بازدید 3155

تاکسی‌های خودران بنز در راهند!

دو غول خودروسازی و تکنولوژی آلمانی قصد دارند با همکاری باهم ، به آزمایش راه اندازی سامانه خودرو و تاکسی های خودران بپردازند.
کد خبر: ۷۷۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 09 February 2018

دو غول خودروسازی و تکنولوژی آلمانی قصد دارند با همکاری باهم ، به آزمایش راه اندازی سامانه خودرو و تاکسی های خودران بپردازند.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت موتور۱، این روزها که بازار خودروهای خودران داغ و پر تب و تاب شده است، شرکت‌های خودروسازی برتر جهان اقدام به طراحی، آزمایش و تولید خودروهای خودران کرده اند.

حالا غول خودروسازی دایملر آلمان – شرکت مادر مرسدس بنز - با همکاری غول تکنولوژی بوش در این کشور تصمیم گرفته است که به منظور راه‌اندازی هر چه سریعتر  سامانه تاکسی‌های خودران و پیشگام شدن در  صنعت این گونه خودروهای جدید و پیشرفته، اقدام به آزمایش و تست های نهایی و فوق پیشرفته خودروهای خودران کند.

اما آن طور که از سخنان و لحن گفتار مدیران این دو شرکت عظیم آلمانی معلوم و مشخص است، به نظر می رسد مراحل پیشرفت و آزمایش های نهایی این خودروها تاکنون از لحاظ عملی و علمی با موفقیت های فراوانی رو به رو شده است.

در ماههای اخیر اخبار و گزارش های خوشحال کننده‌ای به گوش رسیده که حاکی از آن است که طی یک دهه آینده خودروهای کاملا خودران به تولید انبوه رسیده و روانه بازار خواهند شد.

دایملر آلمان تحت تاثیر اقدامات سایر خودروسازان بزرگ و به نام جهان همچون بی ام و، گوگل، اپل، اوبر، نیسان، ولوو، هوندا و کیا، تصمیم گرفته است که به روند طراحی، آزمایش و تولید خودروهای خودران سرعت ببخشد و بدین ترتیب از سایر رقیبان خود جای نماند.

چیزی که بیشتر به نظر می رسد آن است که دیاملر بیشتر درصدد تولید تاکسی های خودران و وسائل حمل و نقل عمومی است.

چشم انداز صنعت خودروهای خودران در آینده ای نزدیک شاهد رقابت تنگاتنگی است که میان غول های خودروسازی و تکنولوژی جهان در خواهد گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی