بازدید 6479
۴

حمله هواداران استقلال به داور در فرودگاه اصفهان

کد خبر: ۷۷۱۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ 05 February 2018

شب گذشته و در جریان بازگشت حمید حاج ملک، داور دیدار تیم های استقلال و سپاهان، در فرودگاه چند هوادار استقلال او را دوره کردند و وی را متهم اصلی شکست تیم شان دانستند.

به گزارش تابناک ورزشی، حاج ملک، داور گیلانی که در دو فصل اخیر پیشرفت کاملا محسوسی در داوری ایران داشت روز گذشته دیدار حساس استقلال تهران و ذوب آهن در اصفهان را سوت زد. دیداری که در نهایت با پیروزی تیم اصفهانی توام شد اما اتفاق عجیب برای این داور نه درون بازی که در مسیر بازگشت افتاد.

 زمانی که این داور آتش نشان به همراه کمک هایش و ناظر بازی به فرودگاه رسید تا خود را آماده خروج از اصفهان کند توسط چند هوادار استقلالی دوره شد و با سوال ها و البته بازخواست های آنها روبرو شد. این هوادار که یکی از آنها صدای خود را در داد و فریاد بالا برده بود معتقد بودند حاج ملک با سوت های خود موجبات شکست استقلال را فراهم کرد و تاجایی که نعره «تو سر استقلال را بریدی» در فرودگاه اصفهان طنین انداز شد!

 پس از این اتفاق ماموران حراست فرودگاه وارد شده و حاج ملک را به سالن ترانزیت هدایت کردند و در نهایت موفق شدند این جنجال را بخوابانند. داور جوان فوتبال ایران در سالن ترانزیت و در حالی که ناراحت از اتفاق رخ داده بود، گفت سوت های من هیچ اشکالی نداشت و حتی پنالتی هم کاملا صحیح بود. من سعی کردم در همه صحنه ها حضور داشته باشم و کاملا درست سوت بزنم که فکر می کنم همین اتفاق هم افتاد. 

حمله هواداران استقلال به داور در فرودگاه اصفهان

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
الو ، اونجا آتش نشانیه؟
نه ببم ، اینجا آتش فشانیه!
آتش نشانی که آتش بیار معرکه است
مگه من تو رو نبینم با این پنالتی دروغین
تابناک تو بهم مثل فدراسیون بدجوری لنگی هستی حالا اینهم بذار تو بایگانی لنگ پرست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار