بازدید 2874

روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز و شهرکرد منصوب شدند

کد خبر: ۷۷۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷ 07 February 2018

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در احکامی جداگانه روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز و شهرکرد را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی‌،وزیر بهداشت در حکمی دکتر علی بهادر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز را به عنوان رئیس این دانشگاه منصوب کرد. متن این حکم به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر علی بهادر
سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

پیرو ابلاغ شماره 823/100 مورخ 1396/8/13 و با توجه به مصوبه جلسه مورخ 1396/11/17 شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شیراز منصوب می شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.
امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.»

همچنین وزیر بهداشت در حکمی دیگر دکتر ارسلان خالدی فر، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را به عنوان رئیس این دانشگاه منصوب کرد. متن این حکم به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر ارسلان خالدی فر
سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد

پیرو ابلاغ شماره 79/100 مورخ 1396/2/2 و با توجه به مصوبه جلسه مورخ 1396/11/17 شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهرکرد منصوب می شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل