بازدید 4900

سوال از رئیس جمهور به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع شد

نماینده مردم زنجان در مجلس از ارجاع طرح سوال از رئیس جمهوری به کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد.
کد خبر: ۷۷۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 06 February 2018

 

علی وقف‌چی با بیان اینکه محور سئوال از رئیس جمهوری نحوه عملکرد موسسات مالی اعتباری و چگونگی رسیدگی به اعتراض مالباختگان است، گفت: پافشاری نمایندگان به منظور احقاق حق این مالباختگان به موسسات مالی و اعتباری است و با وجود برخی تلاش‌های صورت گرفته برای از نصاب افتادن سوال، اما نمایندگان از خواسته خود کوتاه نیامدند و بالاخره طرح سوال از رئیس جمهور به کمیسیون مربوطه یعنی کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع شد.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: از سوی دیگر با طرح سئوال از رئیس جمهور فرهنگ پاسخگویی در کشور نهادینه می‌شود و با توجه به اینکه رئیس جمهور منشور حقوق شهروندی را ابلاغ کرده است یکی از مهم‌ترین حقوق شهروندی پاسخگویی مسئولان و رئیس جمهور به مردم و نمایندگان مردم است.

وی با تأکید بر اینکه قطعا سئوال از رئیس جمهور امید ایجاد خواهد کرد که مجلس پیگیر مسائل و مشکلات مردم است، افزود: علاوه بر این با گزارش رئیس جمهور مردم اعتماد عمومی به دولت بیش از پیش خواهند شد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار کرد: بنا بر آیین نامه داخلی مجلس نماینده رئیس جمهور برای پاسخگویی به نمایندگان در کمیسیون اقتصادی مجلس حاضر خواهد شد و به سئوال مربوطه پاسخ خواهد داد که در صورت قانع نشدن نمایندگان رئیس جمهور باید ظرف یک ماه در صحن علنی مجلس حاضر شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل