بازدید 2615

انتظارات وزیر علوم از مسئولان حراست دانشگاه چیست؟

کد خبر: ۷۷۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 07 February 2018

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست مدیران حراست دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تاکید کرد: مسئولان حراست دانشگاه‌ها باید نگاه حمایتی داشته باشند، من به دانشجو و محیط دانشجویی اعتماد زیادی دارم، باید مامورانی در دانشگاه‌ها به کار گرفته شوند که با رافت اسلامی، عطوفت و مهربانی با دانشجویان رفتار کنند.

به گزارش آنا، از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر منصور غلامی با بیان اینکه "طرح و بیان برخی مسائل به صورت اصولی و مستدل به تصمیم‌گیری مدیران کمک می‌کند"، خاطرنشان کرد: کار ماموران حراست در محیط‌های دانشجویی به دلیل تغییر زود هنگام آنها باید با اعتماد و ظرافت خاصی همراه باشد و سعی شود ارتباط مطمئن بر‌اساس اعتماد متقابل با چهره‌های شاخص و تاثیر‌گذار دانشجویی به خصوص در تشکل‌های صنفی و سیاسی برقرار شود.

وزیر علوم با تاکید بر "ضرورت ایجاد زمینه‌های اعتماد در بین دانشجویان نسبت به عملکرد ماموران حراست" گفت: دانشجو باید از طرف ماموران حراست احساس حمایت کند و ذهنیت دانشجو در مورد حراست باید با رفتار مهربانانه این کارکنان زحمت‌کش اصلاح شود.

غلامی در این باره به مدیران حراست دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور توصیه کرد: تا حد ممکن مامورانی در دانشگاه‌ها به کار گرفته شوند که با رافت اسلامی و عطوفت و مهربانی با دانشجویان رفتار کنند.

وی با بیان اینکه افزایش برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌ها می‌تواند تا حد زیادی به ایجاد فضای شور و نشاط توام با امید در فضاهای دانشجویی و دانشگاهی کمک کند، تصریح کرد: من به دانشجو و محیط دانشجویی اعتماد زیادی دارم.

وزیر علوم با قدردانی از تمام مدیران و کارکنان زحمتکش حراست در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گفت: مدیریت حراست در دانشگاه‌ها اهمیت خاصی دارد و این بخش باید با تمامی مسئولان دانشگاهی تعامل داشته باشد؛ در این میان، همه خانواده دانشگاه باید در ایجاد این تعامل و هم‌افزایی مشارکت داشته باشند.

غلامی تاکید کرد: اعضای خانواده دانشگاه باید با تعصب خاصی از حق دانشگاه و دانشگاهیان دفاع کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار