بازدید 4884

سایپا۴-ذوب آهن۲؛آتشبازی دایی و اخراج قلعه نویی

قلعه‌نویی در دقیقه 62 این بازی به خاطر اعتراض‌های مکرر به داور مسابقه از روی نیمکت اخراج شد. جلال امیدیان دستیار او هم اواخر بازی اخراج شد. سایپا با این برد به مانند ذوب‌آهن 38 امتیازی شد
کد خبر: ۷۷۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳ 08 February 2018

تیم سایپا در حالی که با یک گل از تیم آماده و پرمهره ذوب آهن عقب بود، در نهایت با نتیجه پرگل چهار بر دو موفق شد حریف بالانشین اصفهانی را شکست بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی، سایپا با کسب دو تساوی و سه پیروزی در پنج هفته اخیر همچنان در جمع مدعیان حضور دارد و رتبه چهارم جدول را به خود اختصاص داده اما با پیروزی در دوئل حساس امروز، ضمن برتری حیثیتی دایی مقابل قلعه نویی به رکورد 20بازی بدون شکست سرمربی اش مقابل ذوب آهن تداوم بخشید.

 امیر قلعه‌نویی در دقیقه 62 این بازی به خاطر اعتراض‌های مکرر به داور مسابقه از روی نیمکت تیمش اخراج شد. همچنین جلال امیدیان، مربی ذوب‌آهن هم در اواخر بازی به خاطر اعتراض‌ به داور اخراج شد.سایپا با این برد به مانند ذوب‌آهن 38 امتیازی شد، اما چون تفاضل تیم اصفهانی بهتر است این تیم در رده دوم جدول ماند تا منتظر نتیجه بازی فردای استقلال خوزستان و فولاد خوزستان 37 امتیازی باشد.

شرح گل

 دقیقه ۱۰ (ذوب آهن): ذوب آهنی ها در اولین حمله خود از سمت چپ ، صاحب موقعیتی شدند که کیروش استنلی، سانتر محمد ستاری را با ضربه ای فنی تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۱۵ (سایپا): بازیکنان سایپا از کناره های زمین ارسالی انجام دادند که توپ به دست نژاد مهدی ، مدافع ذوب آهن برخورد کرد و داور ضربه پنالتی اعلام کرد و این ضربه توسط مهدی ترابی داخل دروازه ذوب آهن قرار گرفت.

دقیقه ۳۹ (سایپا): سایپا از سمت چپ زمین، صاحب ضربه ایستگاهی شد که محمد دانشگر، سانتر ارسالی علی قلی زاده را به گل تبدیل کرد.

دقیقه ۷۳ (سایپا): مهدی ترابی طی یک ضد حمله ، به قلب دفاع ذوب آهن نفوذ کرد و علی قلی زاده را صاحب موقعیتی نمود و این بازیکن با ضربه ای فنی ، دروازه رشید مظاهری را باز کرد.

دقیقه ۸۴ (سایپا): رضا جعفری که به تازگی وارد زمین شده بود ، با ضربه سر فنی دروازه مظاهری را برای بار چهارم باز کرد.

دقیقه ۹۲ (ذوب آهن): تیم ذوب آهن از پشت محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شد که قاسم حدادی فر با شوتی زمینی دروازه را باز کرد تا از سنگین باخت کمی کاسته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار