بازدید 3489

برانکو: اولین بازی در لیگ قهرمانان خطرناک است

کد خبر: ۷۷۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ 10 February 2018

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: همیشه گفته‌ام اولین بازی بحرانی و خطرناک است چون گزینه برد هستیم و انتظارات در خانه از ما بالاست.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ درباره شروع لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: از شروع لیگ قهرمانان خوشحالیم.این، لیگ بزرگی است و دوست داریم رشته بردها را ادامه دهیم. به حریفان احترام می گذاریم چون تیم ضعیفی در این لیگ نداریم. مقابل حریفمان در خانه بازی خواهیم کرد اما همیشه گفته‌ام اولین بازی بحرانی و خطرناک است چون گزینه برد هستیم و انتظارات در خانه از ما بالاست. اما یک تجربه خوبی از لیگ قهرمانان پارسال داریم. به برد و سه امتیاز فکر می‌کنیم تا شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

او در مورد این که گفته می‌شود محسن مسلمان با برانکو اختلاف دارد، توضیح داد: شما امروز در تمرین مشکلی دیدید؟ رسانه‌ها همه چیز می نویسند ، چرا نمی پرسید که چرا کمال و بشار و انصاری بازی نمی‌کنند؟ مسلمان بازی نمی‌کند چون فعلا بازیکن دیگر اولویت دارد.سرمربی پرسپولیس همچنین درباره تغییرات تیمش در بازی با نسف قارشی، اظهار کرد: امروز اولین تمرینمان را برگزار کردیم و همیشه احتمال تغییر در ترکیب وجود دارد. سه تمرین دیگر داریم و قبل از بازی همه چیز مشخص می‌شود.

برانکو همچنین در ادامه‌ و در پاسخ به این پرسش که آیا قبل از بازی در لیگ قهرمانان آسیا، مسابقه های لیگ به چشم بازی تدارکاتی نگاه می‌شود، گفت‌: ما بازی به بازی پیش می رویم. هدف پرسپولیس برد در بیشترین بازی‌ها است. هم در لیگ خودمان و هم در لیگ قهرمانان آسیا، این طور نیست که بخواهیم زنگ تفریح ایجاد کنیم. ضمن این که هنوز هم قهرمانی در لیگ حاصل نشده است و اختلاف خوبی در صدر جدول رده‌بندی ایجاد کرده‌ایم. انتظار این اختلاف را داشتیم، اما تا زمانی که قهرمان شویم هیچ جشنی نخواهیم داشت.او در مورد مشخص نشدن لیست بازیکنان برای تمدید قرارداد با باشگاه، بیان‌ کرد: یک ماه پیش این لیست را به باشگاه داده‌ام.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازی تیم‌ ‌ملی در تاریخ هفتم فروردین ماه و بازی پرسپولیس در تاریخ نهم همین ماه در لیگ، اظهار کرد: فعلا این سوال را نپرسید چون تا آن زمان زیادی باقی‌ مانده است.برانکو در مورد غیبت بازیکنان ذوب آهن در تمرینات ریکاوری تیم‌ ‌ملی نیز، گفت‌: پرسپولیس اعلام کرده است که هیمشه به برنامه‌های تیم‌ ‌ملی احترام خواهد گذاشت و دوست ندارم در آستانه لیگ قهرمانان آسیا از آمادگی کامل ملی‌پوشان جلوگیری کنیم. انتظار هم داریم کمک ما در آینده در نتیجه‌ گیری تیم‌ ‌ملی نقش داشته باشد.

برانکو درباره مصدومیت پر تعداد بازیکنانش در تمرین، تصریح کرد: به‌ هر حال شرایط تمرین همین است و مصدومیت‌ها پیش می‌آید. همیشه چالش‌ها وجود دارد ، اما فکر می‌کنم مشکل خاصی پیش نمی آید.وی در پایان درباره استفاده از توپ‌های قدیمی لیگ قهرمانان آسیا در تمرینات پرسپولیس، گفت‌: نمی دانم دلیل آن چیست. من هم پرسیدم و گفتند توپ در گمرک گیر کرده است و شاید تا شروع بازی‌ها به دستمان برسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر