بازدید 4889

واتفورد، چلسی را چهارتایی کرد!/کونته به بارسا می رسد؟

کد خبر: ۷۷۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 06 February 2018

شاگردان کونته، برای دومین هفته پیاپی متحمل شکست سنگینی شدند تا امیدها برای بازسازی این تیم پرمهره خیلی کمرنگ شود.

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم چلسی و واتفورد در هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس در ویکاریج رود به مصاف هم رفتند.دیدار دو تیم سرد و کسل کننده آغاز شد. در شرایطی که چلسی پس از شکست عجیب هفته گذشته مقابل بورنموث، سعی داشت با کسب نتیجه در این دیدار، به رده سوم صعود کند، با بازی بسته واتفورد مواجه شد.

لیگ برتر انگلیس - ویکاریج رود

 

تلاش شاگردان کونته، در ابتدای بازی فرصت جدی را برای این تیم به وجود نیاورد و در مقابل واتفورد هم توان خلق موقعیت جدی روی دروازه چلسی را نداشت. جدی ترین اتفاق بازی در سی امین دقیقه اتفاق افتاد و روی یک صحنه مشکوک، باکایوکو دومین کارت زرد خود را در برخورد با ریچارلیسون دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد. پس از ده نفره شدن چلسی، فابرگاس به جای ویلیان وارد زمین شد.

در چهل و یکمین دقیقه، داور خطای تیبو کورتوا را روی جرارد دلوفئو اعلام کرد، خطایی که در یک موقعیت مشکوک توسط داور اعلام شد. تروی دینی، پشت این ضربه قرار گرفت و با ضربه ای محکم، دروازه چلسی را باز کرد.نیمه نخست با برتری 1-0 میزبان به پایان رسید.

ابتدای نیمه دوم را چلسی با روند بهتری آغاز کرد و از کناره ها چندین بار موزس و زاپاکوستا سعی در ایجاد موقعیت داشتند که در این امر ناموفق بودند. در پنجاه و هشتمین دقیقه، جرارد دلوفئو با یک ضربه محکم از پشت محوطه جریمه دروازه چلسی را تهدید کرد.در شصت و پنجمین دقیقه، روی یک ضدحمله، عبدالله دوکوره پشت محوطه جریمه در فضای خوبی توپ را به سمت دروازه کورتوا فرستاد که با واکنش دروازه بان چلسی توپ راهی کرنر شد.

در هشتادمین دقیقه، سرانجام چلسی نخستین شوت در چارچوبش را در این بازی تجربه کرد، حرکت ترکیبی زیبای فابرگاس و ادن هازارد، در نهایت با ضربه فابرگاس همراه شد که واکنش کارنزیس دروازه بان واتفورد را به دنبال داشت.در هشتاد و یکمین دقیقه، ضربه تماشایی و فنی ادن هازارد از پشت محوطه جریمه، به کنج دروازه واتفورد رفت، تا حساب کار به تساوی کشیده شود. در هشتاد و سومین دقیقه، روی یک ضدحمله جرارد دلوفئو با کورتوا تک به تک شد که ضربه او با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.واتفورد باز هم از میهمانش پیش افتاد. روی حرکت ترکیبی و زیبای یانمات و دلوفئو و دفاعِ طبق معمول سردرگم این روزهای چلسی، یانمات با ضربه پای چپ توپ را برای دومین بار به گوشه دروازه چلسی فرستاد.

جرارد دلوفئو نمایش خوبش در این دیدار را تکمیل کرد و با یک حرکت خوب در محوطه جریمه، ضربه اش با ساییدن به پای گری کیهیل به گوشه دروازه چلسی رفت. واتفورد در نود و یکمین دقیقه توسط روبرتو پریرا به گل چهارم رسید تا باخت شاگردان کونته سنگین تر از قبل شود.

شرح گل ها
واتفورد 1-0 چلسی (تروی دینی - دقیقه 41): داور خطای تیبو کورتوا را روی جرارد دلوفئو اعلام کرد، خطایی که در یک موقعیت مشکوک توسط داور اعلام شد. تروی دینی، پشت این ضربه قرار گرفت و با ضربه ای محکم، دروازه چلسی را باز کرد

واتفورد 1-1 چلسی (ادن هازارد - دقیقه 82):ضربه تماشایی و فنی ادن هازارد از پشت محوطه جریمه، به کنج دروازه واتفورد رفت، تا حساب کار به تساوی کشیده شود

واتفورد 2-1 چلسی (یانمات - دقیقه 85): روی حرکت ترکیبی و زیبای یانمات و دلوفئو و دفاعِ طبق معمول سردرگم این روزهای چلسی، یانمات با ضربه پای چپ توپ را برای دومین بار به گوشه دروازه چلسی فرستاد.

واتفورد 3-1 چلسی (دلوفئو - دقیقه 87): جرارد دلوفئو نمایش خوبش در این دیدار را تکمیل کرد و با یک حرکت خوب در محوطه جریمه، ضربه اش با ساییدن به پای گری کیهیل به گوشه دروازه چلسی رفت.

واتفورد 4-1 چلسی (روبرتو پریرا - دقیقه 91): جرارد دلوفئو نمایش خوبش در این دیدار را تکمیل کرد و با یک حرکت خوب در محوطه جریمه، ضربه اش با ساییدن به پای گری کیهیل به گوشه دروازه چلسی رفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر