بازدید 3143

سارق مسلح شب رو دستگیر شد

کد خبر: ۷۷۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 08 February 2018

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که نیمه‌های شب با پوشاندن چهره خود به صورت مسلحانه از تلمبه خانه‌های کشاورزی در شهرستان دشتی سرقت می‌کرد کمتر از پنج ساعت پس از سرقت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ابتکار، سردار خلیل واعظی افزود: نیمه‌شب ۱۶بهمن فردی با تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ عنوان کرد تلمبه خانه کشاورزی وی در یکی از بخش‌های شهرستان دشتی مورد سرقت مسلحانه قرار گرفته است.

وی گفت: با حضور افسران پلیس و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد سارق با پوشاندن سر و صورت خود و با استفاده از یک قبضه اسلحه چند کیسه غذای طیور و مقداری ابزار و آلات تلمبه کشاورزی را با استفاده از یک دستگاه خودرو بدون پلاک به سرقت برده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: تیم عملیاتی پلیس پس از بررسی‌های اطلاعاتی و پلیسی و تحقیقات گسترده میدانی کمتر از پنج ساعت پس از سرقت، هویت سارق را شناسایی کرد.

سردار واعظی تصریح کرد: در مرحله بعدی مخفیگاه این سارق که غیر بومی آن منطقه بود شناسایی و سپس تیم عملیاتی پلیس با آمادگی و هوشیاری کامل این محل را به محاصره در آورد. این مقام ارشد پلیس اظهار کرد: با ورود پلیس به مخفیگاه، متهم که غافلگیر شده بود هنگامی که قصد فرار داشت بلافاصله دستگیر شد.

وی عنوان کرد: از مخفیگاه این متهم یک دستگاه خودرو بدون پلاک، یک دستگاه موتورسیکلت، یک قبضه اسلحه شکاری و مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد.

سردار واعظی با بیان اینکه سرعت عمل پلیس در شناسایی و دستگیری این سارق فرصت مخفی کردن اموال مسروقه را از وی سلب کرده بود، گفت: این متهم که ۱۹فقره سابقه کیفری دارد ضمن اعتراف به بزه ارتکابی برای تحقیقات تکمیلی همچنان در اختیار پلیس است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل