بازدید 4783
۳
واکنش

دکترظریف:عذرنخواهند،گوشی سامسونگم را دور می اندازم

کد خبر: ۷۷۲۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 08 February 2018

 رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران گفت قطعا برخوردی متناسب با رفتار ناشایست اتفاق افتاده در قبال ورزشکاران ایران در بازی های المپیک زمستانی در مقابل شرکت سامسونگ انجام خواهد گرفت.

به گزارش تابناك ورزشي، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران به تشریح رفتار تبعیض آمیز در شروع مسابقات المپیک زمستانی پیونگ چانگ پرداخت و از اقدامات سریع و خوب این کمیته و دولت برای برخورد با این رفتار ناپسند خبر داد.او در این باره به خبر گفت:«ساعت هفت صبح امروز و به محض ارسال رسمی این گزارش به کمیته ملی المپیک ، خیلی سریع رایزنی ها در این زمینه آغاز شد. به طور همزمان مکاتبات ما با کمیته بین المللی المپیک و ستاد برگزاری بازی های المپیک زمستانی در پیونگ چانگ آغاز شد. خودم شخصا با جناب آقای دکتر ظریف صحبت کردم و ایشان هم قول همراهی سریع در این زمینه داشتند. به طوری که همین حالا که با یکدیگر صحبت می کنیم ، سفیر کره برای ادای توضیحات به وزارت امور خارجه احضار شده اند.»

صالحی امیری ادامه داد:«قرار ما با آقای ظریف بر این شد که این مسئله تا ادای توضیحات دقیق و روشن از سوی دولت کره جنوبی و این شرکت تجاری ادامه پیدا کند و گزارش جامع این مسئله به هیات محترم دولت ارائه شود. باید این مسئله بر اساس منافع ملی پیش برود. باید هویت ملی ما حفظ شده و برای این رفتار ناپسند عذرخواهی شود و البته باید مراقب باشیم مسئله را کاملا دیپلماتیک پیش ببریم. حتی وزیر امور خارجه جناب آقای ظریف فرمودند که خودشان یک تلفن همراه از این برند دارند که چنانچه توضیحات ارائه شده از سوی این شرکت و دولت کره جنوبی قانع کننده نباشد و از مردم شریف ایران دلجویی نشود ، ایشان دیگر از این تلفن همراه استفاده نخواهند کرد و از دولت هم می خواهند در روابط با این شرکت کره ای تجدید نظر شود.»

دکترظریف:عذرنخواهند،گوشی سامسونگم را دور می اندازم

همچنین رئیس کمیته ملی المپیک ایران با اشاره به دستورش برای تهیه تلفن همراه برای ورزشکارانش گفت:«من از مسئولان همراه کاروان خواستم یک گوشی همراه با همان کیفیت اما از هر برندی غیر از برند کره ای یادشده ، تهیه و به ورزشکاران داده شود.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
عذرخواهي يعني چي!!!!!!!!!!!!!!!!! اقدام متقابل و ممنوعيت ورود محصولا سامسونگ به ايران
تورو به حضرت عباسی که نوبخت بهش قسم میخوره، خاموش نکنید. گناه دارند این بندگان خدا.
ایول! نگفتی کدوم برند رو بجاش روشن میکنی؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل