادی از میدان امام حسین(ع) (فاصله حدودا 10 کیلومتری تا آزادی) با پای پیاده در حرکت هستند و عبور و مرور وسایل نقلیه از پل چوبی به سمت غرب ممنوع است.

انقلاب رسما به چهل سالگی وارد شد/ آغاز راهپیمایی 22 بهمن در تهران و سراسر کشور

قطعنامه پیانی راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن 96
۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۲:۳۰

 بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لَقَدْ کَتَبْنا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ (سوره انبیاء/ آیه ۱۰۵)

 حمد و ثنای بی پایان پروردگار بزرگی را سزاست که ملت شریف و حق جوی ایران را کرامت بخشید تا در سایه نعمت اسلام و ولایت، تحت رهبری داهیانه و الهی حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در عصر جاهلیت مدرن، منادی احیای ارزش¬های والای الهی و اخلاقی گردد.

اینک، در این لحظات آکنده از شور و نشاط و حماسه که قلب میلیون ها انسان آزاده مملو از سرور سی و نهمین سالگرد سراسر نور و افتخار پیروزی انقلاب اسلامی است و پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی ایران در اوج قله های سربلندی و افتخار، بیش از هر زمان دیگری به عنوان الگوی نجات بخش جامعه بشری، مایه¬ی مباهات مسلمانان و مستضعفان جهان شده است، ما شرکت‌کنندگان در راهپیمایی باشکوه، سراسری و دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن که مزین و آراسته به نام سیده نساء العالمین حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است، مواضع خویش را با بانگ رسای توحیدی "الله اکبر" و "خامنه‌ای رهبر" به جهانیان اعلام می‌داریم:

۱- ضمن تجدید میثاق و بیعت خلل¬ناپذیر با آرمان‌های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، انقلابی¬گری و تبعیت همه¬جانبه از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را زمینه-ساز نشر و بسط ارزش¬های معنوی انقلاب اسلامی دانسته و بر التزام عملی به اصل الهی و مترقی «ولایت فقیه» به عنوان میراث جاویدان معمار کبیر انقلاب اسلامی تاکید می نماییم.

۲- بار دیگر پشتیبانی قاطع خود را از موفقیت¬های جوانان مومن و متخصص کشور به¬خصوص در عرصه علم و فناوری و صنایع باز دارنده دفاعی و موشکی اعلام داشته و ضمن حمایت از دستاوردهای ارزشی و معنوی نظام اسلامی، بر تداوم عزم جدی مسئولین کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و تکامل مسیر پرفروغ انقلاب اسلامی تاکید می نماییم.

۳- با تاکید بر لزوم تامین زندگی کریمانه مردم و مقابله با موج نفوذ و رخنه دشمنان منطقه¬ای و فرامنطقه ای، خاصه از راه تدبیر فضای مجازی ایمن و شبکه اینترنت ملی، از همه دستگاهها بخصوص

دولت محترم می‌خواهیم با مسئولیت¬پذیری برای بهبود شرایط اقتصادی کشور و پاسخگویی صادقانه به مطالبات برحق مردم، تامین اشتغال و معیشت و رفاه مردم را در اولویت قرار دهند.

۴- امریکای جنایتکار را همچنان "دشمن شماره یک" خود دانسته و ضمن ابراز خشم و نفرت از بدعهدی های شیطان بزرگ در نقض مفاد توافقنامه هسته‌ای، و محکوم کردن مواضع خصمانه برخی مقامات ارشد اروپایی در همراهی با سیاست های سلطه طلبانه شیطان بزرگ از تمام مسئولین و دست¬اندرکاران نظام اسلامی می¬خواهیم تا با اتخاذ مواضع قاطعانه نسبت به استیفای کامل حقوق و منافع ملی و مقابله به مثل موثر با تحریم¬ها و اقدامات خرابکارانه نظام سلطه و ایادی آن، شجاعانه اقدام نمایند.

۵- بار دیگر حمایت همه¬جانبه خود را از وحدت و اتحاد جهان اسلام و همچنین جنبش¬ها و حرکت های اسلامی و آزادیبخش، خاصه فلسطین و محور مقاومت اعلام داشته و با تاکید بر لزوم حفظ تمامیت ارضی کشورهای اسلامی، طرح رذیلانه سردمداران کفر پیشه آمریکای جنایتکار در رسمیت بخشیدن به نقشه شوم انتقال پایتخت رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی به بیت المقدس و همچنین جنایات وحشیانه رژیم قبیله ای آل سعود و هم پیمانان آن در یمن و بحرین را شدیدا محکوم می نماییم.

۶- ضمن هشدار در خصوص پذیرش تعهدات و معاهداتی که زمینه ساز نفوذ دشمنان و تحدید قدرت و کاهش میزان اثرگذاری نظام در سطح منطقه و جهان است، از متولیان امر می¬خواهیم با سرلوحه قرار دادن عدالت و رفع زمینه های بروز معضلات اجتماعی، افزایش اعتماد سیاسی، تحکیم بنیاد خانواده و جلوگیری از تبدیل شدن مساله حجاب به ابزاری سیاسی، دشمنان مردم و انقلاب را در رسیدن به اهداف شیطانی خود با شکست مواجه سازند.

۷- تکریم مقام شهدای والامقام انقلاب اسلامی و ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان را وظیفه دائمی امت شهیدپرور دانسته و از مسئولین کشور می¬خواهیم تا در رفع موانع تعالی مادی و معنوی و حاکم ساختن فرهنگ "ایثار" و "شهادت"، از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.

والسلام علیکم و رحمه¬الله و برکاته
یکشنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۶
مصادف با ۲۴جمادی الاول ۱۴۳۹ و ۱۱ فوریه ۲۰۱۸

رؤسای سه‌قوه در راهپیمایی 22 بهمن چه گفتند؟
۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۱:۵۹

رئیس‌جمهور: باید بیش از همیشه خودمان را برای خدمت به مردم آماده کنیم

رئیس جمهور با تقدیر از حضور باشکوه‌تر مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال در سراسر کشور، تصریح کرد: این حضور پرشور و باشکوه ،پاسخی به توطئه‌های جدید آمریکا علیه ملت ایران و تحرکات صهیونیست‌ها در منطقه و اعلام وحدت و یکپارچگی ایرانیان و عهد و پیمان با امام راحل برای ادامه راه و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در مسیر راهپیمایی 22 بهمن مردم تهران و در جمع خبرنگاران، گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید بیش از همیشه خودمان را برای خدمت به مردم آماده کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه سال پیش رو سال موفقیت‌ها، افتتاح‌ها و شادمانی و سرور خواهد بود، اظهار داشت: در سال آینده باید همه بخش‌های کشور اعم از دانشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها، سینماها، مملو از نشاط و موفقیت‌های بزرگ باشد و این موفقیت‌ها را بایستی به خوبی به رخ بدخواهان خود بکشیم.

روحانی اضافه کرد: دولت بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و مردم عزیز ایران اسلامی پیمان می‌بندد که به آرمان‌ها و مسیر انقلاب اسلامی و امام راحل، وفادار باشد.

رئیس مجلس: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امنیت‌ساز است

 رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار ذی قیمت و امنیت ساز است.

 علی لاریجانی که به شیراز سفر کرده است، پس از حضور در راهپیمایی به مناسبت بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهمپیمایی نشان می‌دهد که مردم این انقلاب را از خود می‌دانند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اساس انقلاب بر این است که مردم تحولی را در ساختار اداره کشور به وجود آوردند، بیان کرد: این انقلاب توفنده بود و مردم همچنان پیگیر اهداف انقلاب هستند که این موضوع نشان می‌دهد که باید تلاش برای خدمتگزاری به مردم را افزون کرد.

لاریجانی گفت: همه باید درک کنند که این حضور مردم بسیار ذی قیمت و امنیت‌ساز است که سبب استواری انقلاب می‌شود.

رئیس قوه قضائیه: ملت ایران یک‌بار دیگر اقتدار ملی را به نمایش گذاشتند

 رییس قوه قضاییه گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن نمایش اقتدار جمهوری اسلامی به همه جهانیان پاسخ محکمی به همه توطئه‌های دشمنان در طول سال‌های گذشته بوده است و هر ساله این اثر مهم بر راهپیمایی ۲۲ بهمن مترتب است.

 آیت الله آملی لاریجانی در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: خداوند را شاکریم که امروز هم همچون سالهای گذشته مردم با حضور گسترده و باشکوهشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر اقتدار ملی این کشور را نمایش دادند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ قاطع و مسلم و قطعی به یاوه گویی های دشمنانی است که می خواهند تفرقه افکنی کنند، ادامه داد: مردم با هر عقیده ای در این راهپیمایی شرکت می کنند و یکپارچگی و وحدت و انسجام خود را به نمایش می گذارند.

وی افزود: مردم پای ارزش های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا به همه دنیا اعلام می کنند که ما ارزش های انقلاب را رها نکرده ایم و بر خط ولایت رهبری و جمهوری اسلامی که رو به کمال می رود، به رغم همه فشارها و تحریم ها ایستاده ایم و مقابله می کنیم.

رییس قوه قضاییه افزود: مردم عزیز ما و همه مسئولین باید بدانند تا زمانی که وحدت و یکپارچگی، ایمان و اتکای به خداوند وجود داشته باشد قطعا پروردگار متعال این مردم را رها نخواهد کرد و آنها را به عزتی که از عزت خودش است می رساند.

وی در پاسخ به این سوال که حدود 40 سال است که مقامات آمریکایی و رژیم غاصب صهیونیستی طلبکارانه با مردم فهیم ایران صحبت می کنند، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن چه پیامی دارد؟ گفت: بهترین پیام همین حضور یکپارچه مردم است که نشان می دهد مردم وحدت دارند و این فشارها که برای ایجاد انشقاق در میان مردم است هیچ اثری ندارد و اقتدار ملی ما روز به روز بهتر و تقویت می شود و در صحنه بین المللی نیز قدرت جمهوری اسلامی ایران قابل انکار نیست.

آملی لاریجانی افزود: این همه اعتنایی که رئیس جمهور آمریکا و اذنابش در منطقه نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارند ناشی از همین اقتدار است و مردم نشان دادند در صحنه حاضر هستند و بصیرت دارند و دشمن را از خودی تشخیص می دهند؛ لذا با وجود مشکلاتی که مسوولان موظف هستند آن را برطرف کنند مردم در صحنه حضور دارند و از ارزش ها، استقلال و کیان ملت دفاع و از خط ولایت و رهبری حمایت می کنند و این بهترین پاسخ به یاوه گویی های سلطه جهانی است.

 

مقامات شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن چه گفتند؟ از یادآوری وظیفه مسئولان برای خدمت به مردم تا توصیه به ترامپ
۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۱:۲۰

 محسن رضایی: مردم 40 سالگی انقلاب را جشن گرفتند

دبیر مجمع تشخیص صلحت نظام در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه امروز روز یاس دشمنان ملت ایران است، افزود: مردم با حضور کم‌نظیر و پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه امسال، چهل سالگی انقلاب اسلامی را با تمام وجود و عشقی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، جشن گرفتند.

وی با بیان اینکه ملت ما با این شعور انقلابی و با بصیرت جهانی خود نشان دادند که پای این انقلاب هستند، تصریح کرد: این حضور انبوه مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه امسال بهترین سند تثبیت انقلاب و بزرگ‌ترین ضربه به روحیه تجاوزطلبانه دشمنان ما است.

محسن رضایی با یادآوری اینکه بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از چهل سال همچنان در صدد پیدا کردن راهی برای نفوذ به انقلاب هستند، اظهار کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور خود در صحنه‌های حساس از جمله راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که روزی چون امروز، روز یاس دشمنان ملت ایران، روز ناامیدی دشمنان، فتنه‌گران و اغتشاش‌گران است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: هر کسی که هنوز به تثبیت این انقلاب شک و ابهام دارد، بهتر است در این راهپیمایی‌های مردم شرکت کند و مطمئن شود که انقلاب اسلامی هیچ‌گاه از جامعه ما رخت بر نخواهد بست و در دل ملت ایران جای گرفته است.

ظریف، وظیفه مسئولان را به آنها یادآوری کرد

وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با تقدیر از حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی تاکید کرد: ما امنیت خود را مدیون مردم و حضور آنها در صحنه هستیم.

 محمد جواد ظریف در جمع خبرنگاران در بخشی از صبحت‌های خود تصریح کرد: حتما در بین مردم برخی از دلخوری‌ها و ناراحتی ها وجود دارد، مطالبات به حقی دارند که بعضا ناشی از کمبودها و مشکلات موجود در کشور است و این وظیفه همه مسولان کشور است که به مطالبات به حق مردم به عنوان بزرگترین سرمایه راهبردی نظام توجه داشته باشند.

وی با اشاره به خرید گسترده تسلیحات از سوی برخی کشورهای منطقه از قدرت‌های بزرگ در راستای تامین امنی‌تشان ادامه داد: ما کشورمان همچون برخی کشورهای منطقه نیست که بقا و امنیتش وابسته به خرید تسلیحات از خارج از کشور باشد.

وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: امنیت ایران وابسته به حضور مردم در صحنه است، بنابراین باید توجه جدی به مطالبات و حقوق این مردم داشته باشیم و اینها برای جمهوری اسلامی ایران ارزشی راهبردی محسوب می شوند و در همین چارچوب همانطور که اشاره کردم باید به این خواسته ها و مطالبات توجه ویژه ای داشت.

هشدار حاج قاسم به کسانی که به فکر اتحاد با آمریکا هستند

فرمانده سپاه قدس در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب در کرمان گفت:کسانی که فکر می‌کنند برای اداره کشور باید با امریکا همراه و متحد شد به سرنوشت کشورهایی بنگرند که هم پیمان امریکا شده‌اند اما در فقر شدید و با سرنوشت تیره بسر می‌برند.

سردار حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه امام اول کاری که کردند سیلی زدن به ترس بود، افزود: حرف امام همیشه "خدا" بود و این رمز موفقیت امام بود. اگر خدا و اسلام خواهی امام را از جامعه بگیریم و از قدرتهای مادی هراسیدیم کشور و همه اقشار جامعه اسیب می بینند.

سلیمانی بیان کرد: ان چیزی که به کشور قدرت داده اسلام بوده است. ایران در ادوار مختلف تاریخی بود اما قدرت و عزت امروز را نداشت. قدرت امروز ایران ناشی از اتکا به اسلام ناب محمدی است.

وی افزود: رشد امروز ایران در همه ابعاد، باعث شگفتی ناظران منصف و واقع بین داخلی و خارجی است و انها متحیرند که با این همه تحریم، این پیشرفت ها چگونه حاصل شده است.

سلیمانی گفت: امروز مردم مسئولانی که قرار است کشور را اداره کنند آزادانه و آگاهانه انتخاب میکنند. این نحوه حاکمیت مردمی در منطقه ما بی نظیر است.

وی بیان کرد: کسانی که فکر می‌کنند برای اداره کشور باید با امریکا همراه و متحد شد به سرنوشت کشورهایی بنگرند که هم پیمان امریکا شده‌اند اما در فقر شدید و با سرنوشت تیره بسر می‌برند.

فرمانده سپاه قدس اظهار کرد: کسانی که مدعی ضرورت ارتباط داشتن با امریکا برای حل مشکلات هستند بگویند امریکا در ۵۰ سالی که بر ایران تسلط داشت و منافع کشور را می برد کدام بنا و راه و زیرساخت را برای رفاه مردم ایران ایجاد کرد؟

وی بیان کرد: دشمنان به پیروزی ایران اذعان دارند اما برای انحراف افکار عمومی جهان به دروغ تبلیغ میکنند ایران منطقه را بلعیده است. ایران در واقع در جان و قلب مردم منطقه نفوذ کرده است.

سلیمانی گفت: ملت ایران، ابراهیم وار از درون اتش های برافروخته شده به دست دشمنان به سلامتی گذشته است. چون ابراهیم وار اعتقاد به حق دارد و خداطلب است.

فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: برخی از کسانی که ادعای پیروی از خط امام دارند به جای نوشتن نامه سرگشاده و انتقادامیز به بیگانگان و دشمنان و بدخواهان به ولی فقیه زمانه خود نامه می نویسند. این معنی پیروی از خط امام است؟

وی افزود: این غلط است که برخی پای سفره نظامی باشند که خون ۲۰۰ هزار شهید پای ان ریخته شده است اما پز اپوزیسیونی بدهند.

سلیمانی افزود: اگر ما تعلقات را زیر پا گذاشتیم مانند شهدا میتوانیم به کشور خدمت کنیم. اما اگر تعلقات شخصی، گروهی و جناحی داشتیم قادر به خدمت به مردم نیستیم.

 محسنی‌اژه‌ای: رابطه افزایش وحدت مردم با عصبانیت آمریکا

 سخنگوی قوه قضاییه گفت: در دهه اول انقلاب شهید بهشتی گفت" آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر" و امروز می‌بینیم که هر چقدر آمریکا از ما عصبانی‌تر است، مردم ما انسجامشان بیشتر شده و وحدت آنها افزایش می‌یابد.

 حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن با بیان اینکه این روز یوم الله است، اظهار کرد: مردم پیمانی را که با خدا بسته اند، فراموش نکرده اند؛ این روز، روزی است که باعث استقلال، عزت و افتخار ملت شد و موجب سرنگونی نظام ستمشاهی و برقراری نظام اسلامی شد. مردم چنین روزی را فراموش نمی کنند.

وی عنوان کرد: یوم الله امسال با سال های گذشته به صورت محسوس تفاوت دارد که یکی از آنها ابراز خوشحالی و سرور در همه مردم بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب است که این بسیار عجیب بوده و نشان دهنده نشاطی خدایی است.

محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: مردم پیوندشان را با انقلاب و خدای خود با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند و چنین شادی ای فقط در جشن ملی پیروزی انقلاب قابل مشاهده است. تفاوت دیگر امسال با سال های گذشته در شدت فشارها و عصبانیت آمریکا و دشمنان نسبت به کشورمان است. هر چقدر آمریکا عصبانی تر می شود، ملت انسجام و وحدت بیشتری پیدا می کند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در دهه اول انقلاب شهید بهشتی گفت " آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر" و امروز می بینیم که هر چقدر آمریکا از ما عصبانی تر است، مردم ما انسجامشان بیشتر شده و وحدت آنها افزایش می یابد.

معاون اول قوه قضاییه همچنین در خصوص حضور مردم و افزایش وحدت ملی تصریح کرد: مسئله وحدت کلمه و حضور مردم از مسائل مهم چهاردهه گذشته انقلاب است که به مسئولان نشاط و امید می دهد و همین موضوع باعث می شود تا دشمن تا در مقابل وحدت مردم ناامید شود.

 هشدار معاون اول رئیس‌جمهور به ترامپ

معاون اول رئیس‌جمهوری با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌ تاکید کرد: این حضور برای استمرار حرکت انقلاب بسیار کارساز است و نشان می‌دهد که مسئولان کشور باید با اقدامات بیشتر و تلاش‌های گسترده‌تر در جهت رفع مشکلات مردم حرکت کنند.

 اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در راهپیمایی سی و نهمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به زمان شناسی مردم ایران خاطر نشان کرد: مردم ایران مردمی زمان‌شناس هستند که شرایط فعلی کشور و انقلاب و هم شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی را درک می‌کنند.

وی گفت: پیام حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی امسال این است که پای نظام و انقلابشان و همچنین آرمان‌هایی که امام خمینی (ره) برای انقلاب اسلامی ترسیم کرده‌اند، ایستاده‌اند و از آن دفاع می‌کنند.

معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد: حضور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن برای استمرار حرکت انقلاب اسلامی بسیار کارساز است و نشان می‌دهد که مسئولان کشور باید با اقدامات بیشتر و تلاش‌های گسترده‌تری برای رفع مشکلات مردم حرکت کنند.

جهانگیری با بیان اینکه پیام حضور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال به دنیا این است که پای نظامشان ایستاده‌اند، تصریح کرد: تمام قدرت‌های دنیا اعم از ترامپ و دیگران باید بدانند که با یک ملت بزرگ و انقلابی سروکار دارند که از آرمان‌های انقلابشان به شدت حفاظت و در مسیر تحقق آنها حرکت می کنند.

 دادستان کل کشور: مردم علی‌رغم میل دشمن حضور گسترده‌ای در راهپیمایی داشتند

دادستان کل کشور گفت: دشمن با همه ابزار خود به میدان آمده تا انقلاب را با مشکل مواجه کند و به زعم باطل خود نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورد.

حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اضافه کرد: مردم هم وقتی می‌بینند دشمن این‌گونه حرکات مذبوحانه انجام می‌دهد علی‌رغم میل دشمن بیشتر حضور پیدا می‌کنند.

منتظری بیان کرد: امیدواریم همانطوری که مقام معظم رهبری پیش‌بینی فرمودند راهپیمایی امروز در طول سال‌های گذشته واقعا تماشایی باشد که همینطور هم هست.

دادستان کشور با اشاره به امنیت راهپیمایی گفت: مردم خود امنیت و آرامش را برقرار می‌کنند.

توصیه ناطق به قوای سه‌گانه برای وحدت بیشتر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در راهپیمایی گرامی داشت ۲۲ بهمن خاطرنان کرد : مردم از تهدیدهای خارجی نمی هراسند ؛ مسئولین حرمت مردم را نگه دارند.

علی اکبر ناطق نوری با تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به تهدیدهای آمریکا و اسرائیل اظهار کرد: تهدید امریکا تهدید تازه ای نیست، از ابتدای پیروزی انقلاب امریکایی ها ما را تهدید کردند؛ با هلیکوپترها، هواپیماها، با حرکتشان در طبس آمدند و مفتضحانه خداوند عنایت کرد و شکست خوردند.

وی ادامه داد:جنگ را به ما تحمیل کردند و آمریکا در راس همه قدرت های استکباری بود. در این حال ملت ما هوشیار بودند. تازه به پیروزی رسیده بودیم، ولی همین مردم و ملت در مقابل همه قدرت‌های استکباری ایستادند تا خاکی از کشورمان داده نشود، مردانه ایستادند و از کشور دفاع کردند.

ناطق نوری سپس گفت: اسرائیل که خودش را برای ما تهدید می دانست و ما را تهدید می‌کرد همین دیروز اف 16 شان توسط سوری ها ساقط شد و با یک سقوط هواپیما به هم ریختند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: حرف های اسرائیلی های و آمریکاییها تهدید نیست، بلکه این نوع تهدیدها سبب انسجام بیشتر مردم می‌شود . من هر سال در راهپیمایی شرکت می‌کنم، امسال انسجام و حضور پرشور بیشتری را شاهدیم. حضوری توام با شعور و پر نشاط. این حضور پاسخ همان تهدیدهایی است که کردند ؛ تهدیدها ملت ما را بیشتر منسجم می کنند .

وی تاکید کرد: امیدواریم مسئولان قوای سه گانه منسجم تر و متحدتر با هم و با همدلی شان مشکلات مردم را بتوانند حل کنند؛ چرا که مردم ما از تهدیدهای بیرونی نگران نیستند آن چیزی که مردم ما را نگران می کند، تبعیض ها قانون شکنی ها و بی قانونی ها است.

ناطق نوری در تشریح این گفته، یادآور شد: حرفهایی که گاهی مسئولین نسبت به هم می‌زنند دل مردم را خالی می‌کند، اگر مسئولان کشور حرکت ملت را داشته باشند ملت ما همیشه در صحنه بوده اند و خواهند بود.

قالیباف:قوه قضائیه نتیجه برخورد با فساد را به اطلاع مردم برساند

شهردار سابق تهران با تاکید بر لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشور گفت: ان‌شاءالله قوه قضائیه همانطور که هم اکنون به صحنه آمده واقعا بتواند با موضوعاتی از این دست برخورد کند و نتیجه را به اطلاع مردم برساند.

محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به حضور خود در مراسم راهپیمایی خاطرنشان کرد: امروز سعی کردم همپای مردم خوبی باشم که از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز و در تداوم انقلاب همواره در صحنه بوده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم، اسلام و ولایت فقیه سه رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد:ان‌شاءالله همواره بتوانیم وحدت خود را حفظ کنیم و همه پا به پای مردم پیش بیاییم و مشکلات آنها را برطرف و رضایتشان را بدست آوریم؛ چراکه بدون شک رضایت مردم رضایت خدای متعال است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: حضور پرشور مردم مایه افتخار ما و نشان از محبت و گذشت آنها است؛ مردم واقعا با همه مشکلاتی که بخش عمده‌ای از آن ناشی از ضعف ما مدیران است، بزرگواری می‌کنند و امروز که متعلق به کشور، انقلاب، اسلام و خون شهدا و امام شهدا است در صحنه حاضر می شوند و پیمان خود را با این ارزش‌ها مستحکم‌تر از گذشته می کنند.

شهردار سابق تهران همچنین در پاسخ به پرسش ایسنا درباره تاکیدات مقام معظم رهبری برلزوم برخورد با فساد اقتصادی در کشور گفت: مبارزه با فساد اساس کار است و اگر با فساد برخورد نشود طبیعتا موجبات ضعف، ناکارآمدی و ایجاد مشکلات بیشتری فراهم می شود. امیدواریم هم مسئولین در این کار تلاش بیشتری کنند و هم مردم بیشتر در این زمینه در صحنه باشند و ان‌شاءالله قوه قضائیه همانطور که هم اکنون به صحنه آمده واقعا بتواند با این موضوعات برخورد کند و نتیجه را به اطلاع مردم برساند.

قالیباف در پایان در پاسخ به پرسشی درباره ادعای شهردار فعلی تهران مبنی بر وقوع برخی تخلفات مالی در دوران شهردار گذشته تاکید کرد: اگر موردی در این زمینه وجود داشته باشد، حتما قوه قضائیه رسیدگی می کند.

حضور مسئولان در جمع راهپیمایان 22 بهمن
۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۱:۱۱

آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که برای سخنرانی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن به شیراز سفر کرده است، آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن رضایی که برای حضور و سخنرانی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن به زنجان سفر کرده است، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول دستگاه قضایی، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، حجت الاسلام جعفر منتظری دادستان کل کشور، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران، سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری، مسعود غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، محمد میرمحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی، مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بهروز نعمتی و مصطفی کواکبیان نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد عضو شورای عالی حل اختلاف قوا، حجت الاسلام حسید مصلحی وزیر سابق اطلاعات، سردار احمد وحیدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، محمود نیلی احمدی آبادی، رئیس دانشگاه تهران و... همراه با سایر مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور پیدا کردند.

حاشیه حضور احمدی‌نژاد در راهپیمایی 22 بهمن
۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۰:۵۵

همزمان با حضور «محموئ احمدی نژاد» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی 22 بهمن جمعی از مردم با گردآمدن اطراف او شعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه» سردادند. البته افرادی هم بودند که در حمایت از او شعار می دادند.

نمایش پهپاد صاعقه 2 و راکت فلق 2 در راهپیمایی ۲۲ بهمن
۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۰:۴۹

دستاورد های جمهوری اسلامی ایران در زمینه دفاعی و موشکی در قالب نمایشگاه های جداگانه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران برپا شده است.

در مسیر راهپیمایی خیابان آزادی سامانه موشکی فجر ۵ و راکت فلق ٢ برای جمعیت حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نمایش گذاشته شد. 

در این راهپیمائی پهپاد صاعقه ۲ در میدان انقلاب اسلامی توسط نیروی انتظامی به نمایش گذاشته شده است.

همچنین ماکت ناوشکن جماران در راهپیمایی 22 بهمن امسال در تهران به نمایش گذاشته شده است.

 

از نمایش موشک بالستیک 2 هزار کیلومتری تا تشییع جنازه اسرائیل!
۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۰:۲۲

موشک فجر5 که از دستاوردهای صنعت دفاعی کشور محسوب می‌شود در مسیر راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در معرض دید عموم قرار دارد.

همچنین موشک بالستیک قدر که بردی در حدود 2 هزار کیلومتر دارد، در چهاراره ولیعصر تهران به نمایش درآمد.

مردم تهران با حمل تابوت رژیم صهیونیستی بر نابودی این رژیم در ۲۵ سال آینده تأکید کردند.

خبرنگاران ۲۴ کشور راهپیمایی ۲۲ بهمن را پوشش می‌دهند
۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۰:۲۱

بر اساس اعلام اداره کل رسانه‌های خارجی، ۱۲۵ خبرنگار و عوامل خبری از هفتاد و یک رسانه منطقه‌ای و بین‌المللی وابسته به ۲۴ کشور جهان، سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب انقلاب اسلامی را در مسیر‌های راهپیمایی و میدان آزادی پوشش خبری خواهند داد.
همچنین بیش از ۱۵۰ نماینده مقیم خبری رسانه‌های خارجی با استفاده از خروجی خبرگزاری‌های داخلی و خبرنگاران اعزامی خود به محل مراسم، این رویداد عظیم را از دفتر‌های خود در جمهوری اسلامی ایران، مخابره خواهند کرد.

جزئیاتی از مراسم 22 بهمن در تهران و دیگر استان‌ها
۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۹:۴۲

مراسم راهپیمایی 22 بهمن، در دیگر استان های کشور به طور رسمی از ساعت 9 صبح آغاز شده است، اما با وجود اعلام آغاز راهپیمایی در تهران از ساعت 10 صبح مردم ساعاتی قبل از شروع رسمی در خیابان ها و مسیرهای منتهی به میدان آزادی حاضر شده اند تا سالگرد پیروزی انقلاب را جشن بگیرند.

این مراسم در تهران در میدان آزادی و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» رئیس‌جمهور و قرائت قطع‌نامه سراسری ادامه خواهد یافت.

مراسم گلباران مردم توسط بالگردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در پایان مراسم انجام می‌شود.

بیش از 6 هزار عکاس، خبرنگار و فیلمبردار داخلی و خارجی و 250 خبرنگار خارجی جشن ملی مردم ایران را پوشش می دهند.

مسیرهای 10 گانه راهپیمایی در تهران
۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۹:۳۶

مسیرهای راهپیمایی که برای تهرانی‌ها در نظر گرفته شده بود به شرح زیر است؛

مسیر شماره 1: مسجد امام حسین (ع)، میدان امام حسین (ع)، خیابان انقلاب، خیابان آزادی و میدان آزادی.

مسیر شماره 2: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید آیت‌الله سعیدی و میدان آزادی.

مسیر شماره 3: مسجد امام هادی(ع)، خیابان شهید آقایی، میدان معلم، خیابان تختی، خیابان شهید سعیدی و میدان آزادی.

مسیر شماره 4: مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان شهید معیری، خیابان کارگر، میدان انقلاب، خیابان آزادی و میدان آزادی.

مسیر شماره 5: مسجد الجواد، میدان هفتم‌تیر، خیابان شهید مفتح، خیابان انقلاب، خیابان آزادی و میدان آزادی.

مسیر شماره 6: مسجد حضرت امیر(ع)، خیابان کارگرشمالی، خیابان انقلاب، خیابان آزادی و میدان آزادی.

مسیر شماره 7: مسجد المهدی، خیابان ستارخان، خیابان شادمهر، خیابان آزادی و میدان آزادی.

مسیر شماره 8: مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی و میدان آزادی.

مسیر شماره 9: مسجد امام سجاد(ع)، خیابان اشرفی‌اصفهانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی‌جناح و میدان آزادی.

مسیر شماره 10: مسجد امام جعفر صادق (ع)، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی‌جناح و میدان آزادی.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر