بازدید 2351

انعقاد ۲۵هزار قرارداد سکه برای تحویل آبان سال آینده

معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۳۰هزار و ۸۰۹ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۵ هزار و ۹۶ میلیارد ریال منعقد کردند.
کد خبر: ۷۷۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵ 06 February 2018

معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۳۰هزار و ۸۰۹ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۵ هزار و ۹۶ میلیارد ریال منعقد کردند.

به گزارش بورس کالای ایران، دیروز در سررسید اسفند ماه امسال ۱۱۰۳ قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه روی رقم یک میلیون و ۵۲۹ هزار تومان قرار گرفت.

در سررسیدهای اردیبهشت و تیرماه سال آینده نیز به ترتیب ۱۵۱ و ۱۶۳ قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اردیبهشت ماه یک میلیون ۵۵۱ هزار تومان و برای تحویل تیرماه سال آینده یک میلیون و ۵۷۹ هزار تومان بود.

همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل شهریور و آبان ماه سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید شهریور ۳ هزارو ۷۰۱ قرارداد و در سررسید آبان ۹۷ بالغ بر ۲۵ هزار و ۶۹۱ قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد.

بهای سکه در قرارداد تحویل شهریور سال آینده یک میلیون و ۶۱۷ هزار تومان معامله شد و در قرارداد آبان ماه سال ۹۷ نیز معامله گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و ۶۶۶ هزار تومانی بر تابلوی معاملات بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل