بازدید 6818

سرمربی و مربی استقلال تهران باهم دست به یقه شدند!

صادق ورمزیار هم در محل تمرین حضور داشته و حق را به سرمربی تیم داده که در نهایت همین موضوع باعث درگیری لفظی شد و حاضران محل تمرین تیم استقلال می‌گویند که دو نفر با یکدیگر دست به یقه شده و اگر دخالت بقیه نبود درگیری فیزیکی هم رخ می‌داد
کد خبر: ۷۷۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷ 07 February 2018

در جریان تمرین روز گذشته تیم فوتبال جوانان استقلال اتفاق عجیب رخ داد و سرمربی و مربی بدنساز این تیم با یکدیگر مشاجره کردند که کار نزدیک بود به درگیری فیزیکی هم بکشد!

به گزارش تابناک ورزشی، ماجرا از این قرار است که تیم جوانان استقلال روز شنبه در دیداری دوستانه به مصاف تیم بزرگسالان رفت و آن مسابقه را با نتیجه 4 بر دو واگذار کرد. فردای همان روز تیم جوانان استقلال یک تمرین ریکاوری برگزار کرد که فدایی سرمربی این تیم قصد داشت بازیکنانی را که در آن مسابقه به زمین بفرستد راهی سالن وزنه کند و بدنسازی انجام بدهد. در این بین بهروز مکوندی مربی بدنساز تیم جوانان استقلال خطاب به سرمربی جوانان این تیم گفت که بازیکنان باید ریکاوری کنند نه بدنسازی و نفراتی که فقط 10دقیقه مقابل تیم بزرگسالان بازی کرده‌اند هم باید یک تمرین کامل انجام بدهند که این موضوع واکنش سرمربی تیم را در پی داشت.

فدایی که تیمش را صدرنشین مسابقات امسال کرده و تا قهرمانی فاصله زیادی ندارند به مربی بدنساز تیم گفت که من کارم را بلد هستم و حرف اول را هم من می‌زنم. در این بین صادق ورمزیار هم در محل تمرین حضور داشته و حق را به سرمربی تیم داده که در نهایت همین موضوع باعث درگیری لفظی شد و حاضران محل تمرین تیم استقلال می‌گویند که دو نفر با یکدیگر دست به یقه شده و اگر دخالت بقیه نبود درگیری فیزیکی هم رخ می‌داد.

 سرپرست تیم جوانان استقلال در این ارتباط پاسخ داد:به هر حال در هر تیمی اختلاف نظر وجود دارد شما تا به حال ندیدید که اختلاف نظر در تیمی وجود داشته باشد؟یک سوء تفاهم بود که حل شد و رفت!اتفاقا مراسم آشتی کنان دو طرف هم انجام شد!

وی در پاسخ به این سوال که ظاهرا بین دو نفر درگیری فیزیکی رخ داده و بازیکنان مربیان را جدا کرده‌اند گفت: چنین چیزی نیست. بازیکنان یک طرف زمین بودند و کادر فنی طرف دیگر زمین. من هم اگر آنها این طرف زمین بودند اجازه چنین کاری به بازیکنان نمی‌دادم چون حد و حدودها مشخص است.ممکن است بازیکنی که برای تیم بازی نکرده غرض داشته باشد و اخبار را به بیرون منتقل کند ولی ما خوشبختانه تا اینجا خوب کار کردیم.ان شاالله هفته آینده در ورزشگاه هویزه جشن قهرمانی می‌گیریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر