بازدید 6799
۱
گزارش

ادعای هدایتی برای پرسپولیسی‌ها/پرسپولیس را ۳ ساله می‌دهند به من!

دو سال است که پرسپولیس با استفاده از قرارداد‌های اسپانسری تا حدود زیادی روی پای خودش ایستاده و مخارجش را تامین می‌کند و حتی ده‌ها میلیاردتومان بدهی سابقش را هم تسویه کرده است و معلوم نیست اگر این ادعای هدایتی واقعیت داشته باشد، چطور می‌خواهند باشگاهی که روی ریل موفقیت قرار گرفته را به چنین فردی بدهند؟!
کد خبر: ۷۷۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 06 February 2018

پس از مجادله علنی و افشاگری‌های پیاپی هدایتی و طاهری علیه یکدیگر دربرنامه ۹۰ به‌نظر می‌رسید دیگر این چهره جنجالی و بدهکار بانکی، شانسی برای نزدیک شدن به پرسپولیس نداشته باشد، اما عابربانک خالی قرمز‌ها با بریز و بپاش‌هایی که انجام می‌دهد، باعث شده تا همچنان نامش در اخبار پرسپولیس مطرح باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، هدایتی که با انتشار فایل صوتی طارمی عملا این بازیکن را مقابل هواداران قرار داد، دیگر شانسی برای ارتباط با بازیکنان پرسپولیس نداشت یا حداقل اینگونه به ذهن می‌رسید که دیگر بازیکنی به عابربانک که به راحتی آبروی هم‌تیمی‌شان را برده، اعتماد نکند، اما بازیکنان پرسپولیس برخلاف همه این تصورات و عدم احساس امنیت در دیدار با هدایتی باز هم در دفتر کار او حاضر شدند و گفته می‌شود برای دریافت سکه‌های پاداش برای چندمین بار با وی تجدید پیمان کردند.

ادعای هدايتي برای پرسپوليسي‌ها/پرسپوليس را 3ساله می دهند به من!

 

عابربانک پرسپولیسی‌ها حاضر نیست به هیچ قیمتی از حاشیه این تیم کنار برود و به قول معروف «از در بیرونش می‌کنند، از پنجره می‌آید». گفته می‌شود دلیل حضور بازیکنان پرسپولیس در دفتر کار هدایتی تنها دریافت پاداش و تجدید بیعت با هدایتی نبوده بلکه آن‌ها در این نشست از معادلات پشت‌پرده و ادعا‌های تازه هدایتی باخبر شده اند و برای اینکه خودشان را به هدایتی نزدیک‌تر کنند، زودتر از همه برای عرض ارادت خدمت عابربانک رفتند.

یک منبع آگاه و کاملا موثق مدعی شد که هدایتی به بازیکنان اعلام کرده آخر فصل باشگاه پرسپولیس را به مدت سه سال و نیم در اختیار می‌گیرد! البته با نظارت وزارت ورزش این کار انجام می‌شود. او مدعی شده دولت قصد دارد دیگر هزینه این دو باشگاه را نپردازد و برای سپردن باشگاه پرسپولیس به او به توافقات لازم رسیده‌اند که او اینگونه به پای بازیکنان پول می‌ریزد. گل نوشته باید دید این ادعای هدایتی در پایان فصل عملیاتی خواهد شد یا مثل دیگر وعده‌هایش توخالی خواهد بود و تنها یک «شو»‌ی تبلیغاتی است؟ هرچند که هدایتی به چند طلبکار مطرح پرسپولیس اعلام کرده دست نگهدارید و از شکایت به AFC خودداری کنید تا در پایان فصل طلب‌های آن‌ها را نقدی بپردازد!

همه این حرف‌ها در حالی است که هدایتی طبق گفته صریح برخی نمایندگان مجلس که به آمار بدهکاران عمده بانکی دسترسی دارند، هزاران میلیارد به شبکه بانکی کشور از جمله بانک سرمایه بدهی دارد و تکلیف آن هنوز مشخص نیست. در کنار این مسایل، دو سال است که پرسپولیس با استفاده از قرارداد‌های اسپانسری تا حدود زیادی روی پای خودش ایستاده و مخارجش را تامین می‌کند و حتی ده‌ها میلیاردتومان بدهی سابقش را هم تسویه کرده است و معلوم نیست اگر این ادعای هدایتی واقعیت داشته باشد، چطور می‌خواهند باشگاهی که روی ریل موفقیت قرار گرفته را به چنین فردی بدهند؟!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بنده استقلالي دو اتيشه هستم. اما خدا وكيلي چرا بت ابروي اين بنده خدا بازي مي كنيد. نويسنده محترم بين حق و بتطل چهار بند انگشت فاصله هست. كدزم دادگاهي ايشون رو بدهكار اعلاك كرده و محكوم به پرداخت؟ لطفا براي حفظ ابروي همديگر تاش بكنيم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی